Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lyn vs Vålerenga, lørdag 20. april 18:00, Ullevaal Stadion
#21
I heiteste som det gikk unna da.. Om noen har billetter de ikke får brukt send meg gjerne en DM. Har lovet guttungen å se denne kampen, men falt meg ikke inn at den skulle bli utsolgt på tre dager.
Svar
#22
Jeg ble slakta på forumet når jeg sa at det var positivt for oss at Lyn rykka opp til 1. divisjon når sesongen uansett endte som den gjorde for vår del. Jeg påpekte at jeg driter i Lyn, men tenker på oss, PR rettet mot oss og våre kamper, og ikke minst publikumsinteresse og hype knytta til klubben vår - men det hjalp visst ikke.

Jeg står på mitt, og tror vi skal være sjeleglad for at vi får et par sånne kamper denne sesongen også, eller så hadde denne sesongen blitt enda lengre enn den trenger å bli. To store høydepunkter hvor vi får muligheten til å slakte Lyn og vise hvem som er best i byen. Unner jeg dem suksess? Nei. Men det tror jeg ikke de får på sikt uansett, de har ingen forutsetninger til å gjøre det bedre enn oss rent sportslig.

Siden kampen ble flytta fra Bislett til Ullevaal, håper jeg vi får en del av overskuddet fra kampen. Er tross alt vår fortjeneste at dette ble utsolgt på rekordtid.
Svar
#23
(04-05-2024, 12:21 PM)HaraldsPokal Skreiv: Siden kampen ble flytta fra Bislett til Ullevaal, håper jeg vi får en del av overskuddet fra kampen. Er tross alt vår fortjeneste at dette ble utsolgt på rekordtid.

Du håper Lyn har spanderbuksene på? Ja, ja...
Svar
#24
Hva er grunnen til ar det bare selges 24.000 biletter? Ullevål tar vel endel flere?
Svar
#25
(04-05-2024, 02:24 PM)Oldtimer Skreiv: Hva er grunnen til ar det bare selges 24.000 biletter? Ullevål tar vel endel flere?

De kan vel ha færre vakter o.l. hvis de stenger noen felter. Ingen trodde vel på 24.000...
Svar
#26
(04-05-2024, 02:24 PM)Oldtimer Skreiv: Hva er grunnen til ar det bare selges 24.000 biletter? Ullevål tar vel endel flere?

Fra Nettavisen;

Et stillas på den øvre delen av hovedtribunelangsiden gjør at 1.000 billetter som normalt sett kunne ha blitt solgt, ikke er tilgjengelige for salg, opplyser Lyn-lederen.

Det gjør at kapasiteten er noe redusert fra hva den normalt sett ville ha vært.


Den normale kapasiteten på nasjonalarenaen er rundt 26.000 får Nettavisen opplyst. Grunnet stillasarbeider og diverse sikkerhetssoner er kapasiteten til Oslo-derbyet derfor 24.600.
Svar
#27
Dette er en av grunnene til at jeg har savnet Lyn i eliteserien. Engasjementet rundt Oslofotballen fikk seg en knekk når byens hatoppgjør nr 1 forsvant fra programmet. Selv om vi som regel tapte mot de, så var dette en kamp som fikk kroppen til å reagere mye sterkere enn den noen sinne har gjort mot LSK. Østkant mot vestkant, arbeiderklasse mot overklasse, paralgin mot kokain osv
Svar
#28
Tjatja. Eneste grunnen til at det ble så mange dager og dette spøkelset, var jo fordi FC Lyn rava rundt nede i divisjonene. "Journalister" evner jo ikke å skjønne det. Nå har de rava rundt nede i divisjonene igjen, og spøkelset er vårt. Knus dem, og send de ned i divisjonene igjen.

Hvor mange dager er det nå?
Svar
#29
(04-05-2024, 03:42 PM)Ettlagioslo Skreiv: Tjatja. Eneste grunnen til at det ble så mange dager og dette spøkelset, var jo fordi FC Lyn rava rundt nede i divisjonene. "Journalister" evner jo ikke å skjønne det. Nå har de rava rundt nede i divisjonene igjen, og spøkelset er vårt. Knus dem, og send de ned i divisjonene igjen.

Hvor mange dager er det nå?

Tar heller 2 kamper i året mot Lyn enn feks resten av obos/eliteserien.
Svar
#30
Ut etter billett. Vi er noe så spesielt som en Kristiansund basert VIF-familie. Far, sønn og kamerat på bortefeltet når VIF var her i fjor høst. Til mange skråblikk. Måtte gå i frivillig husarrest etter returkampen. Tenk dere å bli møtt av breiale Kristiansundere uansett hvor du gikk....
Eldste sønn bor i Oslo. Driver et lite filmselskap. Var regissør for videoen til Vålenga jenter. Bra kar men treg. Så han er uten billett til derbyet.
Hvis noen sitter med en de ikke får brukt så ta kontakt. Evig takknemlig i isåfall.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)