Trådvurdering:
  • 3 stemmer - 4.33 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykter og ønsketråd overgangsvindu vinter 2026
Ofkir er det umulig å vite noe om i 2026. Har han flaks spiller han fotball i mai, i verste fall først i september 2026
Den gamblingen kan vi ikke ta.
Jeg tenker følgende bør være fokus:
Ny midtstopper
Ny spiss
Ny back - minst 1, gjerne 2
Svar
https://www.vif-fotball.no/nyheter/la-oss-bli-inspirert.

Greit å sette fingeren litt i jorda av og til. Flere av dere vil nok bli skuffet ifm neste vindu. Har liten tro på at nye HB vil bli hentet eller at nye stoppere skal inn med mindre noen blir solgt etter eget ønske. Jokke har snakket om en VB, mulig en midtbane og spiss, that’s it. Støtteapparatet virker happy med stallen. Blir andre solgt vil de selvfølgelig bli erstattet.

Hadde forøvrig vært fint med litt mer positivisme. Vi har klart å slå de 3 beste lagene i år. Det er det ingen av de andre lagene som har klart. At vi til slutt havner på sjette plass handler ikke om flaks. At vi fortsatt har mye å jobbe med er det ingen tvil om, men nå er det tid for å gi gutta, støtteapparat og klubben litt kred for jobben de har gjort.
Svar
Vi er interessert i David Hickson fra KFUM i følge Mercato.
Svar
(12-01-2025, 11:38 PM)Østblokka Skreiv: Vi er interessert i David Hickson fra KFUM i følge Mercato.

Det er jo synd at klubben ikke greide å se potensialet den gangen han spilte i Skeid.....
Svar
(12-02-2025, 03:30 AM)Oldtimer Skreiv:
(12-01-2025, 11:38 PM)Østblokka Skreiv: Vi er interessert i David Hickson fra KFUM i følge Mercato.

Det er jo synd at klubben ikke greide å se potensialet den gangen han spilte i Skeid.....

Han har jo spilt i VIF, så har jo da ikke blitt vurdert som god nok.
Svar
Mulig vi er interessert i Hickson, men spørsmålet er jo mer som hva? Jeg trodde han var venstreback, men ser han har spilt kantroller i Kåffa. I år har han spilt høyreving.

Jeg kjenner at jeg ikke klarer å hisse meg så altfor mye opp at vi ikke beholdt en spiller i 2016 som kanskje hadde vært greit å ha i 2026. Sikkert greit å ha en allsidig spiller i troppen. Kontrakt med Kåffa ut 2026 så sikkert ikke spesielt dyr heller.
Svar
(12-01-2025, 04:15 PM)NilsDN Skreiv:
(12-01-2025, 03:24 PM)mestah Skreiv: Det er veldig vanlig å slakte Bakke (og Myhre) på dette forumet.

Men kan noen forklare meg hvordan trenerne er så ræva som "alle" skal ha det til, samtidig som de leder VIF inn på en sjetteplass som nyopprykket lag. Og det gjør de altså selv om de spiller uten spiss halve sesongen?

Ja, det er jevn serie og kort vei ned til kvalikplass. Men hva hadde folk egentlig forventet i år?

Jeg tror mange tenker at vi har et bedre lag enn vi egentlig har. Egentlig tror jeg vi har både overprestert og flakset oss litt til en sjetteplass i år, og vi må bli mye bedre til neste år om vi skal klatre på tabellen.

Det er vel mulig å snu det andre veien? Hvorfor har vi ikke spisser? Det er jo åpenbart en feilvurdering. 

Det er jeg enig i. Men det er jobben til Jokke, ikke Bakke. Bakke må gjøre det beste med den stallen vi har. Det er Jokke sin jobb å gi Bakke en god nok tropp.

(12-02-2025, 08:38 AM)NilsDN Skreiv: Mulig vi er interessert i Hickson, men spørsmålet er jo mer som hva? Jeg trodde han var venstreback, men ser han har spilt kantroller i Kåffa. I år har han spilt høyreving.

Jeg kjenner at jeg ikke klarer å hisse meg så altfor mye opp at vi ikke beholdt en spiller i 2016 som kanskje hadde vært greit å ha i 2026. Sikkert greit å ha en allsidig spiller i troppen. Kontrakt med Kåffa ut 2026 så sikkert ikke spesielt dyr heller.

Enig her. Skjønner ikke hvilken posisjon han er aktuell for. Vi har da nok av kanter. Vil han være god nok defensivt for en backrolle? Kan ikke se for meg at han er aktuell for spissrollen heller.
Svar
Er ikke han høyreback/høyre vingback da?

Om han ikke er på utgående kontrakt, er det svært minimal sjans for at Kåffa selger han til en Norsk klubb..
Svar
(12-02-2025, 09:55 AM)mestah Skreiv:
(12-01-2025, 04:15 PM)NilsDN Skreiv: Det er vel mulig å snu det andre veien? Hvorfor har vi ikke spisser? Det er jo åpenbart en feilvurdering. 

Det er jeg enig i. Men det er jobben til Jokke, ikke Bakke. Bakke må gjøre det beste med den stallen vi har. Det er Jokke sin jobb å gi Bakke en god nok tropp.

Nei, det er ikke jobben til Bakke alene og det er ikke jobben til Jokke alene. Det er deres felles ansvar.

Jokke vil ikke kjøpe spillere som Bakke mener er unødvendig. Det er ikke bare Bakkes skyld, men at hans vurdering var og vil være en viktig del av beslutningsgrunnlaget for hvilke spillere vi har hentet fram til nå og vil hente i framtiden tror jeg vi skal regne med. Noe annet ville vært veldig rart.
Svar
Flere på twitter mener at denne karen er god og klar for større oppgaver. Tottenham har snust på han allerede....

Spiller på Ranheim nå, defensiv midtbane. Verdt satt til £500 000

https://www.transfermarkt.com/famara-cam...er/1393963
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 25 Gjest(er)