(09-13-2025, 08:13 PM)Flemmern Skreiv: (09-13-2025, 06:33 PM)Ingar Skreiv: Må ha sudden for å slå Lørenskog er smått utrolig.Faktisk bekymret for dette lagbygge.
Det er faktisk helt elendig. Jeg skal allikevel ikke ralle ut dritt eller være negativ, men jeg setter pris på om du sorum2 kan komme med en kommentar av kampen.
Som du selv sier, du liker å være positiv, da er det fint om du kan gi oss litt håp.
Som jeg sa til de andre. Det eneste som betyr noe er at vi vinner til slutt og står med 2 poeng. Det åpnet ganske bra. Litt overraskende at Nilsen fikk spille i overtall. Men han kvitterte med mål. Trodde etter 0-2 etter 8 min at det skulle bli en lett kamp med flere mål.
Vi er heldige som ikke fikk Lasch skadet når han ble taklet mot hodet. Når dommerne lar det gå ustraffet blir det et par brytekamper. Og en matchstraff på Rystad og Nystuen. Også Halmrast sto opp for Lasch.
Så starter 3. periode med to kjappe fra hjemmelaget. Derfra og ut er det jevnt og spennende. I sudden får vi en avventende på Lavik slik at vi spille 4 mot 3 noen sekunder før vi får vinnermålet. Fin prestasjon av Lasch og McLaughlin.
Dermed mål og poeng fra alle nord-amerikanere.
Vår nye svenske Modigs var anonym. Kanskje ikke så rart når han ikke har spilt treningskamper.
Roy har vært bevisst på å ikke rotere for mye på rekkene. 3. og 4. rekke er inntakt. Skader på Kenna og Røymark har gjort at 1. og 2. rekka har vært litt ymse. Men tydelig hvordan det så ut i dag.
Det er klart at vi savner Kenna og Røymark. De to mest skøytesterke på laget som ville ha vært nyttig i både i 5v5 og i special teams. Røymark er tilbake snart. Tror ikke de vil endre på de to første rekkene. Røymark blir plassert i 3. rekka. Nystuen ned i fjerde?
Nå har gutta fri søndag før tre fine treningsdager. Det går mot fullsatt Jordal mot Frisk torsdag. Kommer til å bli mange i bortesvingen. Den kampen vil vise mye av hva vi kan forvente denne sesongen. Vi må vinne disse storkampene på egen is for å henge med i toppen hvor vi så gjerne vil være.