Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 3 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga sesongen 2023
Stoler ikke et sekund på denne Sportsbibelen. De skriver jo "Det erfarer Nettavisen." men uten videre kilde. Kan like gjerne være noe de har funnet på..

Når det er sagt; man behøver ikke være Sjaman Durek eller Snåsamannen for å skjønne at Børven er ferdig. Hedenstad har også vært langt unna å bevise noe.
De 2 andre avhenger nok av hva klubben har å by på til 2024 og hvem som blir veiet opp mot hvem.
Midtbanen vår er uten målscorere. Det kan ikke fortsette, så noen må byttes ut. Blir ikke nok poeng hvis hele midtbanen består av folk som "jobber hardt".
Svar
Flere her på forumet har vært skuffa over Juklerød etter at han kom tilbake til oss. Jeg også. Så jeg la spesielt merke til at han gjorde en bra kamp mot KBK (hele kampen, ikke bare scoringa). Nå viser det seg at han har vært skadeplaga helt siden han kom, og ofte har spilt med store smerter. Det står å lese i VG: https://www.vg.no/sport/fotball/i/Kn5kPe...med-skader La oss håpe og tro på en bedre sesong neste år, både for laget og for Jukle!
Svar
Sier mye om hva vi har hatt av alternativer når Jukle har følt seg på 70 % og allikevel starta kamper.
Svar
Kan det stemme at vi nå er tredje klubb som rykker ned etter å ha blitt fulgt av et TV team hele sesongen. LSK og Brann tidligere?
Svar
Gjaldt ikke dette Mjøndalen også i sin tid? Mulig jeg blander da de har vært så mye opp og ned, men det er liten tvil for meg at konseptet påvirker stallen negativt.
Drar sikkert inn litt ekstra i inntekter og interesse (ser en del barn spesielt har sett serien og blitt fans den veien), men det hjelper lite når vi går ned.
Svar
Ny dag. Jeg er ikke ferdig med skuffelsen. Ungen våkna drittidlig også. Stakkars den jævelen på jobb som prøver seg på en spøk.
Snart tid for å se fremover. Det store spørsmålet er hvordan klubben skal ta lærdom av dette annus horribilis. Vi rykker ned etter å ha prestert en av de dårligste kampene i hele 2023 etter såvidt å ha redda kvalik i den svakeste eliteserien på veldig mange år. Det er så mye som har gått galt at oppgitthet/sinne/skuffelse blander seg sammen i en gjørme.
Det er vel vanlig å oppsummere sesongen for å motivere seg til neste år.
Oppturer: Østblokka, antallet på borteturer, seier i Trøndelag, vi klarte å kjøpe en spiss (skulle bare hatt han i mars).
Nedturene er så mange at de hopper jeg over.
Svar
(12-12-2023, 08:27 AM)Loffen Skreiv: Ny dag. Jeg er ikke ferdig med skuffelsen. Ungen våkna drittidlig også. Stakkars den jævelen på jobb som prøver seg på en spøk.
Snart tid for å se fremover. Det store spørsmålet er hvordan klubben skal ta lærdom av dette annus horribilis. Vi rykker ned etter å ha prestert en av de dårligste kampene i hele 2023 etter såvidt å ha redda kvalik i den svakeste eliteserien på veldig mange år. Det er så mye som har gått galt at oppgitthet/sinne/skuffelse blander seg sammen i en gjørme.
Det er vel vanlig å oppsummere sesongen for å motivere seg til neste år.
Oppturer: Østblokka, antallet på borteturer, seier i Trøndelag, vi klarte å kjøpe en spiss (skulle bare hatt han i mars).
Nedturene er så mange at de hopper jeg over.

Elsker dette innlegget. Hvorfor? Fordi jeg er så trist og skuffa. Tro det eller ei, men jeg rotet det til pga kvelden!
Svar
Fra klubbenssider i dag

- Vi har et ønske om å stå høyt når vi angriper denne sesongen, med en backfirer bak, der vi som oftest klarer å presse i tre ledd. Vi skal prøve å ha så mange gjenvinninger på motstanders halvdel som overhodet mulig, og da spesielt etter balltap, men også i det etablerte. Det har vi jobba mye med her nede, og det håper vi å se igjen i morgen, avslutter han.

Det høres jo ut som vi starter året med 433. Det er spennende.
Hedenstad kaptein, men Borch og Strandberg er jo ikke kampklare. Det blir spennende å se om Illic spiller, det kan gi en indikator på hvor nærme en overgang er for han og hvor fornøyd han er med å være her.
Svar
(01-23-2024, 08:47 PM)Bohem33 Skreiv: Fra klubbenssider i dag

- Vi har et ønske om å stå høyt når vi angriper denne sesongen, med en backfirer bak, der vi som oftest klarer å presse i tre ledd. Vi skal prøve å ha så mange gjenvinninger på motstanders halvdel som overhodet mulig, og da spesielt etter balltap, men også i det etablerte. Det har vi jobba mye med her nede, og det håper vi å se igjen i morgen, avslutter han.

Det høres jo ut som vi starter året med 433. Det er spennende.
Hedenstad kaptein, men Borch og Strandberg er jo ikke kampklare. Det blir spennende å se om Illic spiller, det kan gi en indikator på hvor nærme en overgang er for han og hvor fornøyd han er med å være her.

Trodde også jeg hørte om en firer bak, men det blåste noe jævelig akkurat når han sa "firer" Big Grin
Men det virker i hvertfall som om de ønsker et angrepsvillig Vålerenga som skal ta en del risiko fremover.
Hvis det i tillegg betyr at ballen skal gå hurtig mot motstanderens mål istedenfor støttepasninger på tvers som vi har sett så lenge, så skal det nok bli underholdning også Smile Rett opp som en ståp....
Svar
(01-23-2024, 09:31 PM)Kriger'n Skreiv:
(01-23-2024, 08:47 PM)Bohem33 Skreiv: Fra klubbenssider i dag

- Vi har et ønske om å stå høyt når vi angriper denne sesongen, med en backfirer bak, der vi som oftest klarer å presse i tre ledd. Vi skal prøve å ha så mange gjenvinninger på motstanders halvdel som overhodet mulig, og da spesielt etter balltap, men også i det etablerte. Det har vi jobba mye med her nede, og det håper vi å se igjen i morgen, avslutter han.

Det høres jo ut som vi starter året med 433. Det er spennende.
Hedenstad kaptein, men Borch og Strandberg er jo ikke kampklare. Det blir spennende å se om Illic spiller, det kan gi en indikator på hvor nærme en overgang er for han og hvor fornøyd han er med å være her.

Trodde også jeg hørte om en firer bak, men det blåste noe jævelig akkurat når han sa "firer" Big Grin
Men det virker i hvertfall som om de ønsker et angrepsvillig Vålerenga som skal ta en del risiko fremover.
Hvis det i tillegg betyr at ballen skal gå hurtig mot motstanderens mål istedenfor støttepasninger på tvers som vi har sett så lenge, så skal det nok bli underholdning også Smile Rett opp som en ståp....

Blir ikke dagens kamp streamet? Finner ingenting på Direktesport?
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)