Trådvurdering:
  • 2 stemmer - 4 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024
Tenk at makkverket (styre og trener) har sørget for at vår strålende spiss, sannsynligvis forsvinner. Aron og Ilić sammen. Blir kvalm av de som har sørget for dette.
Svar
(01-14-2024, 01:50 PM)Langbølgen Skreiv: Tenk at makkverket (styre og trener) har sørget for at vår strålende spiss, sannsynligvis forsvinner. Aron og Ilić sammen. Blir kvalm av de som har sørget for dette.

Ro ned litt på det der, Ilic hadde nok forsvunnet til sommeren eller allerede i vinter selv om vi ikke hadde rykket ned.
Svar
(01-14-2024, 02:15 PM)Østblokka Skreiv:
(01-14-2024, 01:50 PM)Langbølgen Skreiv: Tenk at makkverket (styre og trener) har sørget for at vår strålende spiss, sannsynligvis forsvinner. Aron og Ilić sammen. Blir kvalm av de som har sørget for dette.

Ro ned litt på det der, Ilic hadde nok forsvunnet til sommeren eller allerede i vinter selv om vi ikke hadde rykket ned.

Enig, vi må nok forvente at han forsvinner. Dessverre. Bedre å selge ham utenlands, hadde blitt skikkelig oppgitt hvis han endte opp i feks BodøGlimt
Svar
(01-14-2024, 02:15 PM)Østblokka Skreiv:
(01-14-2024, 01:50 PM)Langbølgen Skreiv: Tenk at makkverket (styre og trener) har sørget for at vår strålende spiss, sannsynligvis forsvinner. Aron og Ilić sammen. Blir kvalm av de som har sørget for dette.

Ro ned litt på det der, Ilic hadde nok forsvunnet til sommeren eller allerede i vinter selv om vi ikke hadde rykket ned.

Greit nok, men jeg tror faktisk vi kunne beholdt han uten nedrykk. Men enig med Theo under. Blir det Bodø, anbefaler jeg å legge ned klubben, å sende alle på NAV.
Svar
(01-14-2024, 02:36 PM)Langbølgen Skreiv:
(01-14-2024, 02:15 PM)Østblokka Skreiv:
(01-14-2024, 01:50 PM)Langbølgen Skreiv: Tenk at makkverket (styre og trener) har sørget for at vår strålende spiss, sannsynligvis forsvinner. Aron og Ilić sammen. Blir kvalm av de som har sørget for dette.

Ro ned litt på det der, Ilic hadde nok forsvunnet til sommeren eller allerede i vinter selv om vi ikke hadde rykket ned.

Greit nok, men jeg tror faktisk vi kunne beholdt han uten nedrykk. Men enig med Theo under. Blir det Bodø, anbefaler jeg å legge ned klubben, å sende alle på NAV.

Det blir hypotetisk, men greit, si vi ikke hadde rykket ned og beholldt Ilic, og Ilic hadde fortsatt å dunke inn mål frem til sommeren i Eliteserien. Da hadde han blitt solgt glatt.
Svar
(01-14-2024, 02:57 PM)Østblokka Skreiv:
(01-14-2024, 02:36 PM)Langbølgen Skreiv:
(01-14-2024, 02:15 PM)Østblokka Skreiv:
(01-14-2024, 01:50 PM)Langbølgen Skreiv: Tenk at makkverket (styre og trener) har sørget for at vår strålende spiss, sannsynligvis forsvinner. Aron og Ilić sammen. Blir kvalm av de som har sørget for dette.

Ro ned litt på det der, Ilic hadde nok forsvunnet til sommeren eller allerede i vinter selv om vi ikke hadde rykket ned.

Greit nok, men jeg tror faktisk vi kunne beholdt han uten nedrykk. Men enig med Theo under. Blir det Bodø, anbefaler jeg å legge ned klubben, å sende alle på NAV.

Det blir hypotetisk, men greit, si vi ikke hadde rykket ned og beholldt Ilic, og Ilic hadde fortsatt å dunke inn mål frem til sommeren i Eliteserien. Da hadde han blitt solgt glatt.

Jeg skjønner det, men det er noe med prestasjonene her. Vi har ALLE forutsetninger til å knuse B/G. Allikevel er man bekymret for bud. Det er bare så ufyselig. Blir kvalm av amatørene som styrer. Jeg var en hyggelig og morsom fyr, nå, ikke så mye.

RYKK OPP!!!
Svar
Noen som vet om Olderup er med til Tenerife, eller om han er ute ?
Svar
(01-15-2024, 12:08 PM)Oldtimer Skreiv: Noen som vet om Olderup er med til Tenerife, eller om han er ute ?

Oldrup har jo ikke kontrakt lenger så det ville vært merkelig.
Klubben la ut liste over hvem som satte seg på flyet.
Den ligger her: https://www.vif-fotball.no/nyheter/tenerife-neste
Svar
Hva er egentlig greia med Bully? Ser han ikke er med pga skade. Dette var en spiller vi valgte å hente i stedet for Napoleon Romsaas. Virker jo som det ikke var den smarteste beslutningen. Etter et år her så er han fortsatt ikke kampklar.

EDIT: Og så ser jeg nå at svaret på spørsmålet allerede er besvart her. https://www.vif-fotball.no/nyheter/status-pa-bully
Uten at det endrer poenget da. Han var vel også skadeplaget før han kom hit.
Svar
p.t er Bully et bomkjøp ja.
Transfermarkt mener han har kontrakt ut 2026 så han har 3 sesonger å snu det på..

Om selve vinduet så er det vel bare å grue seg. Selv om alle er under kontrakt så er det vel grunn til å frykte at flere ikke er like klare for et år på nivå 2.
Spørsmålet er bare hvor mange.
16 dager til åpning, så 2 måneder pluss med spekulasjoner.
Det jeg uansett lurer på er hvem som skal score målene våre i 2024, det er ikke lett å se...
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 9 Gjest(er)