Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Norgesmesterskapet 2024
Amatørskap fra øverste hylle. Mange rare valg siste halvdel, og å lage frispark der, og ikke lage mur, er to av de drøyeste.. Såååå unødvendig dette
Svar
Bra med nye 120 minutter i beina før kampen mot Aalesund
Svar
Fan så bittert Bakke nissen bytta oss ut av kampen.
Svar
Taper vi nå hadde jeg bare foretrukket at Ham-Kam hadde scort enda et mål på slutten der, så hadde vi sluppet å spille en halvtime ekstra.
Svar
Har sett kun andre omgang, så skal være forsiktig med å være bombastisk, men de byttene til pause virket veldig sære når vi kjørte kampen og jaget den tredje. Har sett dette litt for mange ganger til å tro at dette var annet enn taktiske grep fra treneren.. Feigt i så fall, og mange defensive fibre når vi nå må score igjen
Svar
Vi klarer jo åpenbart ikke to gode omganger. Første var jo bra, andre er helt grusom. Og det siste vi trenger er 30 min til, og ham kam har jo massivt momentum inn i ekstra omgangene.

Og vi har jo også bytta oss rimelig baktunge, så skjønner ikke helt at vi skal klare å føre denne kampen noe mer enn vi gjorde i andre omgangen
Svar
El-Abdellaoui var bare cm unna å sette 3-0 i første omgang. Og så ender det i ekstraomganger. Surt og litt uforståelig.

Er Rijks vaksinert mot å score? Fire store sjanser. Den etter 81 min hvor han kommer alene med keeper ville jo 8 av 10 spisser satt.

Og så kommer selvfølgelig et drømmetreff på overtid fra HamKam-spiller. Vil det ingen ende ta med alle en-gang-i-livet-treffene mot oss?
Når det er sagt, så burde det vel vært satt opp en mur på 2-3 mann der.
Svar
Dette er ræva av Bakke, denne kampen hadde vi.. Sette inn de to desidert dårligste i år etter årsbeste i første. Faen ass
Svar
(05-08-2024, 08:10 PM)Caanradi Skreiv: El-Abdellaoui var bare cm unna å sette 3-0 i første omgang. Og så ender det i ekstraomganger. Surt og litt uforståelig.

Er Rijks vaksinert mot å score? Fire store sjanser. Den etter 81 min hvor han kommer alene med keeper ville jo 8 av 10 spisser satt.

Og så kommer selvfølgelig et drømmetreff på overtid fra HamKam-spiller. Vil det ingen ende ta med alle en-gang-i-livet-treffene mot oss?
Når det er sagt, så burde det vel vært satt opp en mur på 2-3 mann der.

Jeg å føler vi får veldig mange sånne scoringer mot oss. Har jo ikke noe tall på det. Men om det er tilfellet, så må det vel handle om udyktighet/naivitet
Svar
Vondt at vi har brukt penger og plass på Kamara. Virker ferdig som spiller, og leveransene er jo ca lik null.

Så noen sa de fikk Pascal Simpson-vibes, og det er jaggu sant
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)