Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025
Vi MÅ ha mye nytt kjøtt i det laget her, sart og blodfattig gjeng utpå der i dag
Svar
(05-11-2025, 07:23 PM)papajoao Skreiv: Vi skal fortsette med denne idiotiske planen i årevis og vi skal spille mot blant andre Markus Flores, Luca Hoyland som skal score mål og avgjøre kamper mot oss, gutter fra Oslo som skal spille for andre lag fordi vi ikke har en manager som kan se 5 meter foran ansiktet deres.

Lecce fikk nei på bud på en halv million for Flores i fjor høst. Vi kan sikkert hente han for 1-2 millioner. Og vi må fylle opp med litt talenter etter salg og exiter. Men vi har Promise og Obasi på høyre da, i tillegg til Riisnæs
Svar
Jeg trodde vi var ok skodd før sesongen. Eneste jeg så som utfordrende var spissene.
Etter 7 kamper er det antydninger til at midtbanen heller ikke er gode nok. Dvs vi har enkeltspillere men bak dem er det tynt. Og talentene er enten skada eller har ikke fått minutter.
Legg til at forsvaret har hatt flere hjerneblødninger så begynner dette å lukte en tung sesong. Ikke kan vi panikk-kjøpe en skandinav heller for da må.vi kvitte oss med en annen først. Jokke skal få lange dager på jobb når vinduet åpner
Svar
Må vel si at den største skuffelsen av de 11 man regnet med skulle utgjøre første elveren er Elias Sørensen. Trodde litt på han i begynnelsen, men har etter min mening vært fullstendig elendig, ikke i nærheten av å holde eliteserie nivå.
Svar
Ambina har heller ikke imponert så langt,mye ball tap og feilpasninger..
Svar
(05-11-2025, 10:33 PM)Glennsoe Skreiv: Ambina har heller ikke imponert så langt,mye ball tap og feilpasninger..

Ambina er den eneste sammen med Riisnæs som virkelig presterer.
Svar
Tshiembe, Ambina, Lange og Riisnæs ligger langt over. Vini like etter. Alle andre er godt under minimum akseptabelt.

Det som irriterer meg mest er at vi ikke har fotballspillere som kan spille om nødvendig. I Sandefjorden drar Melchior og Dzabic kommer inn. På Vålerenga når Bjørdal kommer ut, må Gud hjelpe oss. Jeg sier ikke at vi trenger å ha utrolige nivåspillere på benken, men vi må ha fotballspillere som er spreke, i form og klare til å spille på et akseptabelt nivå.

Jeg sier dette fordi man ofte hører om en OBOS- eller Postnord-spiller og kommentaren er «de har ikke Eliteserie-nivå». Og gjør vi det? Inntil når vil vi fortsette å få mål fra Danilo Al Saed, Farji, Melchior og mange andre?

Vi har ikke 22 karer klare til å spille, vi har maks 16 og ser. Dette er en skam, en absurd mangel på planlegging. Hvert år må vi løpe etter å fikse laget i stedet for å ha et byggeprosjekt, vi må ha et frelsesprosjekt. Dette gjenspeiles overalt på laget, fra Jokkes planlegging til Bakke/Myhres sløvhet. Vi må endre mentaliteten, eller når Riisnæs er solgt og vi ikke har en passende erstatter, går vi tilbake til OBOS.
Svar
(05-11-2025, 10:51 PM)papajoao Skreiv: Tshiembe, Ambina, Lange og Riisnæs ligger langt over. Vini like etter. Alle andre er godt under minimum akseptabelt.

Det som irriterer meg mest er at vi ikke har fotballspillere som kan spille om nødvendig. I Sandefjorden drar Melchior og Dzabic kommer inn. På Vålerenga når Bjørdal kommer ut, må Gud hjelpe oss. Jeg sier ikke at vi trenger å ha utrolige nivåspillere på benken, men vi må ha fotballspillere som er spreke, i form og klare til å spille på et akseptabelt nivå. 

Jeg sier dette fordi man ofte hører om en OBOS- eller Postnord-spiller og kommentaren er «de har ikke Eliteserie-nivå». Og gjør vi det? Inntil når vil vi fortsette å få mål fra Danilo Al Saed, Farji, Melchior og mange andre?

Vi har ikke 22 karer klare til å spille, vi har maks 16 og ser. Dette er en skam, en absurd mangel på planlegging. Hvert år må vi løpe etter å fikse laget i stedet for å ha et byggeprosjekt, vi må ha et frelsesprosjekt. Dette gjenspeiles overalt på laget, fra Jokkes planlegging til Bakke/Myhres sløvhet. Vi må endre mentaliteten, eller når Riisnæs er solgt og vi ikke har en passende erstatter, går vi tilbake til OBOS.

Spesielt å nevne Lange som en av de som ligger langt over. Hva har han prestert som skulle tilsi det?
Svar
StenzEnga, plis si du har noen oppløftende nyheter a, tunge tider nå
Svar
(05-11-2025, 11:10 PM)Østblokka Skreiv:
(05-11-2025, 10:51 PM)papajoao Skreiv: Tshiembe, Ambina, Lange og Riisnæs ligger langt over. Vini like etter. Alle andre er godt under minimum akseptabelt.

Spesielt å nevne Lange som en av de som ligger langt over. Hva har han prestert som skulle tilsi det?

Absolutt ingenting.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 4 Gjest(er)