Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd VIF - Narvik mandag 01.12.25. kl. 1830
#1
Mandagskamp altså. Sikkert fordi Narvik har spurt om det var mulig for VIF. Narvik spilte i Lørenskog lørdag hvor de tok en sterk 6-3 seier. Så sparer de en tur/retur reise ved å bli i Oslo til mandagskampen.

Vi vant jo 5-1 i Trondheim lørdag. Samtidig vant seiersmaskinen Frisk Asker enkelt mot Stjernen. De har en 12-poengs ledelse på VIF. Vi bør ta tre poeng mot Narvik. Da har vi ni poeng opp før vi møter nettopp Frisk hjemme torsdag. Der må vi vinne. Ellers er jeg redd vi kan glemme førsteplassen. 

Men det blir ingen enkel kamp mot Narvik. De er på nivå med Lillehammer som vi tapte for på torsdag.

PS! Vi har en kamp mindre spilt enn Frisk etter torsdagskampen. Hengekampen er en bortekamp mot Storhamar 20. januar. Kan ikke regne med poeng der.

Tabellen https://www.flashscore.com/hockey/norway...s/overall/

Lenge så det bra ut for VIF med tanke på skader. Men så plutselig bare rant det inn med forfall. 

--Mathis Olimb fikk en hodesmell mot Sparta. Måtte stå over mot Storhamar forrige lørdag. Heldigvis tilbake mot Lillehammer og Nidaros sist uke.

--Jørgen Karterud. Skal være noe med hofta.

--Nick Caamano. Dundret i vantet mot Sparta for 10 dager siden. Vet ikke hva han har skadet.

--Magnus Brekke Henriksen. Spilte ikke mot Lillehammer torsdag. På intervju på kuben sa han at det var noen småskader. Ikke med mot Nidaros.

--Stian Kaltrud Nystuen. Ikke med mot Nidaros. Har blitt far!

--Kenna Olimb. Forventes tilbake på is over nyttår. Vet ikke mer om når han kan spille kamper igjen.
Svar
#2
Elias Stenman er hentet inn fra Grüner før kveldens kamp.

https://www.vif-hockey.no/article/46dat6l-49ejd/view
Svar
#3
For å få plass til Stenman innenfor 6 importer skal nok Voutilainen være på tribunen. Evt så spiller ikke Matushkin. Men synes han gjør det greit som center med Brekke ute. Vi hadde 11 forwards sist mot Nidaros. Tror at Nystuen er tilbake og nå altså Stenman. Kokkim 13. forward?
Svar
#4
Pokker ta. Kenna vet vi jo. Men de fire andre trenger vi jo for å ta ni poeng denne uka mot Narvik, Frisk og Oilers. Kan bare krysse fingra for at de rekker kampen torsdag.

Laget klart. Arnkværn i mål. Vår finske keeper på tribunen. Så har de flyttet Lasch til 1. rekka med Mathis og McLaughlin. Nystuen er med i 4.rekka.
Svar
#5
(12-01-2025, 05:18 PM)sorum2 Skreiv: Pokker ta. Kenna vet vi jo. Men de fire andre trenger vi jo for å ta ni poeng denne uka mot Narvik, Frisk og Oilers. Kan bare krysse fingra for at de rekker kampen torsdag.

Laget klart. Arnkværn i mål. Vår finske keeper på tribunen. Så har de flyttet Lasch til 1. rekka med Mathis og McLaughlin. Nystuen er med i 4.rekka.

Var litt kryptisk kommentering rundt disse skadene også, men slik jeg forsto det, er det håp for at det kommer en eller flere tilbake torsdag.
Svar
#6
(12-01-2025, 09:52 PM)Flemmern Skreiv:
(12-01-2025, 05:18 PM)sorum2 Skreiv: Pokker ta. Kenna vet vi jo. Men de fire andre trenger vi jo for å ta ni poeng denne uka mot Narvik, Frisk og Oilers. Kan bare krysse fingra for at de rekker kampen torsdag.

Laget klart. Arnkværn i mål. Vår finske keeper på tribunen. Så har de flyttet Lasch til 1. rekka med Mathis og McLaughlin. Nystuen er med i 4.rekka.

Var litt kryptisk kommentering rundt disse skadene også, men slik jeg forsto det, er det håp for at det kommer en eller flere tilbake torsdag.
De håper at Karterud og Caamano rekker kampen torsdag, men foreløpig usikkert. Så skulle de få status på Brekke i dag. Så sier Morten Ask til TV 2 at det kanskje blir laget vi så i kveld som også spiller torsdag.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)