Trådvurdering:
  • 3 stemmer - 4.33 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykter og ønsketråd overgangsvindu vinter 2026
Odin Thiago Holm er en så god fotballspiller at vi ikke kan takke nei.
Denne avtalen har en veldig liten nedside, men desto større oppside.
Gleder meg til å se han i drakta vår igjen.
Svar
Odio Thiago Holm virker jo som en utrolig lav risiko signering, det kan godt hende at det er felere av våre midtbanespillere som er på vei ut. tror f.eks at man hadde sett for seg at Abina forsvant nå i vinter. det skjedde ikke, så regner med at han forsvinner til sommeren.

Kan jo være en god løsning for alle dette. den potensiealle oppsiden for oss er vel stor, selv om det kanskje ikke er så stor sjanse for at han noen gang kommer til å spille fast for noen klubber igjen. Tror ikke han er tiltenkt en forsterkning en gang, bare vis om dersom han blir frisk så blir det bra for oss. så er jeg ganske sikker på at dette er noe Odin kanskje har ønsket selv.

Kan være bare for Odin, Celtic og oss dette.
Svar
Litt usikker på hvor heit Ambina egentlig er på markedet.
Han er 24 år og synes han har stagnert noe i utvikling.
Han er såpass voksen som spiller nå og å tro vi skal få mye penger for han er utopi.
For meg er Westergaard ett klart førstevalg. Keeper, 6'er og spiss (sentrallinja) er de spillerne som er først på blokka når ett lag skal tas ut spør du meg.
Ambina er litt for ustabil og "risky". Som er barnesykdommer han burde ha lagt av seg nå.
Elsker typen og en av mine favorittspillere men er redd han ikke er typen til å ta så store steg videre.
Når Ambina glitrer er det klasse når han ikke gjør det blir det nesten bredde-nivå.
Svar
Tror han er ganske lettsolgt. Nylige landskamper for Kamerun. Det er ikke lenge siden en klubb ville betale 60-70 millioner for en Filip jeg ikke er helt overbevist om at er god nok til å starte for oss.

Altså, jeg forventer ikke at han kommer til å sette overgangsrekord. Men en god spiller for mange klubber, helt klart.
Svar
(03-31-2026, 05:51 PM)NilsDN Skreiv: Tror han er ganske lettsolgt. Nylige landskamper for Kamerun. Det er ikke lenge siden en klubb ville betale 60-70 millioner for en Filip jeg ikke er helt overbevist om at er god nok til å starte for oss.

Altså, jeg forventer ikke at han kommer til å sette overgangsrekord. Men en god spiller for mange klubber, helt klart.
Ambina og Filip er på to forskjellige nivåer når det kommer til utvikling. 
Fikk med meg at han har blitt tatt ut til troppen til Kamerun ett par ganger men han har vel ikke spilt noe særlig?
Ambina er litt mer ferdig vare selvfølgelig men Filp kan formes av en eventuell kjøpende klubb.
Svar
Enig i det. Den ene er potensiale og den andre mer ferdigvare.

Samtidig har Ambina spilt seg inn på Kamerun gjennom spill i Eliteserien. Han startet siste kamp for dem for 3-4 dager siden. Jeg vil i hvert fall ikke utelukke klubber i mange mellomstore serier. Og det er klubber som fint kan betale 30-40 for han. Og får vi det er vi nok også greit fornøyde
Svar
(03-31-2026, 06:32 PM)NilsDN Skreiv: Enig i det. Den ene er potensiale og den andre mer ferdigvare.

Samtidig har Ambina spilt seg inn på Kamerun gjennom spill i Eliteserien. Han startet siste kamp for dem for 3-4 dager siden. Jeg vil i hvert fall ikke utelukke klubber i mange mellomstore serier. Og det er klubber som fint kan betale 30-40 for han. Og får vi det er vi nok også greit fornøyde

Absolutt. Skulle vi få over 30 mil er jeg fornøyd.
Svar
Men…ingenting på klubbens sider om Odin. Og helt stille om andre spillere. Skjer det noe mer?
Svar
(03-31-2026, 06:45 PM)NilsDN Skreiv: Men…ingenting på klubbens sider om Odin. Og helt stille om andre spillere. Skjer det noe mer?

God tid igjen før kvelden er over, så noen på X melde at de hadde vært på samme fly fra skotland som Odin.  https://x.com/ostkant1/status/2038985970704408584?s=46
Svar
(03-31-2026, 06:45 PM)NilsDN Skreiv: Men…ingenting på klubbens sider om Odin. Og helt stille om andre spillere. Skjer det noe mer?

Tenkte akkurrat på det samme. Odin signering drar ut i tid. Kan han ha failet på medisinsk test, tro? Eller at det har vært en uenighet mellom klubbene og spiller?
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)