Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 4 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Årsmøte 2024
#41
(02-01-2024, 12:30 AM)hmchrist Skreiv:
(02-01-2024, 12:22 AM)JackBlack Skreiv: Pass på...
Nå får du privat melding og negativ omtale fra fyren her.   Big Grin  Tror seriøst det er første gang på et Vålerenga forum på en sånn måte

Ikke så bekymra  Cool 
Med pisspreik som utgangspunkt for tolkningen av det som kommer fra den kanten biter ikke negativ omtale spesielt hardt Wink

Hehe.. regna ikke med det heller.  Cool
Svar
#42
(02-01-2024, 12:09 AM)hmchrist Skreiv:
(01-31-2024, 08:03 PM)Langbølgen Skreiv: Lest litt nå. Denne rødklovnen skal faen ikke bli leder i Vålerenga.

https://www.rights.no/2017/11/mullah-eri...ovokasjon/

Huff. Er usikker på om jeg skal bli oppgitt, provosert eller lei meg, men her mista du meg helt. Om Eriksen er rødklovn, eller Mullah som Hege Storhaug finner det passende å kalle ham, så er du en brunjakke som kan holde deg i Italia og heie på en møkkaklubb med skikkelige fascister blant supporterne sine fremfor å leke politisk korrekt rasist a la Human Rights Service og la Vålerenga forbli klubben for alle. Dine innlegg blir lest med pisspreik som utgangspunkt heretter. Sorry.

Det er da ingenting galt med Hege Storhaug. Flott dame, med intelligente meninger. Men dessverre snakker hun for døve ører. Som naive folk som deg.

Ære være Vålerenga og SS Lazio.
Svar
#43
(01-31-2024, 09:47 PM)NilsDN Skreiv: Personlig så sliter jeg litt med å skjønne at vi trenger en person med tung toppledererfaring for å lede et idrettslag da.

Mener at det vi trenger mer av er folk som er litt mer hands on. Det er ikke overflod av folk der som kan utføre oppgaver på vegne av styremedlemmene, de må sikkert gjøre en god del av de praktiske tingene selv. Og jeg tipper at en konsernsjef i Bane NOR ikke har en ni til fire jobb fra før.

Så han leder Bane NOR med 3400 ansatte, tidligere Amedia med 2600 ansatte og NRK med 3200 ansatte. Til sammenlikning har VFE, bortsett fra trenere og spillere, to ansatte, Jokke og Anita Alexandersen, i administrasjonen. Så kommer vel Graff i tillegg, men han er jo ansatt i AS'et da. Tung pressebakgrunn, noe vi vel egentlig ikke trenger heller siden vi allerede har Graff og vi driver tross alt med fotball og ikke et mediehus.

Ine Hope Karlsen har bakgrunn som økonomisjef i Norsk Toppfotball. Det virker som en veldig fornuftig bakgrunn.

Har ikke helt holdt meg oppdatert på Tore Krogstad, trodde han var i politiet. Men åpenbart ikke, han er daglig leder i noe som heter Skytech Controll. De hadde, i følge Proff.no en omsetning på 17 millioner i 2022 og gikk 30 millioner i underskudd. Så da passer jo han også som hånd i keeperhanske.

Frida Blomgren jobber med samfunnskontakt og idrettspolitikk i Norges Idrettsforbund. I tillegg tilbyr hun via et nettsted et grunnkurs i politisk påvirking forteller Google meg. Igjen så sliter jeg litt med å se relevansen her.

Einar Greve er jo der i dag og er innstilt på et år. Jurist og slosskjempe. Sloss med Christian Eidem på en innflyttingsfest på Oslo vest, og tar sånn sett arven fra Spetalen videre. Og jeg tror den historien også ble skrevet inn i TV-serien Exit.

Så alt i alt et veldig kompetent styre. Som for meg dessverre virker som litt skivebom. Einar Greve er det nok lurt å ha med et år til for å sikre litt kontinuitet. Tore Krogstad er fotballalibiet og en ryddig fyr. Ine Hope Karlsen virker å ha en veldig relevant bakgrunn. Men hvorfor vi skal ha enda flere inn med pressebakgrunn sliter jeg litt med å skjønne. Så for meg så virker det som om valgkomiteen gjør som vi gjør på spillerlogistikken. Vi går for de feteste CV'eme uten at vi egentlig har noe særlig plan bak.

Og det er ikke til å stikke under en stol at jeg også får litt pampeassosiasjoner av det her. Tenker at Eriksen heller bør fokusere på å få Follobanen på skinner igjen og at vi godt kan få inn folk som minner litt mer om Helmuth Steffens og litt mindre om gutteklubben grei.

(02-01-2024, 12:38 AM)Langbølgen Skreiv:
(02-01-2024, 12:09 AM)hmchrist Skreiv:
(01-31-2024, 08:03 PM)Langbølgen Skreiv: Lest litt nå. Denne rødklovnen skal faen ikke bli leder i Vålerenga.

https://www.rights.no/2017/11/mullah-eri...ovokasjon/

Huff. Er usikker på om jeg skal bli oppgitt, provosert eller lei meg, men her mista du meg helt. Om Eriksen er rødklovn, eller Mullah som Hege Storhaug finner det passende å kalle ham, så er du en brunjakke som kan holde deg i Italia og heie på en møkkaklubb med skikkelige fascister blant supporterne sine fremfor å leke politisk korrekt rasist a la Human Rights Service og la Vålerenga forbli klubben for alle. Dine innlegg blir lest med pisspreik som utgangspunkt heretter. Sorry.

Det er da ingenting galt med Hege Storhaug. Flott dame, med intelligente meninger. Men dessverre snakker hun for døve ører. Som naive folk som deg.

Ære være Vålerenga og SS Lazio.

Veldig spesielt å få «Hater folk som deg» +++ i innboksen etter å ha gitt «tommel ned» til et av innleggene dine, Langbølgen. Nesten så man kunne mistenke deg for å ikke anerkjenne demokratiske prosesser som stemmegiving osv.

Også litt spesielt at du underskriver med «Iskoboys». Er du offisiell talsmann? Styreleder, kanskje?
Svar
#44
Hva i huleste er du snakker om? Iskoboys? Anerkjenner det, men dette er virkelig ikke gode nyheter. Nye personer inn i debatten, takk.
Svar
#45
Hold dere til temaet, a'. Den kranglinga kan dere ta andre steder.
Svar
#46
(02-01-2024, 10:41 AM)ehauger Skreiv: Hold dere til temaet, a'. Den kranglinga kan dere ta andre steder.

Jeg tenker det bør være greit å hinte til at man bør holde seg for god til å skrive «hatmeldinger» til andre Vålerenga-supportere på et Vålerenga-forum. Skjønner at klubben jobber med å snakke bedre sammen, så da kan jo kanskje vi supportere ha det samme i bakhodet. Men har ikke behov for å si noe mer om det, nei. Fra nå!
Svar
#47
(02-01-2024, 10:07 AM)Langbølgen Skreiv: Hva i huleste er du snakker om? Iskoboys? Anerkjenner det, men dette er virkelig ikke gode nyheter. Nye personer inn i debatten, takk.
Angående din personlige rant her på forumet. Har lest dine foregående innlegg, derav kontekst.
Jeg vet såklart, hvem du var/nicket ditt på det gamle forumet.
Vi vet begge hvordan det endte.
Chill.
Svar
#48
(01-31-2024, 10:43 PM)Langbølgen Skreiv: Skjønner ikke tankegangen, men hey, slik er naivitetens Norge. Hurra. Gudskjelov har jeg Italia.

Se der har vi VifPatriot tilbake med sine politiske utspill på forumet. Lurte på hvor du var blitt av.
Svar
#49
(02-04-2024, 02:36 PM)Wild Touch Skreiv:
(01-31-2024, 10:43 PM)Langbølgen Skreiv: Skjønner ikke tankegangen, men hey, slik er naivitetens Norge. Hurra. Gudskjelov har jeg Italia.

Se der har vi VifPatriot tilbake med sine politiske utspill på forumet. Lurte på hvor du var blitt av.

Å faen det er han! Burde kanskje skjønt det selv men det begynner å bli ganske lenge siden han ble utestengt fra gamleforumet. Asså, du skal ha rimelige problemer med virkelighetsoppfatningen hvis du tror den brunskjortementaliteten der ikke får noen reaksjoner.
Svar
#50
Brunskjorter og den slags hater jeg, så skjønner ikke hvorfor det blir blandet inn i det jeg skrev. Etter å ha lest om Dab og et par andre saker, ble det litt i overkant ja. Nå er jeg ferdig med det, og folk stemmer som man vil.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)