Trådvurdering:
  • 3 stemmer - 4.33 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykter og ønsketråd overgangsvindu vinter 2026
Bare å kjøre med Hagen fra start 5-6 kamper, så skjønner alle hva Ambina bringer til bordet.

Jeg er enig i at siste halvdel av sesongen har vært svakere enn den første. Men som anker på midten har ingen på laget flere målgivende, og kun Elias Sørensen og Thorvaldsen flere mål.

Snakkes om som et salgsobjekt da han har tatt nivpet i Eliteserien og er tilpasset europeisk fotball.
Svar
(11-30-2025, 11:44 AM)anhenrik Skreiv: Bare å kjøre med Hagen fra start 5-6 kamper, så skjønner alle hva Ambina bringer til bordet.

Jeg er enig i at siste halvdel av sesongen har vært svakere enn den første. Men som anker på midten har ingen på laget flere målgivende, og kun Elias Sørensen og Thorvaldsen flere mål.

Snakkes om som et salgsobjekt da han har tatt nivpet i Eliteserien og er tilpasset europeisk fotball.

Tror du misforstår "alle" her jeg. Vi diskuterer ikke hvem som er vår best egna spiller i den rollen. Helt åpenbart at det er Ambina - selvom han har an falmende kurve.
En rekke her mener at han blir solgt og summer som er nevnt er 30-40 millioner. Han er jo ikke Eliteseriens beste midtbanespiller engang.
Hvilken liga og lag ønsker å betale den summen? Hvilken klubb ville han styrket, i en bedre liga enn Eliteserien?
Svar
20 millioner pluss for Ambina tror jeg er totalt urealistisk.
Ikke hatt en altfor imponerende sesong og ikke kjempeung lenger.
Hadde han vært 19-20 år hadde det nok sett litt annerledes ut, nå er han neppe veldig ettertraktet
Svar
Til dere som mener at vi ikke trenger midtstopper, ..... jeg er glad at ikke dere bestemmer.

Sjåtil og Hedenstad har heller ikke noe der å gjøre.
Svar
(11-30-2025, 06:50 PM)Wild Touch Skreiv: Til dere som mener at vi ikke trenger midtstopper, ..... jeg er glad at ikke dere bestemmer.

Sykt at de har gitt Hedenstad ny kontrakt!
Svar
(11-30-2025, 06:57 PM)engaman Skreiv:
(11-30-2025, 06:50 PM)Wild Touch Skreiv: Til dere som mener at vi ikke trenger midtstopper, ..... jeg er glad at ikke dere bestemmer.

Det er ikke så sykt når du ser resten av våre backer. Han er vår beste defensivt, og da kan vi ikke kvitte oss med han før vi har andre på plass vel?
Svar
Når Vinicius forsvinner er Hedenstad vår beste back, 34 år gammel. Trenger to nye backer og to nye stoppere.
Svar
(11-30-2025, 07:09 PM)Hermansen Skreiv: Når Vinicius forsvinner er Hedenstad vår beste back, 34 år gammel. Trenger to nye backer og to nye stoppere.

Helt klart.

Sjåtil er et bomkjøp.

Bakke stoler tydelivis mer på Hedenstad enn Pallas.
Svar
Hovedendringen burde være at Bakke og Myhre forlater klubben, men det kommer ikke til å skje. Uansett hvor bra overgangsvinduet er og kvaliteten på spillerne, vil han klare å ødelegge laget. Jeg er lei av unnskyldningene og klagingen hans: jobben er dårlig.
Svar
(11-30-2025, 07:01 PM)Flemmern Skreiv:
(11-30-2025, 06:57 PM)engaman Skreiv:

Det er ikke så sykt når du ser resten av våre backer. Han er vår beste defensivt, og da kan vi ikke kvitte oss med han før vi har andre på plass vel?

Burde heller gjort alt for å hentet bedre og yngre backer!
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 7 Gjest(er)