Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KFUM - Vålerenga 26. mai 19:00
Hvis man, vil seg selv vondt og, ser på terminlista så vil man se at 3 av de siste 4 kampene er i kategorien "så tøft som det kan".
Det betyr at sesongen må sikres før utgangen av oktober.
Et nytt blikk på den samme lista viser at juni, juli og august og oktober er da vi møter de vi må slå for at dette ikke skal ende i dritt.
Etter Tromsø-kampen er det 3 uker pause og så kommer altså kampene mot de nevnte på rekke og rad.
Det er for sent å ta grep midt i august...

De som trøster seg med at andre er rævva. Jeg sa i 2023 at "heldigvis er Aalesund, Stabæk, Sandefjord, Hamkam og Haugesund mer rævva"..
Vel, vi husker alle hvordan det endte
Svar
(05-27-2025, 03:24 PM)Loffen Skreiv: Hvis man, vil seg selv vondt og, ser på terminlista så vil man se at 3 av de siste 4 kampene er i kategorien "så tøft som det kan".
Det betyr at sesongen må sikres før utgangen av oktober.

Ouch. Ja, bør ha 30 poeng minst innen utgangen av oktober ja.
Svar
For tiden har Vålerenga 1,22 mål per kamp og 11 mål scoret på 9 kamper. Fortsetter vi med dette snittet, vil vi avslutte året med 36 mål. Historisk sett, hvis vi tar i betraktning de siste 4 utgavene, setter det oss på noe sånt som 15. til 12. plass.

Faktisk burde dette vært i et annet tema, da det har mer med sesongen å gjøre enn selve spillet. Men det er frustrerende å ha skapt så lite spill på 60 minutter mot 10.
Svar
Noe som irriterte meg skikkelig igår var hvordan vi GIR ballen til KFUM 2 ganger på slutten av kampen (ca. 89 min) Sjøeng har plukka opp ballen, men istedet for å bruke Sjåtil ute på høyre back/ving, så bare "mæler" han ballen oppover, og dette skjedde 2 ganger i løpet av ca 4 min. Skal ikke gå inn på hvems skyld, Sjøeng, Sjåtil kunne ha vært mer våken, trener teamet ville at det skulle skje, etz. Men det må da for pokker være en bedre måte å sette igang spillet på, når ikke Kåffa ligger med alle i angrep, det var ledig på Sjåtil sin side. Og det må da være i vår interesse å prøve å drepe tempoet, når dem går "all inn" på slutten der?? Er det ikke bedre ihvertfall å PRØVE å holde ballen i laget??
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)