Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Norgesmesterskapet 2024
Ambina kan i hvert fall skyte straffe. Den var jævli sikker
Svar
JAAAAAAAAAAAA! OG DET ER SÅ FORTJENT!!!!!!!
Svar
Så fortjent og Borch har baller av stål, Ambina også, god straffe.
Svar
Det er vel så enkelt;
Hadde vi vært gode nok for Eliteserien ville vi slått HamKam til full tid i denne kampen.
Mye bedre prestasjon enn tidligere i sesongen men fremdeles naivt og nonchalant.
La oss håpe at den siste ukens gode opplevelser øker nivået framover.
Opprykk er fremdeles hovedprioritet og når kvartfinalene skal spilles i oktober bør vi være i rute til dette opprykket:-)
Uansett veldig deilig med litt suksess. Det trenger vi!
Svar
Har en sterk følelse på KFUM i kvartfinalen. De røk nesten mot Lysekloster men utligner 3 minutter på overtid.
Svar
Deilig! Hadde jeg ikke trodd.
Sterkt av Borch med straffemissen fra i fjor friskt i minne.

Bare håpe gutta restituerer raskt frem til kampen på lørdag.
Svar
Veldig gøy! Happy for Borchen og resten av gutta. Spennende med trekningen i kveld nå
Svar
Både kvart og semifinaler trekkes i kveld (21:45). Tenker vi kan slå alle, men Molde og Viking blir tøft. Dog ikke sikkert Viking går videre, da de akkurat nå er på vei mot ekstraomganger. Vi får hjemmekamp uansett hvis vi trekker eliteserie-lag, får vi Stabæk, Sandnes eller Levanger (hvis de går videre) så er det først opp av bollen som gjelder.
Svar
Hva er egentlig byttereglene nå? Jeg må spørre fordi jeg var av den oppfatning at man kan bytte max fem personer og kan ha max to stopp i spillet, så effektift inntil 5 personer totalt over inntil tre bytter.

Likevel sitter kommentator og gnåler om at "Vålerenga har nesten ingen igjen på benken" og "de gjør ingen tegn til å ville bytte for de vil ha ham med i straffekonken" når Hagen sliter med kneet og vi allerede har gjennomført tre bytter med totalt fem mann... er det jeg som har misforstått eller er det bare kommentator som er evneveik?
Svar
Deilig for Borch. Det er kapteinen sin altså, setter sannsynligvis seg selv opp som siste straffeskytter, og havner i samme situasjon som mot kbk der han må sette den, og så gjør han det. kan si hva man vil om spillet, men nå har vi 3 på rad hjemme, i kamper hvor vi egentlig ikke har vært veldig gode, det viser mental styrke i en tøff situasjon. Herlig, takk alle gutta!

Egentlig samma hvem vi trekker nå, så lenge vi unngår Molde, så da tipper jeg vi trekker de, og så vinneren av FFK-VIK i runden etter.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)