Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KFUM - Vålerenga 26. mai 19:00
(05-26-2025, 08:58 PM)Goliat Skreiv: Ambina er ikke så jævla god og skyte kan han ikke, kunne godt ha byttet ut han med noe annet også.

Men det første vi bør bytte ut er kanskje Bakke?

Ja, alt er relativt. Det finnes mye bedre spillere enn Ambina, men han er ikke nær toppen av de jeg ville byttet bort. Mye annet undermåls vi må oppgradere før ham. Bakke er et greit sted å begynne.
Svar
3 poeng er alt vi tar med oss og det er faktisk viktigst av alt etter 9x spilte minutter. «Ikke noe spesielt god kamp av oss» sier Bakke post match intervju.
Svar
Ikke pent. Ikke imponerende. Men veldig viktig
Svar
Skuldrene senkes litt nå, men herregud for ett labert nivå på 1. omgang.
Og vi MÅ ha bedre spiss
Svar
Bare å ta de tre poengene og komme seg på trikken. Satser på ett til mot Tromsø, og at noe magisk skjer i løpet av de tre ukene fram til kampene starter opp igjen.
Svar
Vinicius var så elendig idag at det er merkelig han ikke ble tatt av tidligere. Jeg har ikke giddi kommentere det tidligere i sesongen, ny spiller osv. Men du verden, Vinicius er ingen stor spiller så langt. Jeg kan ikke fatte at folk skryter sånn av han - men vi er alle forskjellige.
"Strykebrettet" gjør nok en elendig kamp, og jeg lurer på hva Rijks gjør på treningsfeltet som ikke får spille mer. Det er faktisk en skam fra trenerteamet å ikke bytte tidligere på topp. Som vanlig får han ikke til noen verdens ting, bare jogger rundt på topp, stiv som en pinne. Kanskje på 70-tallet kunne man lure andre med høye kneløft og rak rygg. Det ser bare bedrøvelig ut.

Kiil Olsen, hvorfor faan skal han trå på ballen og late som han har kontroll HVER gang? Klarer han ikke spille direkte eller i det minste raskere? Jeg får helt flass!
Sjøeng gjør alltid en blemme, det gikk bra denne gangen.
Hagen så jeg ikke før mot slutten, fullstendig usynlig.
Lange er mye involvert, men mister ballen for mye.

Dette var en svært dårlig kamp. Kanskje matta var glatt?

Dagens kaktus deles mellom Bakke, Vinicius og Brajanac.
Svar
Å bytte inn Reijks først ett minutt på overtid er et hån mot alle Enga-supportere.
Burde fått hele andre omgang med hans fart og arbeidskapasitet.
Ville passet godt mot 10.

Ellers Ambina og Thorvaldsen Engas minst dårlige i kveld.
Heldige 3 poeng som gjør godt.
Svar
(05-26-2025, 09:08 PM)Caanradi Skreiv: Å bytte inn Reijks først ett minutt på overtid er et hån mot alle Enga-supportere.
Burde fått hele andre omgang med hans fart og arbeidskapasitet.
Ville passet godt mot 10.

Ellers Ambina og Thorvaldsen Engas minst dårlige i kveld.
Heldige 3 poeng som gjør godt.

Når motstander parkerer bussen så er Braja bedre enn Rijks siden han (i teorien) vinner hodedueller.

Sidespor - TIFOen til profetene eller hva de kaller seg, var innertier.
Svar
(05-26-2025, 09:03 PM)Hermansen Skreiv:
(05-26-2025, 08:58 PM)Goliat Skreiv: Ambina er ikke så jævla god og skyte kan han ikke, kunne godt ha byttet ut han med noe annet også.

Men det første vi bør bytte ut er kanskje Bakke?

Ja, alt er relativt. Det finnes mye bedre spillere enn Ambina, men han er ikke nær toppen av de jeg ville byttet bort. Mye annet undermåls vi må oppgradere før ham. Bakke er et greit sted å begynne.
Her var det mye negativt Hermansen. Skjerpings. Vi vant tross alt kampen. 1 lag på banen 2.omgang. Vi vant. 3 poeng! Kom igjen!!
Svar
Nok en gang,vi tar 3 poeng og løper

Utfallet hadde sett annerledes ut om kåffa hadde hatt alle på banen. De trillet jo ball i hatt med oss med 10 man og hadde relativt god kontroll..

Hvorfor skyter vi ikke oftere fra avstand? Hvorfor må vi spille oss helt ned på 5 meter kanten og "levere" et dupp av et innlegg??
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 9 Gjest(er)