Trådvurdering:
  • 2 stemmer - 4 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024
(02-25-2024, 09:49 PM)Østblokka Skreiv:
(02-25-2024, 09:48 PM)Stenzenga Skreiv:
(02-25-2024, 09:46 PM)Østblokka Skreiv:
(02-25-2024, 09:42 PM)Stenzenga Skreiv:
(02-25-2024, 08:09 PM)Ettlagioslo Skreiv: Vil bare si at jeg setter enormt pris på deg Stenzenga! Gøy å følge.

Viktig å opretholde koken på forumet! 
Mye spennende på blokka, vi er så absolutt ikke ferdige Big Grin

Er dette en spiller for fremtiden eller ment for å gå rett inn på laget?

Sikter du til Obasi, eller de vi har på blokka?

Tenkte på Obasi.
Kjedelig svaret er at det er vanskelig å vite.
Men, vi har lovet han at han skal satses på og han hadde nok gått et annet sted dersom han ikke trodde han kom til å få minutter for oss.
Han regnes som et av de største ving-talentene i Nigeria, så han var relativt dyr til å være en spiller som kun har spilt i Nigeria.
Svar
(02-25-2024, 11:17 AM)Loffen Skreiv: JJ i Nettavisen om litt av hvert: https://www.nettavisen.no/sport/valereng...95-1662392
Mye fornuftige ord og det blir påstått at alle grep er bevisste. Så da virker det som at det finnes en plan..
Han sier egentlig ikke mer nytt enn han sa til meg i podcasten vår…
Svar
https://www.vif-fotball.no/nyheter/obasi...r-kongebla

4,5 år, utrolig spennende! 

Jeg gleder meg til å se kantene våre i år og backene og midtbanen og Sjøeng. 
Få inn spiss og stopper(e) nå så er vi der. 

Velkommen!
Svar
(02-25-2024, 01:40 PM)NilsDN Skreiv: Tror det gjelder alle spillere ut. Det er neppe bevisst at de ikke har hentet noen inn.

Personlig synes jeg det er mye vås i det intervjuet. Jeg skjønner ikke helt hva han prater om når det gjelder å stå mot press fra sosiale medier. Det er ikke noe press der utover at folk ønsker at vi skal få spillere inn. Det er heller ingen som ikke står med klubben. Men JJ, Bakke og alle andre er ikke klubben. De må finne seg i at folk ikke er så veldig imponert over det de har fått til. De har rykket ned og prestasjonen har av eksperter blitt beskrevet som den svakeste prestasjonen av noen i noen klubb i historien. Og nå sliter de med å finne spillere som holder OBOS-nivå.

Så Jokke må gjerne sutre og prate om at han skal bygge opp huset igjen og sånt. Men fint om han kan skynde seg litt med å få opp tak og vegger, for det er ikke så lenge til det begynner å regne.

Mulig Jokke ser på seg selv som en arkitekt som skal skape et slott. Men i øyeblikket leverer han mer som en ufaglært håndverker fra Øst-Europa.
trøkket var ganske ekstremt i fjor, ikke nødvendigvis mot JJ, men kanskje han hinter til mot andre i klubben. Mye av det trøkket som var mot SPZ, Tuva og andre ansatte starter ofte på X.
Svar
(02-25-2024, 11:02 PM)Blårød Skreiv:
(02-25-2024, 01:40 PM)NilsDN Skreiv: Tror det gjelder alle spillere ut. Det er neppe bevisst at de ikke har hentet noen inn.

Personlig synes jeg det er mye vås i det intervjuet. Jeg skjønner ikke helt hva han prater om når det gjelder å stå mot press fra sosiale medier. Det er ikke noe press der utover at folk ønsker at vi skal få spillere inn. Det er heller ingen som ikke står med klubben. Men JJ, Bakke og alle andre er ikke klubben. De må finne seg i at folk ikke er så veldig imponert over det de har fått til. De har rykket ned og prestasjonen har av eksperter blitt beskrevet som den svakeste prestasjonen av noen i noen klubb i historien. Og nå sliter de med å finne spillere som holder OBOS-nivå.

Så Jokke må gjerne sutre og prate om at han skal bygge opp huset igjen og sånt. Men fint om han kan skynde seg litt med å få opp tak og vegger, for det er ikke så lenge til det begynner å regne.

Mulig Jokke ser på seg selv som en arkitekt som skal skape et slott. Men i øyeblikket leverer han mer som en ufaglært håndverker fra Øst-Europa.
trøkket var ganske ekstremt i fjor, ikke nødvendigvis mot JJ, men kanskje han hinter til mot andre i klubben. Mye av det trøkket som var mot SPZ, Tuva og andre ansatte starter ofte på X.

Bare Nils som sutrer over at Jonsson sutrer det der.. Apropo sutring liksom.
Svar
Obasi! Meget god signering!!
Svar
Om det ikke er mulig å signere en god langsiktig løsning på spissplass så er jo 34 år gamle Kristian Fardal Opseth gratis.
Han trener med B/G om dagen, men får vel trolig ikke kontrakt der (tenker jeg).
Om han vil spille Obos, eller for Vålerenga i det hele tatt er ikke godt å si.. men at han hadde dunket kasser i Obos tror jeg veldig på.
Svar
Ser Obasi er høyre kant så da er vel ganske sikkert at han kommer til å spille venstre indreløper hos oss. Wink
Svar
Opseth kunne jo sikkert vært en bra signering så kortsiktig i hvert fall.. Er jo ofte bra å ha en erfaren mann foran en ung talentfull som kan ta ove når han blir for gammel. Erfaring kunne vi nok også trengt da vi har mye ungt og lovende, spesielt i angrep..

Obasi er jo meget spennende! Man vet jo selvsagt aldri, men regner med han ikke var dyr så her er det bare god stemning!
Svar
(02-25-2024, 11:47 PM)Østblokka Skreiv:
(02-25-2024, 11:02 PM)Blårød Skreiv:
(02-25-2024, 01:40 PM)NilsDN Skreiv: Tror det gjelder alle spillere ut. Det er neppe bevisst at de ikke har hentet noen inn.

Personlig synes jeg det er mye vås i det intervjuet. Jeg skjønner ikke helt hva han prater om når det gjelder å stå mot press fra sosiale medier. Det er ikke noe press der utover at folk ønsker at vi skal få spillere inn. Det er heller ingen som ikke står med klubben. Men JJ, Bakke og alle andre er ikke klubben. De må finne seg i at folk ikke er så veldig imponert over det de har fått til. De har rykket ned og prestasjonen har av eksperter blitt beskrevet som den svakeste prestasjonen av noen i noen klubb i historien. Og nå sliter de med å finne spillere som holder OBOS-nivå.

Så Jokke må gjerne sutre og prate om at han skal bygge opp huset igjen og sånt. Men fint om han kan skynde seg litt med å få opp tak og vegger, for det er ikke så lenge til det begynner å regne.

Mulig Jokke ser på seg selv som en arkitekt som skal skape et slott. Men i øyeblikket leverer han mer som en ufaglært håndverker fra Øst-Europa.
trøkket var ganske ekstremt i fjor, ikke nødvendigvis mot JJ, men kanskje han hinter til mot andre i klubben. Mye av det trøkket som var mot SPZ, Tuva og andre ansatte starter ofte på X.

Bare Nils som sutrer over at Jonsson sutrer det der.. Apropo sutring liksom.

Nei, jeg synes bare at det er litt teit at han drar opp de tingene han gjør. Det er ikke noe press fra sosiale medier mot han eller noen andre. At folk mener noe på sosiale medier må han finne seg i. Før han kom hit hadde han synsing på sosiale medier og andre steder som levebrød.

Og jeg synes det er stråmannsargumentasjon det han driver med. Det er å overdrive og forenkle argumenter, som så kan tilbakevises. Det er ikke noe press mot han utover at han må få spillere inn.

(02-26-2024, 12:14 PM)Hvalkjøtt Skreiv: Obasi er jo meget spennende! Man vet jo selvsagt aldri, men regner med han ikke var dyr så her er det bare god stemning!

Jo, tror faktisk han var ganske dyr. Dyrere enn vi normalt pleier å betale for denne type spillere.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 4 Gjest(er)