05-26-2025, 06:02 PM
Og Brajanac fikk jo målet sitt i starten av denne måneden, så han er garantert i startelleveren ut sesongen.
Godt vi har kvalitet på topp.
KFUM - Vålerenga 26. mai 19:00
|
05-26-2025, 06:02 PM
Og Brajanac fikk jo målet sitt i starten av denne måneden, så han er garantert i startelleveren ut sesongen.
05-26-2025, 06:03 PM
Den eneste rimelige grunnen til at Tshiembe skal være på benken i dag burde være på grunn av skade. Hvis han er sprek og sitter på benken etter trenerens valg, tror jeg det beste alternativet er at vi begynner å se på en erstatter for Bakke fra nå av, slik at vi kan signere til vinteren.
05-26-2025, 06:08 PM
Er ekstremt skeptisk til Elias Hagen fra start, får håpe jeg kjingser.
05-26-2025, 06:30 PM
Uggen følelse når jeg skumleste gjennom lagoppstillingen
Thorvaldsen tåler neppe mer en 65-70 min,men han kan gjøre mye på den tid
05-26-2025, 06:41 PM
Er det meningen at vi skal bytte stopperpar hver eneste kamp?
05-26-2025, 06:47 PM
(05-26-2025, 06:03 PM)papajoao Skreiv: Den eneste rimelige grunnen til at Tshiembe skal være på benken i dag burde være på grunn av skade. Hvis han er sprek og sitter på benken etter trenerens valg, tror jeg det beste alternativet er at vi begynner å se på en erstatter for Bakke fra nå av, slik at vi kan signere til vinteren. Tror nok han er halvskadd. Han var kaptein forrige kamp.
05-26-2025, 07:01 PM
(05-26-2025, 06:03 PM)papajoao Skreiv: Den eneste rimelige grunnen til at Tshiembe skal være på benken i dag burde være på grunn av skade. Hvis han er sprek og sitter på benken etter trenerens valg, tror jeg det beste alternativet er at vi begynner å se på en erstatter for Bakke fra nå av, slik at vi kan signere til vinteren. Enig i det. Tshiembe har heller ikke vært bare pluss, men klart best av stopperne så langt. Hvis det er en taktisk vurdering å rullere på stopperplass må Bakke sparkes raskest mulig. OgHagen i startelleveren, det er en god måte å dra ned intensiteten på… Uff. Viser hvor tynn denne stallen er.
Skal vi la de trille ball eller skal vi være offensive?
Vi blir løpende både mellom spillere og etter ballen Og vi taper hver duell..
05-26-2025, 07:14 PM
Vi møter nok en gang ett bunnlag og herjer ser jeg.. Jaggu godt vi var en tur i Obos for å få selvtillit og lære oss å vinne kamper, flaks det ikke ble straffe imot også! Hva skal til for at denne klubben skal våkne?
05-26-2025, 07:24 PM
Nok en gang spiller vi de andre gode..
Kåffa scorer nok først,så spørs det om vi kan svarer |
« Neste nyere | Neste eldre »
|