03-20-2026, 10:09 PM
For en jævla bomstart på denne semifinaleserien! Her må det skje store endringer om vi skal ha mulighet.
I dag gjør vi så mange personlige feil, og det virker som at ingen er venn med pucken i det hele tatt. Da ser Frisk ut som en million, og vi står med buksa rundt anklene.
I dag gjør vi så mange personlige feil, og det virker som at ingen er venn med pucken i det hele tatt. Da ser Frisk ut som en million, og vi står med buksa rundt anklene.

