Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 2 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bakke ut
Dere er klar over at det finnes en tråd som heter Obos ligaen 2024 ?
Svar
Ja hva holder dere på med egentlig? Vi er i tidenes form og vant 8-0 sist kamp. Så er det bare krangling og negativitet her inne.
Svar
(06-25-2024, 08:10 PM)NilsDN Skreiv: Serien holderl lavere nivå fordi det er få lag som er i stand til å ta 60 poeng. Det er så enkelt som det.

Da er det også enklere å vinne serien. Fordi det krever færre seire, færre uavgjorte enn andre år.

Jeg kan godt omformulere det til at topplagene holder et lavere nivå hvis det gjør det enklere å forstå.

registerer at  Jokke ikke er enig med deg. 
Hans snakker litt om nivået i Tv2s fotballpodcast obos spesial. 
Så får vi heller være enige om å være uenige.

(06-26-2024, 11:56 PM)Østblokka Skreiv: Ja hva holder dere på med egentlig? Vi er i tidenes form og vant 8-0 sist kamp. Så er det bare krangling og negativitet her inne.

det er et diskusjonsforum er det ikke? 
Trodde litt av poenget var å kunne diskutere Cool

Men ja det er deilig om dagen
Svar
Jeg er en tilhenger av kontinuitet, men dette Bakkeprosjektet er ikke liv laga! Bakke ut!
Svar
I dag (og til vanlig) gjør Bakke laget dårligere både taktisk, med laguttak og spesielt med byttene.

Jeg har mista trua helt. Bakke ut!
Svar
Alltid den samme feigheten, alltid den samme råtne hånden for å bytte spillere, alltid de samme idiotiske unnskyldningene for nederlag.

Feiging. Ute.
Svar
Vil dessverre koste Enga dyrt å sparke Bakke nå, men det koster mer å rykke ned.
Spørs om de innser det før i desember.

Jeg ville faktisk mye heller ha Myhre som hovedtrener, så en god/grei erstatter finnes i egne rekker.

Virker jo ofte helt "joker nord" det Bakke driver med av laguttak og innbytter, men akkurat i dag skal han i hvert fall ha kredit for å starte med Reijks, Storevik og Sjøvold. Den mest spennende startelleveren på en stund, så lenge Riisnæs og Bjørdal ikke var klare for å starte.

Men ble jo helt koko igjen med Hagen og Braja inn på slutten.
Svar
Ja, vi hr en egen evne til å skyte oss selv i foten med lange kontrakter til folk som ikke har bevist at de er gode nok. Bakke har hatt en grei karriere, men en god ES-trener? Var ikke overbevist da han trente LSK, og hadde dessverre rett.

Myhre aleine? Kanskje, men spørs om han vil det da. De er jo et slag tospann.

Moesgaard vil jeg ha, kanskje Hoseth.
Svar
Hva med Moesgaard og Isnes inn som nye trenere ?
Svar
Begge er vel litt overkill?
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)