12-06-2025, 10:58 PM
Det gikk som jeg fryktet. Vi mistet det helt og det var tydelig å se utover i andre periode at det kom til å skje.
Det som er kjedelig er hva det vil ha å si for oppmøte mot Sparta lørdag 20.12. og mot Nidaros tirsdag 30.12.
Nå kommer det en pause på 12 dager som de må bruke godt. Før vi møter Sparta borte torsdag 18.12. Seier der vil hjelpe på for fremmøte til de to kommende hjemmekampene.
Så får vi håpe at de skadede spillerne er tilbake. De skrev at Finstad er på trening igjen mandag. Koch og Brekke Henriksen er det ikke sagt noe om. Gabriel skal med landslaget til Slovakia. Ryker det er det veldig synd for han. For to år siden skulle han på samme turnering men fikk en hjernerystelse på første trening der nede.
Det som er kjedelig er hva det vil ha å si for oppmøte mot Sparta lørdag 20.12. og mot Nidaros tirsdag 30.12.
Nå kommer det en pause på 12 dager som de må bruke godt. Før vi møter Sparta borte torsdag 18.12. Seier der vil hjelpe på for fremmøte til de to kommende hjemmekampene.
Så får vi håpe at de skadede spillerne er tilbake. De skrev at Finstad er på trening igjen mandag. Koch og Brekke Henriksen er det ikke sagt noe om. Gabriel skal med landslaget til Slovakia. Ryker det er det veldig synd for han. For to år siden skulle han på samme turnering men fikk en hjernerystelse på første trening der nede.

