Tråder: 2
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
168
(03-31-2026, 09:35 PM)Mr. OMS Skreiv: 02-19-2026, 10:01 AM (Dette innlegget blei sist endra: 02-19-2026, 10:01 AM av Mr. OMS.)
Odin har virkelig hatt sine problemer, ganske tragisk. Sammensatt av flere ting, selvfølgelig. Vi skulle fått han tilbake og fått orden på han!
Og gjort ALT riktig, Nils!:-)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Må nesten minne om dette jeg skrev for noen uker,, Nå er han er, måtte han lykkes..!
KNALL DETTE HER..!
Ja, nå har vi muligheten
Tror dette blir veldig bra. I praksis har vi nå byttet Hagen med Odin og det tror jeg er et bra bytte.
Tror heller ikke dette var noe vi fant på i siste liten, men at her har det vært dialog over tid. Det er vel også det Odin selv sier, at det har tatt lang tid. Så her har vi nok grei innsikt i skadene hans og mener vi har kontroll.
Tråder: 0
Omdømme:
24
04-01-2026, 11:46 AM
(Dette innlegget blei sist endra: 04-01-2026, 11:48 AM av mestah.)
(03-31-2026, 10:53 PM)NilsDN Skreiv: (03-31-2026, 09:35 PM)Mr. OMS Skreiv: 02-19-2026, 10:01 AM (Dette innlegget blei sist endra: 02-19-2026, 10:01 AM av Mr. OMS.)
Odin har virkelig hatt sine problemer, ganske tragisk. Sammensatt av flere ting, selvfølgelig. Vi skulle fått han tilbake og fått orden på han!
Og gjort ALT riktig, Nils!:-)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Må nesten minne om dette jeg skrev for noen uker,, Nå er han er, måtte han lykkes..!
KNALL DETTE HER..!
Ja, nå har vi muligheten
Tror dette blir veldig bra. I praksis har vi nå byttet Hagen med Odin og det tror jeg er et bra bytte.
Tror heller ikke dette var noe vi fant på i siste liten, men at her har det vært dialog over tid. Det er vel også det Odin selv sier, at det har tatt lang tid. Så her har vi nok grei innsikt i skadene hans og mener vi har kontroll.
Om det er et bra bytte avhenger vel på om Odin får orden på kroppen sin og finner tilbake til nivået han tidvis har vist før. Selv om heg synes ikke han dominerte så mye sist han var her som enkelte andre spillere som har blitt solgt ut (f.eks Osame og Dønnum). Han ble vel solgt mer på grunn av potensialet enn noe annet.
Jeg har mer troa på Sjøvold enn Odin på sikt, så håper ikke dette går på bekostning av spilletiden til Sjøvold. Men dette er sikkert lav kost og risiko for oss, og de konkurrere jo på like vilkår. Er spent på hvor tilgjengelig han vil være, og hvor lang tid det vil ta før vi ser han på banen. Og ikke minst, hva det betyr av spillere ut til sommeren.
Tråder: 2
Omdømme:
168
Vi er en midtbane mer i år enn i fjor. Westergaard har kommet inn, ingen har dratt. Bortsett fra Hagen på lån da.
Hagen var involvert i samtlige kamper i fjor. Men hadde vært mindre nødvendig i 2026. Så det er jo litt hvordan man ser det. Odin-Hagen bytte er vel mest fordi det skjedde med dagers mellomrom. Man kan like gjerne si at Westergaard inn for Hagen og Odin er en bonusspiller.
Tråder: 27
Omdømme:
169
Odin, kan jo ikke gå så fryktelig galt da.
Vi kjenner til skaden hans og jeg tviler på at vi har investert noen enorme summer for å låne han ut sesongen.
Men hvor sannsynlig er det at det går veldig bra?
Det sies at han har vært skadefri siden januar, betyr det at han kan gå rett i troppen mot viking?
Det hadde vært en fin overraskelse i så fall.
Håper jeg tar skammelig feil, men redd for at det hadde vært smartere å hente inn en hb på lån eller fast overgang.
Husker noen sist vi hentet en skadeplaget spiller og det var en suksess?
Tråder: 1
Omdømme:
14
(03-31-2026, 06:10 PM)Leksa Skreiv: (03-31-2026, 05:51 PM)NilsDN Skreiv: Tror han er ganske lettsolgt. Nylige landskamper for Kamerun. Det er ikke lenge siden en klubb ville betale 60-70 millioner for en Filip jeg ikke er helt overbevist om at er god nok til å starte for oss.
Altså, jeg forventer ikke at han kommer til å sette overgangsrekord. Men en god spiller for mange klubber, helt klart. Ambina og Filip er på to forskjellige nivåer når det kommer til utvikling.
Fikk med meg at han har blitt tatt ut til troppen til Kamerun ett par ganger men han har vel ikke spilt noe særlig?
Ambina er litt mer ferdig vare selvfølgelig men Filp kan formes av en eventuell kjøpende klubb.
Startet og spilte 70 minutter mot Australia.
Tråder: 5
Omdømme:
13
Odin er lav risiko økonomisk og potensielt høy sportslig avkastning om de får kontroll på leggene hans. Synes det skinner gjennom at alle har trua på at de skal få bukt med dette (han sa «de kjenner kroppen min»). Bare å avvente og gi dem litt tid. Men noe kommer nok til å skje med midtbanen og da er det vel Ambina som vurderes som den heteste kandidaten ut. Westergaard virker som en klar forsterkning og Lange er fortsatt et litt usikkert kort til tross for to mål så langt i ES.
Sjøvold mener jeg tilfører dynamikk, men åpenbart at trenerteamet vurderer han annerledes pt.
Hagen på lån handler nok mest om spilletid.
Ellers enig med dem som mener en back er påkrevd inn…
Tråder: 4
Ble medlem: Feb 2024
Omdømme:
22
Tror vi kan si oss veldig godt fornøyd med jobben til Jokke i det vinduet. Spissvinkel kåret oss til overgangsvinner i dette vinduet og det er jeg enig i.
Overgangen til Tiago Holm kom som en en overraskelse på mange. Han er uten tvil en meget god spiller, men han vender hjem igjen med lite fotball etter 3 år i utlandet og han beskriver selv en tøff tid. Har personlig ingen forventninger til han denne vårsesongen. Det optimale hadde vært at han var fit for fight i annen halvdel. Her må det nok både jobbes med det fysiske og det mentale.
Dersom Ambina klarer å finne tilbake til god formen vil han bli solgt i neste vindu og da har vi allerede en erstatter for han. Ser Holm er verdt 1 mill på TM, men i realiteten er han ikke verdt mer enn halve beløpet.
Omdømme:
24
(04-01-2026, 12:07 PM)Bohem33 Skreiv: Odin, kan jo ikke gå så fryktelig galt da.
Vi kjenner til skaden hans og jeg tviler på at vi har investert noen enorme summer for å låne han ut sesongen.
Det sies at han har vært skadefri siden januar, betyr det at han kan gå rett i troppen mot viking?
Håper jeg tar skammelig feil, men redd for at det hadde vært smartere å hente inn en hb på lån eller fast overgang.
Husker noen sist vi hentet en skadeplaget spiller og det var en suksess?
Steffen Iversen var vel litt kjeksete i Tottenham? Kommer ikke på noen flere mellom da og nå på stående fot. Så 2004?
Ble medlem: Feb 2024
Omdømme:
22
Det har ikke blitt mange av dem, men vi har hentet flere spillere skadeutsatte spillere som ikke ble noe stor suksess etter at de kom tilbake fra spill i utlandet , Koné, Flo, Rune Lange Blant andre. Ronny Johnsen var og mye skadet.
Det er dyrt å være fattig. Av og til må man bare gamble at spillere blir kvitt skadene sine. I Thiago sitt tilfelle så er han heldigvis fortsatt ung så det er bare å håpe at det ordner seg for han og for oss.
Tråder: 27
Omdømme:
169
04-01-2026, 06:55 PM
(Dette innlegget blei sist endra: 04-01-2026, 06:55 PM av Bohem33.)
(04-01-2026, 06:03 PM)JohnF Skreiv: (04-01-2026, 12:07 PM)Bohem33 Skreiv: Odin, kan jo ikke gå så fryktelig galt da.
Husker noen sist vi hentet en skadeplaget spiller og det var en suksess? Iversen var vel litt kjeksete i Tottenham? Kommer ikke på noen flere mellom da og nå på stående fot. Så 2004?
Magisk sammenligning det da.
Iversen var en gigantisk suksess og trolig den viktigste grunnen til at vi tok gull på grunn av hans bidrag både på og utenfor banen.
Det utenfor banen minner meg veldig om sæter.
Han virker som en skikkelig humørspreder og fin fyr.
Så får vi se om han kan levere like bra som Steffen på banen og da.
|