Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Norgesmesterskapet 2024
(05-08-2024, 08:15 PM)Goliat Skreiv: Dette er ræva av Bakke, denne kampen hadde vi.. Sette inn de to desidert dårligste i år etter årsbeste i første. Faen ass

Vi har kamp allerede på lørdag, og på torsdag igjen. Begge de er viktigere enn køppen. Så at noen må spares på 2-0 syntes jeg ikke han kan klandres for. 
Vi har ikke stall for to kamper i uka 4-5 uker på rad
Svar
(05-08-2024, 08:24 PM)Jocke Skreiv: Vondt at vi har brukt penger og plass på Kamara. Virker ferdig som spiller, og leveransene er jo ca lik null.

Så noen sa de fikk Pascal Simpson-vibes, og det er jaggu sant

Han ga nesten bort et mål nå.
Svar
Helt uforståelig med byttene Bakke gjorde i pausen. I stede for å la laget som spilte en god 1. omg få fortsette i hvert fall 25 -30 min til.

Skulle vel begynne å spare spillere til kampen mot Aalseund allerede der. Ser jo hvor vellyket det ble når spillerne nå er i harde ekstraomganger.

Er vel hugd i stein at HamKam vinner dette på straffer.
Som mot Kristiansund i fjor. Samme utvikling. Riktignok over 2 kamper.
Svar
(05-08-2024, 08:24 PM)Jocke Skreiv: Vondt at vi har brukt penger og plass på Kamara. Virker ferdig som spiller, og leveransene er jo ca lik null.

Så noen sa de fikk Pascal Simpson-vibes, og det er jaggu sant

Føler både at han og Rijks ikke er i nærheten av spissen vi trenger for å skyte oss tilbake til Eliteserien. 
Klarer dessverre ikke se hva Rijks tilfører offensivt på topp. 
Ikke rask, misser mye store muligheter, ikke en slepen teknikker ei heller ikke spesielt fysisk sterk.
Vet han ikke alltid får mye å jobbe med, men så langt er han i mine øyne Kristen Viikmae mk.2
Svar
(05-08-2024, 08:33 PM)KampenUltras Skreiv:
(05-08-2024, 08:24 PM)Jocke Skreiv: Vondt at vi har brukt penger og plass på Kamara. Virker ferdig som spiller, og leveransene er jo ca lik null.

Så noen sa de fikk Pascal Simpson-vibes, og det er jaggu sant

Føler både at han og Rijks ikke er i nærheten av spissen vi trenger for å skyte oss tilbake til Eliteserien. 
Klarer dessverre ikke se hva Rijks tilfører offensivt på topp. 
Ikke rask, misser mye store muligheter, ikke en slepen teknikker ei heller ikke spesielt fysisk sterk.
Vet han ikke alltid får mye å jobbe med, men så langt er han i mine øyne Kristen Viikmae mk.2

He-he.. god beskrivelse. Skjønner du har noen år på baken, som meg, når referansene er Pagge og Vikmae ? Wink
Svar
(05-08-2024, 08:35 PM)Jocke Skreiv:
(05-08-2024, 08:33 PM)KampenUltras Skreiv:
(05-08-2024, 08:24 PM)Jocke Skreiv: Vondt at vi har brukt penger og plass på Kamara. Virker ferdig som spiller, og leveransene er jo ca lik null.

Så noen sa de fikk Pascal Simpson-vibes, og det er jaggu sant

Føler både at han og Rijks ikke er i nærheten av spissen vi trenger for å skyte oss tilbake til Eliteserien. 
Klarer dessverre ikke se hva Rijks tilfører offensivt på topp. 
Ikke rask, misser mye store muligheter, ikke en slepen teknikker ei heller ikke spesielt fysisk sterk.
Vet han ikke alltid får mye å jobbe med, men så langt er han i mine øyne Kristen Viikmae mk.2

He-he.. god beskrivelse. Skjønner du har noen år på baken, som meg, når referansene er Pagge og Vikmae ? Wink
Til dags dato den mest anonyme spissen som har fått en del spilletid som jeg ha sett etter årene på tribunen sammen med Chad Barrett. 
Kunne inkludert Tor Henning Hamre, men han fikk jo ikke engang spille i 2.divisjon (Eller var det 3.?)
Svar
Helvete så lei jeg er av spillere som stopper i tilløpet, blir bom 8 av 10 ganger på sånt.
Svar
(05-08-2024, 08:40 PM)kenpet Skreiv: Helvete så lei jeg er av spillere som stopper i tilløpet, blir bom 8 av 10 ganger på sånt.

https://www.theguardian.com/football/dat...d-cup-2023

"A long run-up (more than six steps) preceding the kick was associated with a successful penalty in all locations. In three countries a medium run-up (two to five steps) was was also successful. Short run-ups were not."

Du har rett i det. 

Storevik har hvertfall ikke spilt seg ut av laget etter spillet i cupen

Er virkelig stoppere våre beste straffetakere siden de fikk muligheten så tidlig?
Svar
Ambina bommer nok dessverre.

Kødda.
Svar
Det var ikke vakkert og velspilt i dag heller etter 1. omgang, jaggu gikk vi ikke videre alikevel.
3 seiere på rad, synd kun en av de gir poeng
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)