Trådvurdering:
  • 2 stemmer - 4 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024
(02-26-2024, 09:09 PM)Ettlagioslo Skreiv: Er bare glad for at vi faktisk har penger å bruke, etter konstant snakk om å spare. Tipper han så på stadion og supportere. Da ble valget enkelt.

Går ting etter planen blir han ikke vinduets dyreste signering…
Svar
(02-26-2024, 09:32 PM)Stenzenga Skreiv:
(02-26-2024, 09:09 PM)Ettlagioslo Skreiv: Er bare glad for at vi faktisk har penger å bruke, etter konstant snakk om å spare. Tipper han så på stadion og supportere. Da ble valget enkelt.

Går ting etter planen blir han ikke vinduets dyreste signering…

Høres bra ut. Men blir det noen flere hint?
Svar
(02-26-2024, 09:59 PM)Åndalsnes Skreiv:
(02-26-2024, 09:32 PM)Stenzenga Skreiv:
(02-26-2024, 09:09 PM)Ettlagioslo Skreiv: Er bare glad for at vi faktisk har penger å bruke, etter konstant snakk om å spare. Tipper han så på stadion og supportere. Da ble valget enkelt.

Går ting etter planen blir han ikke vinduets dyreste signering…

Høres bra ut. Men blir det noen flere hint?
Tja, kanskje bedre å gi hint når ting er mer sikkert?
Svar
Thumbs Up 
(02-26-2024, 10:21 PM)Stenzenga Skreiv:
(02-26-2024, 09:59 PM)Åndalsnes Skreiv:
(02-26-2024, 09:32 PM)Stenzenga Skreiv:
(02-26-2024, 09:09 PM)Ettlagioslo Skreiv: Er bare glad for at vi faktisk har penger å bruke, etter konstant snakk om å spare. Tipper han så på stadion og supportere. Da ble valget enkelt.

Går ting etter planen blir han ikke vinduets dyreste signering…

Høres bra ut. Men blir det noen flere hint?
Tja, kanskje bedre å gi hint når ting er mer sikkert?
Fortsett den gode jobben du gjør her inne. Ene og alene grunnen til at flere av oss titter innom her. Bare gøy med hint og setter pris på bidragene dine.
Svar
Enig med @østblokka og de andre.
Takker og bukker for hintene du gir @Stenzenga, de gir vanvittig mye verdi i dette forumet.

Takk for hva du har gitt, og takker på forhånd hva du vil gi i fremtiden Wink

Men, hvor nære var vi Heggebø på en skala fra 1-10?
Svar
Enig i at det er gøy med innside. 
Er det spiss som vi planlegger å bla opp for og synes du at du den (de) som jobbes med nå er på nivå med Heggebø? Eller er det relativt klart at vi er litt ned på lista. 
Og er det planer om å hente noen erfarne siden mange erfarne har gått og det ble vektlagt som viktig for å styrke laget? 

Ellers likte jeg vingen vår og heller en litt dyr som får en fair sjanse enn tre rimeligere som krangler om spilletid. Skjønner at det tar tid men om vi rykker opp spørs det om det blir lettere neste år enn høsten i år hvor vi er i obos.
Svar
(02-27-2024, 12:06 AM)Bohem33 Skreiv: Enig i at det er gøy med innside. 
Er det spiss som vi planlegger å bla opp for og synes du at du den (de) som jobbes med nå er på nivå med Heggebø? Eller er det relativt klart at vi er litt ned på lista. 
Og er det planer om å hente noen erfarne siden mange erfarne har gått og det ble vektlagt som viktig for å styrke laget? 

Ellers likte jeg vingen vår og heller en litt dyr som får en fair sjanse enn tre rimeligere som krangler om spilletid. Skjønner at det tar tid men om vi rykker opp spørs det om det blir lettere neste år enn høsten i år hvor vi er i obos.

Jeg synes dette virker mye mer spennede enn Heggebø.
Svar
(02-27-2024, 12:28 AM)Stenzenga Skreiv:
(02-27-2024, 12:06 AM)Bohem33 Skreiv: Enig i at det er gøy med innside. 
Er det spiss som vi planlegger å bla opp for og synes du at du den (de) som jobbes med nå er på nivå med Heggebø? Eller er det relativt klart at vi er litt ned på lista. 
Og er det planer om å hente noen erfarne siden mange erfarne har gått og det ble vektlagt som viktig for å styrke laget? 

Ellers likte jeg vingen vår og heller en litt dyr som får en fair sjanse enn tre rimeligere som krangler om spilletid. Skjønner at det tar tid men om vi rykker opp spørs det om det blir lettere neste år enn høsten i år hvor vi er i obos.

Jeg synes dette virker mye mer spennede enn Heggebø.

Stort mer spennende enn det kan det neppe bli, vi får bare krysse fingra da for at de lykkes. 

En skikkelig spiss hadde gjort underverker.
Svar
Fint med spiss, men skulle gjerne hatt en midtstopper også! Vi har mistet tre stk siden i fjor som vi ikke har fått erstattet. Blir tynt med kun KO, HK og Kreutz. Vil tro vi i allefall får en inn, men ergerlig at X ikke får med seg preseason.
Svar
(02-27-2024, 11:23 AM)Blue 1978 Skreiv: Fint med spiss, men skulle gjerne hatt en midtstopper også! Vi har mistet tre stk siden i fjor som vi ikke har fått erstattet. Blir tynt med kun KO, HK og Kreutz. Vil tro vi i allefall får en inn, men ergerlig at X ikke får med seg preseason.

Umulig å være uenig i det, men om den første av våre ekser er Nathan Fasika Idumba så har han i hvert fall fått med seg en del av pre season og kanskje to kamper før dagen er over. Om han viser seg å være god nok til å spille fast så er jeg ikke super bekymret over at KO og HK deler på plassen ved hans side, men jeg tar gjerne en stopper til og.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 8 Gjest(er)