Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Norgesmesterskapet 2024
(05-08-2024, 02:09 PM)hmchrist Skreiv:
(05-08-2024, 01:08 PM)Oldtimer Skreiv: Så Borch og Myhre var ute i VG og sutret over hardt kampprogram, var direkte pinlig å lese.

Hvorfor synes du det var pinlig å lese?

Fordi det var ren sutring og syting. Trodde de drev med toppidrett, og at Borch likte å spille kamper. 
Det er jo ikke noe verre for Vålerenga enn for andre klubber,  og blir de en dag kvalifisert for Europa,  så blir programmet enda tettere. Men de har kanskje ikke ambisjoner om det ?
Dessuten har de brukt hele stallen, og spilt med nesten juniorlag i flere av cup kampene.
Så ja, jeg ble helt matt og irritert av å lese intervjuet med Borch og Myhre..
Svar
Godt du ikke er kamma supporter for de syter mer Wink 

De har flere spillere som er usikre sier HA det er betalingsmur så hvem vet jeg ikke. 

Ham kam spilte dagen etter oss og da borte (mot kbk) så de får to reiser på rad som vi slipper og ett døgn mindre restitusjon, begge deler bør være klar fordel for oss. 

Eurosport har offentliggjort kamptroppen så de som kjenner de grønnhvite kan si fra om noen mangler 

Gleder meg enormt til kamp, vinner vi her og er litt heldig med trekninga (aka unngår i hvert fall Molde) så har vi noe å glede oss til helt fram til oktober. 

 Ham kam har ikke vært gode i år så dette er det mulig å ta, tenk tre hjemmeseire på rad a. Det hadde gjort seg.
Svar
Helt greit lag i dag, selvom jeg gjerne skulle sett at Jones fikk sjansen som spiss istedet for ving.
Synd at Håkans er ute.
Svar
Fant det....
Svar
(05-08-2024, 05:51 PM)mbruun Skreiv: Mulig jeg er blind, men hvor går kampen?

Altomfotball sier det går på TV2 Play.
Svar
For ei møøøøøk sending!!
Svar
(05-08-2024, 06:07 PM)Trasskuken Skreiv: For ei møøøøøk sending!!

Alt ok på direktesport.

For en herrlig scoring og start på matchen! Jones leker seg på kanten, Hedenstad på motsatt legger inn til Bjørdal som kjemper ballen ut til Hagen som klistrer den ned i hjørnet  Cool  Nyyydelig!!
Svar
Glimrende første 25, funnet første elleveren?
Svar
Dette er moro å se på. Håper det har snudd nå.
Svar
(05-08-2024, 06:25 PM)Goliat Skreiv: Glimrende første 25, funnet første elleveren?

Ser sånn ut! Gutta oser jo guts og selvtillit og nærmest løp hamkam i senk fra start  Big Grin Vakkert!

Bjørdal tilbake fra skade har nok gjort susen, i tillegg til all terping fra Myhre&Bakke på trening + 2 seiere på rad ga nok tro på jobben de gjør. Klarer vi 3 på rad?
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)