Mandagskamp altså. Sikkert fordi Narvik har spurt om det var mulig for VIF. Narvik spilte i Lørenskog lørdag hvor de tok en sterk 6-3 seier. Så sparer de en tur/retur reise ved å bli i Oslo til mandagskampen.
Vi vant jo 5-1 i Trondheim lørdag. Samtidig vant seiersmaskinen Frisk Asker enkelt mot Stjernen. De har en 12-poengs ledelse på VIF. Vi bør ta tre poeng mot Narvik. Da har vi ni poeng opp før vi møter nettopp Frisk hjemme torsdag. Der må vi vinne. Ellers er jeg redd vi kan glemme førsteplassen.
Men det blir ingen enkel kamp mot Narvik. De er på nivå med Lillehammer som vi tapte for på torsdag.
PS! Vi har en kamp mindre spilt enn Frisk etter torsdagskampen. Hengekampen er en bortekamp mot Storhamar 20. januar. Kan ikke regne med poeng der.
Tabellen https://www.flashscore.com/hockey/norway...s/overall/
Lenge så det bra ut for VIF med tanke på skader. Men så plutselig bare rant det inn med forfall.
--Mathis Olimb fikk en hodesmell mot Sparta. Måtte stå over mot Storhamar forrige lørdag. Heldigvis tilbake mot Lillehammer og Nidaros sist uke.
--Jørgen Karterud. Skal være noe med hofta.
--Nick Caamano. Dundret i vantet mot Sparta for 10 dager siden. Vet ikke hva han har skadet.
--Magnus Brekke Henriksen. Spilte ikke mot Lillehammer torsdag. På intervju på kuben sa han at det var noen småskader. Ikke med mot Nidaros.
--Stian Kaltrud Nystuen. Ikke med mot Nidaros. Har blitt far!
--Kenna Olimb. Forventes tilbake på is over nyttår. Vet ikke mer om når han kan spille kamper igjen.
Vi vant jo 5-1 i Trondheim lørdag. Samtidig vant seiersmaskinen Frisk Asker enkelt mot Stjernen. De har en 12-poengs ledelse på VIF. Vi bør ta tre poeng mot Narvik. Da har vi ni poeng opp før vi møter nettopp Frisk hjemme torsdag. Der må vi vinne. Ellers er jeg redd vi kan glemme førsteplassen.
Men det blir ingen enkel kamp mot Narvik. De er på nivå med Lillehammer som vi tapte for på torsdag.
PS! Vi har en kamp mindre spilt enn Frisk etter torsdagskampen. Hengekampen er en bortekamp mot Storhamar 20. januar. Kan ikke regne med poeng der.
Tabellen https://www.flashscore.com/hockey/norway...s/overall/
Lenge så det bra ut for VIF med tanke på skader. Men så plutselig bare rant det inn med forfall.
--Mathis Olimb fikk en hodesmell mot Sparta. Måtte stå over mot Storhamar forrige lørdag. Heldigvis tilbake mot Lillehammer og Nidaros sist uke.
--Jørgen Karterud. Skal være noe med hofta.
--Nick Caamano. Dundret i vantet mot Sparta for 10 dager siden. Vet ikke hva han har skadet.
--Magnus Brekke Henriksen. Spilte ikke mot Lillehammer torsdag. På intervju på kuben sa han at det var noen småskader. Ikke med mot Nidaros.
--Stian Kaltrud Nystuen. Ikke med mot Nidaros. Har blitt far!
--Kenna Olimb. Forventes tilbake på is over nyttår. Vet ikke mer om når han kan spille kamper igjen.

