Tråder: 0
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
26
(11-14-2025, 11:09 AM)ehauger Skreiv: (11-12-2025, 06:54 PM)NilsDN Skreiv: (11-12-2025, 06:27 PM)Blue 1978 Skreiv: Hva skjer med Vini? Dagene og ukene går og vi har fortsatt ikke fått no info om vi skal signere han. Ikke lenge til lånet avsluttes og kjøpsopsjonen utgår. Er spilleren for dyr eller er det spilleren som ikk vil signere? Han kan da umulig ønske seg tilbake til en liten klubb som Halmstad.
Ja, på tide at Jokke finner seg en podcast han kan være med i og fortelle litt om hva som skjer.
Oppdraget er akseptert.
Nydelig. Kunne gjerne tenkt meg å høre tankene til Jokke om vintervinduet.
Etter at han har levert så godt som han har i år er jeg spent på hva han leverer neste år, hvor vi kanskje også har noe mer penger.
Tråder: 1
Ble medlem: Apr 2024
Omdømme:
33
(11-14-2025, 11:51 AM)VIF123 Skreiv: (11-14-2025, 11:10 AM)Glennsoe Skreiv: Damn, da har vi ikke Spiss mot KBK da...
Sørensen bør vel få starte på topp...
Sjekk gjerne dagens trening og meld tilbake før kl 1855 - Har Grundetjern på fantsy laget denne runden...
Vi spiller ikke mot Kristiansund før lørdag 22.november, altså neste helg 
I mitt hodet var jeg på julebord og gikk rett til kampen, selvsagt neste uke. Plenty tid til og bli frisk på...
For han og meg..
Tråder: 2
Omdømme:
169
(11-14-2025, 12:21 PM)mestah Skreiv: (11-14-2025, 11:09 AM)ehauger Skreiv: (11-12-2025, 06:54 PM)NilsDN Skreiv: (11-12-2025, 06:27 PM)Blue 1978 Skreiv: Hva skjer med Vini? Dagene og ukene går og vi har fortsatt ikke fått no info om vi skal signere han. Ikke lenge til lånet avsluttes og kjøpsopsjonen utgår. Er spilleren for dyr eller er det spilleren som ikk vil signere? Han kan da umulig ønske seg tilbake til en liten klubb som Halmstad.
Ja, på tide at Jokke finner seg en podcast han kan være med i og fortelle litt om hva som skjer.
Oppdraget er akseptert.
Etter at han har levert så godt som han har i år er jeg spent på hva han leverer neste år, hvor vi kanskje også har noe mer penger.
Ja, veldig bra. Forventer vel ikke å høre hans innerste tanker, eksakt saldo på konto og hvem vi i hemmelighet forhandler med.
Men en oppdatering på Vini hadde vært bra. Kanskje en muntlig bekreftelse på Haren og om Rajkovic en spiller de ser for seg er aktuell for en 11'er alt i 2026? Og litt mer generelt hva vi kan forvente kanskje? Holder de seg til målsetningen om topp 5, og hvordan vurderer de at de er i rute til å klare det?
Ble medlem: Jul 2024
Omdømme:
2
(11-14-2025, 12:21 PM)mestah Skreiv: (11-14-2025, 11:09 AM)ehauger Skreiv: (11-12-2025, 06:54 PM)NilsDN Skreiv: (11-12-2025, 06:27 PM)Blue 1978 Skreiv: Hva skjer med Vini? Dagene og ukene går og vi har fortsatt ikke fått no info om vi skal signere han. Ikke lenge til lånet avsluttes og kjøpsopsjonen utgår. Er spilleren for dyr eller er det spilleren som ikk vil signere? Han kan da umulig ønske seg tilbake til en liten klubb som Halmstad.
Oppdraget er akseptert.
@ehauger : du må også spørre han om hvordan vi klarte kunststykke å fullføre sesongen med kun 1 spiss (vet at Ofkir ble brukt som spiss, ble skada), det kan langt på vei ha kosta oss en plass i Europa.
Ble medlem: Jan 2024
Omdømme:
17
11-14-2025, 01:51 PM
(Dette innlegget blei sist endra: 11-14-2025, 01:52 PM av VIF123.)
(11-14-2025, 01:47 PM)BohemFraØst Skreiv: (11-14-2025, 12:21 PM)mestah Skreiv: (11-14-2025, 11:09 AM)ehauger Skreiv: (11-12-2025, 06:54 PM)NilsDN Skreiv: (11-12-2025, 06:27 PM)Blue 1978 Skreiv: Hva skjer med Vini? Dagene og ukene går og vi har fortsatt ikke fått no info om vi skal signere han. Ikke lenge til lånet avsluttes og kjøpsopsjonen utgår. Er spilleren for dyr eller er det spilleren som ikk vil signere? Han kan da umulig ønske seg tilbake til en liten klubb som Halmstad.
Oppdraget er akseptert.
@ehauger : du må også spørre han om hvordan vi klarte kunststykke å fullføre sesongen med kun 1 spiss (vet at Ofkir ble brukt som spiss, ble skada), det kan langt på vei ha kosta oss en plass i Europa. Du har nok svaret i at Ofkir ble skadet og han skulle skulle være backup for Grunde. Men at vi trenger en spiss til inn mot 2026 er helt åpenbart.
Omdømme:
169
(11-14-2025, 01:47 PM)BohemFraØst Skreiv: @ehauger : du må også spørre han om hvordan vi klarte kunststykke å fullføre sesongen med kun 1 spiss (vet at Ofkir ble brukt som spiss, ble skada), det kan langt på vei ha kosta oss en plass i Europa.
Ja, det er et spørsmål i seg selv.
Hvordan ser de for seg spissplassen i 2026. Med Rajkovic og Apold Aasen som begge er up and coming. Grundetjern som eneste etablerte spiss.
Og mener de at de kan bruke Sørensen og Haren samtidig, da begge virker mer å være avsluttere enn tilretteleggere?
(Et naturlig spørsmål her er da om Sørensen i det hele tatt er her i 2026, men det svarer han vel neppe på). Eventuelt går det jo an å spørre hvor mange kantspillere vi skal ha. Sørensen, Haren, Ofkir, Thorvaldsen, Obasi, Promise og også Petter Strand blir brukt der.
Omdømme:
26
(11-14-2025, 01:37 PM)NilsDN Skreiv: Ja, veldig bra. Forventer vel ikke å høre hans innerste tanker, eksakt saldo på konto og hvem vi i hemmelighet forhandler med.
Men en oppdatering på Vini hadde vært bra. Kanskje en muntlig bekreftelse på Haren og om Rajkovic en spiller de ser for seg er aktuell for en 11'er alt i 2026? Og litt mer generelt hva vi kan forvente kanskje? Holder de seg til målsetningen om topp 5, og hvordan vurderer de at de er i rute til å klare det?
Forventer ikke akkurat det, nei. Men en generell oppdatering på hvordan økonomien er i år vs. i fjor, det kunne vært interessant. Hvor mye bedre stilt er vi økonomisk på vei inn i dette vintervinduet enn vi var i fjor.
Noe detaljert svar gir han nok ikke, men interessant å høre tankene hans om hvor langt vi har flyttet oss det siste året. Både med tanke på stallen, og økonomisk.
Omdømme:
25
(11-14-2025, 11:09 AM)ehauger Skreiv: (11-12-2025, 06:54 PM)NilsDN Skreiv: (11-12-2025, 06:27 PM)Blue 1978 Skreiv: Hva skjer med Vini? Dagene og ukene går og vi har fortsatt ikke fått no info om vi skal signere han. Ikke lenge til lånet avsluttes og kjøpsopsjonen utgår. Er spilleren for dyr eller er det spilleren som ikk vil signere? Han kan da umulig ønske seg tilbake til en liten klubb som Halmstad.
Oppdraget er akseptert.
Du som står bak VPN-podcasten? Var fint å endelig høre på igjen med Ivan som gjest. Håper på flere fremover!
Vet at Stang Ut-podcasten skal ha Jokke som gjest etter sesongen er ferdig, så blir kanskje litt smør på flesk hvis du skal ha det også? Men alltid spennende å høre på Super-Jokke og tankene hans om overgangsmarkedet
Omdømme:
169
Tipper Jokke skal innom diverse podcaster mellom nå og seriestart så det gjør ingen ting.
Det blir jo også som å si at TV2 ikke trenger å intervjue noen fordi vedkommende allerede er intervjuet av NRK.
Tråder: 1
Ble medlem: Apr 2024
Omdømme:
33
Fra lokalavisen,glomdalen
Slik lyder begrunnelsen fra juryen:
«For en sesong for den danske supervingen. Han kombinerer fart, teknikk og avslutningsstyrke, og har vært helt avgjørende i jakten på opprykk for laget fra de dype skoger. En jury bestående av Norsk Toppfotball og TV 2 kårer Lucas Ravn-Haren til årets spiller i OBOS-ligaen 2025.»
Kantspilleren har så langt i år scoret 20 mål, og levert 10 assist. Det gjør han til den ubestridte målpoengkongen i OBOS, og han er på delt toppscorerplass med Thomas Lehne Olsen i LSK.
|