Trådvurdering:
  • 3 stemmer - 4.33 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykter og ønsketråd overgangsvindu vinter 2026
Ikke ødelegg ryktet vårt som sirkusklubb nå da
Svar
Jeg er i pappaperm nå og siden jeg bor i området, så fikk jeg sett dagens trening der gutta spilte en intern kamp som endte 2-2. Ut ifra det jeg så i dag, så er jeg overbevist om at Rajkovic kommer til å starte kamper og bli en stjerne allerede fra starten av neste sesong. Han scorte ett av målene, der han byttet på å spille spiss og høyrekant.

Det skal bli gøy neste sesong med Haren, Promise og Rajkovic som 3 nye spillere som alle vil forsterke det offensive med fart, teknikk og mål.
Svar
(11-12-2025, 08:21 PM)engaman Skreiv:
(11-12-2025, 06:27 PM)Blue 1978 Skreiv: Hva skjer med Vini? Dagene og ukene går og vi har fortsatt ikke fått no info om vi skal signere han. Ikke lenge til lånet avsluttes og kjøpsopsjonen utgår. Er spilleren for dyr eller er det spilleren som ikk vil signere? Han kan da umulig ønske seg tilbake til en liten klubb som Halmstad.

Utlånet går jo ikke ut før 31.12 så fortsatt god tid, tipper det sikkert kommer en avklaring etter siste seriekamp og til 31.12. 

De har vel gått ut og sagt at de ønsker å benytte seg av opsjonen også

Hørte det var forhandlinger om lønn med Vini det står på. Men håper og tror det ordner seg.
Generelt når det gjelder kontrakter så håper jeg at det ligger inne prestasjonsbonuser som en del av lønna. 
Kvalifiserer vi oss for E-cup for eksempel så bør det ligge en stor oppside både for klubb og spillerne.
Svar
(11-13-2025, 02:35 PM)Nikber Skreiv: Jeg er i pappaperm nå og siden jeg bor i området, så fikk jeg sett dagens trening der gutta spilte en intern kamp som endte 2-2. Ut ifra det jeg så i dag, så er jeg overbevist om at Rajkovic kommer til å starte kamper og bli en stjerne allerede fra starten av neste sesong. Han scorte ett av målene, der han byttet på å spille spiss og høyrekant.

Det skal bli gøy neste sesong med Haren, Promise og Rajkovic som 3 nye spillere som alle vil forsterke det offensive med fart, teknikk og mål.

Spennende. Jeg tror egentlig også det samme, uten å ha sett han da. Tror han har en stor framtid foran seg.

(11-13-2025, 03:27 PM)VIF123 Skreiv:
(11-12-2025, 08:21 PM)engaman Skreiv:
(11-12-2025, 06:27 PM)Blue 1978 Skreiv: Hva skjer med Vini? Dagene og ukene går og vi har fortsatt ikke fått no info om vi skal signere han. Ikke lenge til lånet avsluttes og kjøpsopsjonen utgår. Er spilleren for dyr eller er det spilleren som ikk vil signere? Han kan da umulig ønske seg tilbake til en liten klubb som Halmstad.

Utlånet går jo ikke ut før 31.12 så fortsatt god tid, tipper det sikkert kommer en avklaring etter siste seriekamp og til 31.12. 

De har vel gått ut og sagt at de ønsker å benytte seg av opsjonen også

Hørte det var forhandlinger om lønn med Vini det står på. Men håper og tror det ordner seg.
Generelt når det gjelder kontrakter så håper jeg at det ligger inne prestasjonsbonuser som en del av lønna. 
Kvalifiserer vi oss for E-cup for eksempel så bør det ligge en stor oppside både for klubb og spillerne.

Det er vel i hvert fall det det spekuleres i.

Noen ganger når vi låner spillere, f.eks. Ambina og Vitinho, så har vi en kontrakt allerede ferdig signert. Som automatisk blir gyldig hvis vi kjøper spilleren. Her har vi ikke det tror jeg. Og det kan jeg godt forstå. det var jo en deal som kom på plass helt på tampen og det var sikkert ikke tid til alt. Så da må vi bli enige med spilleren også. 

Om det reelt er det som er saken her vet vi vel ikke helt da. Det er vel mest spekulasjoner. Vi har jo ikke annonsert Haren heller, så det kan jo være at vi eeegentlig er enige med Vinicius også. Bare det at vi venter med å annonsere det til overgangen faktisk blir gjennomført. For det er jo en formell prosess med legesjekk og sånt. Haren vil jeg tro vi har signert en prekontrakt med, som trer i kraft hvis han består legesjekk. Og at det må til før han formelt kan kalle seg Vålerengaspiller. Og vi kan jo ha gjort det samme med Vini. Samtidig som vi ønsker å kunne backe ut av avtalen hvis han pådrar seg en karrieretruende skade eller noe sånt. 

Vi pleier jo ikke å annonsere nye spillere før alt det formelle er helt i orden. Men det hadde jo vært greit å vite ståa rundt Vini og framtiden.
Svar
(11-13-2025, 02:35 PM)Nikber Skreiv: Jeg er i pappaperm nå og siden jeg bor i området, så fikk jeg sett dagens trening der gutta spilte en intern kamp som endte 2-2. Ut ifra det jeg så i dag, så er jeg overbevist om at Rajkovic kommer til å starte kamper og bli en stjerne allerede fra starten av neste sesong. Han scorte ett av målene, der han byttet på å spille spiss og høyrekant.

Spilte Grundetjern kampen?
Svar
(11-13-2025, 11:12 PM)Glennsoe Skreiv:

Spilte Grundetjern kampen?

Nei, jeg tror ikke jeg så han.
Svar
(11-12-2025, 06:54 PM)NilsDN Skreiv:

Ja, på tide at Jokke finner seg en podcast han kan være med i og fortelle litt om hva som skjer.

Oppdraget er akseptert.
Svar
Damn, da har vi ikke Spiss mot KBK da...

Sørensen bør vel få starte på topp...

Sjekk gjerne dagens trening og meld tilbake før kl 1855 - Har Grundetjern på fantsy laget denne runden...
Svar
(11-14-2025, 11:10 AM)Glennsoe Skreiv: Damn, da har vi ikke Spiss mot KBK da...

Sjekk gjerne dagens trening og meld tilbake før kl 1855 - Har Grundetjern på fantsy laget denne runden...

Vi spiller ikke mot Kristiansund før lørdag 22.november, altså neste helg  Smile
Svar
(11-14-2025, 11:10 AM)Glennsoe Skreiv: Damn, da har vi ikke Spiss mot KBK da...

Her hoppes det til konklusjoner kjapt..
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 4 Gjest(er)