Trådvurdering:
  • 2 stemmer - 4 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024
Hvis vi lander den flyvende hollender, så trenger vi fortsatt en spiss til. Så trenger vi kantspillere. Og midtstoppere. Og det er hvis ingen flere forsvinner.

De reiser til Marbella om en ukes tid. Da blr det være med minst tre nye spillere.
Svar
(02-07-2024, 05:36 PM):DStenzenga Skreiv: “I obos så har vi en bror som spiller, Bully med ballen i “x” finter”

Big Grin
Svar
Skal vi hente broren til Bully og?
Svar
(02-08-2024, 07:53 PM)Stenzenga Skreiv:
(02-07-2024, 05:36 PM):DStenzenga Skreiv: “I obos så har vi en bror som spiller, Bully med ballen i “x” finter”

Big Grin

Hvis det er en fra Grorud tipper jeg Musa Dubois. Men det er sikkert helt på villspor.

Lykke til til dere andre! Jeg må ha en lang pause fra gåter og rebuser.

EDIT: Magnus Lankhof Dahlby. Var i Grorud sammen med Bully i 2020. Var sterkt delaktig i å spille Egersund opp i fjor. Vært i VIF som ungdom.
Svar
Grorud er ikke i OBOS
Svar
Hva er poenget med disse gåtene? Blir litt sånn barne-tv med Vibeke Sæter : bank,bank,hva kommer nå?
Svar
(02-08-2024, 08:23 PM)Ingar Skreiv: Hva er poenget med disse gåtene? Blir litt sånn barne-tv med Vibeke Sæter : bank,bank,hva kommer nå?

Ikke vanskeligere enn å Google nøyaktig det jeg skrev
Svar
(02-08-2024, 08:47 PM)Stenzenga Skreiv:
(02-08-2024, 08:23 PM)Ingar Skreiv: Hva er poenget med disse gåtene? Blir litt sånn barne-tv med Vibeke Sæter : bank,bank,hva kommer nå?

Ikke vanskeligere enn å Google nøyaktig det jeg skrev

Bobby Brown?
Svar
Her skjer det ingenting.

Troppen blir mindre og mindre, idag forsvant Børven, de neste blir vel Håkans og Bjørdal.
Det er skjedd lite når det gjelder å få nye spillere inn, tenker spillere som vil gå rett inn i førsteellver og forsterke laget.

Kan være at klubben anser stallen stor og god nok som den er. At vi vinner Obos med stallen vi har.
Oddsen på 1.4 og 1.55 på at vi vinner gjør oss til meget høye storfavoritter i OBOS
Svar
(02-08-2024, 09:01 PM)Kriger'n Skreiv:
(02-08-2024, 08:47 PM)Stenzenga Skreiv:
(02-08-2024, 08:23 PM)Ingar Skreiv: Hva er poenget med disse gåtene? Blir litt sånn barne-tv med Vibeke Sæter : bank,bank,hva kommer nå?

Ikke vanskeligere enn å Google nøyaktig det jeg skrev

Bobby Brown?
Forsvar Exclamation
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 25 Gjest(er)