Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Norgesmesterskapet 2024
(05-08-2024, 07:06 PM)KampenUltras Skreiv: De byttene skjønner jeg ikke, skal vi bare forsvare oss og ri på ledelsen når man setter på to fullstendig defensive spillere?

Helt på trynet å gi bort initiativet i matchen så enkelt. Tanken er muligens å spare Jukle, og iallefall Bjørdal siden han er tilbake etter skade, men vi er jo skjøre fra før av og har bare såvidt begynt å få spillet til å sitte.. dette er et jævlig risky valg mot et eliteserielag i cupen!
Svar
Skjønner ingen ting sv de her byttene. Frykter veldig at vi bytter oss fra en seier her.
Svar
Nå henger vi ikke i sammen i det hele tatt.
Hvem kunne forutse det når man setter på våre kanskje 2 verste spillere denne sesongen?
Seriøst, hva ser Bakke som vi ikke ser?
Svar
(05-08-2024, 07:28 PM)KampenUltras Skreiv: Nå henger vi ikke i sammen i det hele tatt.
Hvem kunne forutse det når man setter på våre kanskje 2 verste spillere denne sesongen?
Seriøst, hva ser Bakke som vi ikke ser?

Mulig Bakke ikke vil vi skal gå videre?
Svar
(05-08-2024, 07:25 PM)SuperEnga Skreiv:
(05-08-2024, 07:06 PM)KampenUltras Skreiv: De byttene skjønner jeg ikke, skal vi bare forsvare oss og ri på ledelsen når man setter på to fullstendig defensive spillere?

Helt på trynet å gi bort initiativet i matchen så enkelt. Tanken er muligens å spare Jukle, og iallefall Bjørdal siden han er tilbake etter skade, men vi er jo skjøre fra før av og har bare såvidt begynt å få spillet til å sitte.. dette er et jævlig risky valg mot et eliteserielag i cupen!

Tror du har rett i at det handler om å spare de to, og samtidig tette igjen bakover og frustrere HamKam. 
Den planen rakner naturligvis fullstendig når de scorer umiddelbart. 
Tanken er ikke helt på trynet, men timingen er det.
Vet ikke om det er fordi det er enklere å formidle ny plan i pausen, men hadde vi klart å holde koken i 10-12 minutter til etter pause og holdt nullen til da, så ville det muligens fortsatt ivaretatt behovet for hviletid, men redusert risikoen ved planen.
Svar
Dro på jobb litt før tiden fornøyd med 2-0 og nå klarer jeg ikke å legge vekk telefonen vettskremt og følger vglive
Svar
(05-08-2024, 07:33 PM)JohnF Skreiv:
(05-08-2024, 07:25 PM)SuperEnga Skreiv:
(05-08-2024, 07:06 PM)KampenUltras Skreiv: De byttene skjønner jeg ikke, skal vi bare forsvare oss og ri på ledelsen når man setter på to fullstendig defensive spillere?

Helt på trynet å gi bort initiativet i matchen så enkelt. Tanken er muligens å spare Jukle, og iallefall Bjørdal siden han er tilbake etter skade, men vi er jo skjøre fra før av og har bare såvidt begynt å få spillet til å sitte.. dette er et jævlig risky valg mot et eliteserielag i cupen!

Tror du har rett i at det handler om å spare de to, og samtidig tette igjen bakover og frustrere HamKam. 
Den planen rakner naturligvis fullstendig når de scorer umiddelbart. 
Tanken er ikke helt på trynet, men timingen er det.
Vet ikke om det er fordi det er enklere å formidle ny plan i pausen, men hadde vi klart å holde koken i 10-12 minutter til etter pause og holdt nullen til da, så ville det muligens fortsatt ivaretatt behovet for hviletid, men redusert risikoen ved planen.
Jepp, og vi kunne med litt hell ha klart å score et mål til også før vi tok Bjørdal/Jukle av.. merkelig og svært risky med 45 min igjen  Confused
Svar
Hadde Rijks hatt litt lavere skuldre hadde han avgjort kampen

Kåffa ligger for øvrig an til å ryke mot Lysekloster
Svar
Takk til Bakke
Svar
Ikke noe å si på det skuddet. Men veldig unødvendig.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)