Trådvurdering:
  • 2 stemmer - 4 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024
#71
Noen viktige spørsmål med tanke på troppen neste år:

Signerer OJ ny kontrakt?
Signerer Borch ny kontrakt?
Signerer vi Vitinho?

Vil nok forvente at Børven forsvinner i januar. Erstattes han med at vi henter en ny spiss, og hva betyr i så fall det for Jones?

Hvem andre forsvinner? Hedenstad er nok en mulighet. Vil i så fall Bjurstrøm ta over back-up rollen på høyrebacken?

Hva som skjer med Strandberg er også et spørsmål. Blir vi i Eliteserien så blir kanskje han et år til. Så kan vi HK fases inn i laget i løpet av neste år og er klar til å ta over på fast basis sesongen etter?

Vil Riisnæs bli brukt som indreløper til neste år?

Håper Håkans blir er år til. Blir i så fall Ofkir og Thorvaldsen også? Det er litt luksus dekning på 1 plass, med Dicko som kommer tilbake fra skade etterhvert også.
Svar
#72
Ser at Næsberg ser etter ny klubb, linkes bla til AIK… Kunne vært god å fått hjem til 2024 sesongen
Svar
#73
(12-09-2023, 09:37 PM)OsloBohem Skreiv: Ser at Næsberg ser etter ny klubb, linkes bla til AIK… Kunne vært god å fått hjem til 2024 sesongen

Hater måten han stakk på. Masse bannere, og så droppa han å hjelpe oss i siste kamp.
Svar
#74
(12-09-2023, 10:03 PM)Langbølgen Skreiv:
(12-09-2023, 09:37 PM)OsloBohem Skreiv: Ser at Næsberg ser etter ny klubb, linkes bla til AIK… Kunne vært god å fått hjem til 2024 sesongen

Hater måten han stakk på. Masse bannere, og så droppa han å hjelpe oss i siste kamp.

Tar gjerne tilbake Ivan jeg altså.
Svar
#75
Ellers har vi vel en mengde midtstoppere nå
Svar
#76
Helt middelmådig, middels klubbfølelse. Styr unna.
Svar
#77
(12-10-2023, 12:15 AM)Åndalsnes Skreiv:
(12-09-2023, 10:03 PM)Langbølgen Skreiv:
(12-09-2023, 09:37 PM)OsloBohem Skreiv: Ser at Næsberg ser etter ny klubb, linkes bla til AIK… Kunne vært god å fått hjem til 2024 sesongen

Hater måten han stakk på. Masse bannere, og så droppa han å hjelpe oss i siste kamp.

Tar gjerne tilbake Ivan jeg altså.

Da glemmer du lett. 
Ellers så er du agent.
Det siste vi trenger mer av, er trege midtstoppere med dårlig vurderingsevne.
Svar
#78
Enig med flere her, Ivan gikk gratis, men ble like vel hyllet av klanen. Etter det streiket han i en svært viktig bortekamp for oss.
Til hans forsvar hadde vi flere ganger muligheten til å selge han og sånn sett er det mer forståelig at han da går gratis når kontrakten går ut.
Men nå nekte å spille en kamp når han er under kontrakt har jeg få pene ord for.
https://www.eurosport.no/fotball/elitese...ideo.shtml
Fagermo var diplomatisk til han å være og vil ikke svare i dette intervjuet.

Han var tydeligere i intervjuet med Dagsavisen uten at han brukte like hard skyts som mot Amor der heller.
– Vi fikk en litt lei sak før treninga i dag der Ivan kom og sa at han ikke vil spille den siste kampen.
...
– Jeg må være helt ærlig og si at han skulle spille mot Jerv, han. Han har trent hele uka og er ikke skada. Jeg prøvde å si at han måtte, men han var knallhard på at han ikke ville.
https://www.dagsavisen.no/oslo/sport/tri...kjedskamp/

Han har vært i troppen i omtrent halvparten av kampene siden han dro, så han har ikke tatt Europa med storm, men heller ikke floppet totalt.
Hadde han hatt en bedre exit hadde det vært en OK signering å få han hjem. Men med den forhistorien er jeg veldig skeptisk.
Svar
#79
Håper vi slutter å hente tilbake "gamle helter". Har vi SÅ dårlig nettverk der ute?
Tidligere VIF-spillere som med sikkerhet vil forsterke startoppstillingen tviler jeg på er aktuelle for retur uansett.
Svar
#80
Jeg ønsker meg en ny trener som ikke spiller ultra-defensiv 5-3-2 fotball.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 10 Gjest(er)