Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd sommer 2024
#11
(04-28-2024, 03:24 PM)Loffen Skreiv: Det er mulig sommervinduet 2023 sin verste signering var Bakke...

Det er det ingen tvil om.
Svar
#12
Det er to spillere jeg ønsker tilbake til VIF og som jeg mener at klubben bør forsøke å hente- Felix Horn Myhre og Ulrik Mathisen er begge Oslo-gutter og hadde helt sikkert nærmest garantert opprykket til ES igjen. Noe å bruke Ilic-pengene på?
Svar
#13
(04-29-2024, 05:20 PM)PrimeFootballer Skreiv: Det er to spillere jeg ønsker tilbake til VIF og som jeg mener at klubben bør forsøke å hente- Felix Horn Myhre og Ulrik Mathisen er begge Oslo-gutter og hadde helt sikkert nærmest garantert opprykket til ES igjen. Noe å bruke Ilic-pengene på?

Fra VAR-debatten i Brann så vet vi at Felix Horn Myhre er verdt 100 millioner. Så det har vi nok ikke råd til.
Svar
#14
(04-29-2024, 05:51 PM)NilsDN Skreiv:
(04-29-2024, 05:20 PM)PrimeFootballer Skreiv: Det er to spillere jeg ønsker tilbake til VIF og som jeg mener at klubben bør forsøke å hente- Felix Horn Myhre og Ulrik Mathisen er begge Oslo-gutter og hadde helt sikkert nærmest garantert opprykket til ES igjen. Noe å bruke Ilic-pengene på?

Fra VAR-debatten i Brann så vet vi at Felix Horn Myhre er verdt 100 millioner. Så det har vi nok ikke råd til.

Den skjønte jeg ikke. Hva er VAR-debatten til Brann og kan det virkelig være å mye? Han gikk jo gratis fra Enga!!!
Svar
#15
(04-29-2024, 05:57 PM)PrimeFootballer Skreiv:
(04-29-2024, 05:51 PM)NilsDN Skreiv:
(04-29-2024, 05:20 PM)PrimeFootballer Skreiv: Det er to spillere jeg ønsker tilbake til VIF og som jeg mener at klubben bør forsøke å hente- Felix Horn Myhre og Ulrik Mathisen er begge Oslo-gutter og hadde helt sikkert nærmest garantert opprykket til ES igjen. Noe å bruke Ilic-pengene på?

Fra VAR-debatten i Brann så vet vi at Felix Horn Myhre er verdt 100 millioner. Så det har vi nok ikke råd til.

Den skjønte jeg ikke. Hva er VAR-debatten til Brann og kan det virkelig være å mye? Han gikk jo gratis fra Enga!!!

Nei, jeg var jo så klart ironisk da Wink

Brann-medlemmene stemte imot VAR (vg.no)

- Det vil bli store konsekvenser hvis alle klubbene går imot. For spillerenes sikkerhet betyr det ganske mye. Et av argumentene er det økonomiske. Men tenk hvis for eksempel Felix Horn Myhre får en karriereendene takling mot seg. Det kan være hundre millioner tapt. Vi må tenke på mer enn følelsene, vi må tenke på sikkerhetem.
Svar
#16
Kunne tenkt meg og få tilbake Layoni jeg, rask og målbevist

Blitt far også, så muligens han har modnet litt. Men han vil neppe tilbake..
Svar
#17
Jeg kunne tenke meg Hertzberg fra Frisk Asker. Strålende type og svært skapende spiller. Ikke minst meget god i PP.
Mattias Dehli er opplagt et stort talent som passer i Vålerenga.
Hermansson fra Sparta er et wildcard som vi sannsynligvis ikke trenger å sprenge banken for til 3/4-rekka. Vil heve disse rekkene for oss.
Svar
#18
(04-30-2024, 09:53 AM)Thorstein Skreiv: Jeg kunne tenke meg Hertzberg fra Frisk Asker. Strålende type og svært skapende spiller. Ikke minst meget god i PP.
Mattias Dehli er opplagt et stort talent som passer i Vålerenga.
Hermansson fra Sparta er et wildcard som vi sannsynligvis ikke trenger å sprenge banken for til 3/4-rekka. Vil heve disse rekkene for oss.

Spennende tanke med hockeyfolk i fotballen Smile
Svar
#19
(04-30-2024, 10:06 AM)Flemmern Skreiv:
(04-30-2024, 09:53 AM)Thorstein Skreiv: Jeg kunne tenke meg Hertzberg fra Frisk Asker. Strålende type og svært skapende spiller. Ikke minst meget god i PP.
Mattias Dehli er opplagt et stort talent som passer i Vålerenga.
Hermansson fra Sparta er et wildcard som vi sannsynligvis ikke trenger å sprenge banken for til 3/4-rekka. Vil heve disse rekkene for oss.

Spennende tanke med hockeyfolk i fotballen Smile
Neppe gått så mye dårligere
Svar
#20
(04-28-2024, 03:24 PM)Loffen Skreiv: Det er mulig sommervinduet 2023 sin verste signering var Bakke...

Det er jeg faktisk helt enig i. 
En verre signering enn dette skal godt gjøres.

Han har ikke vært noe annet enn destruktiv for oss.
Helt forferdelig er det.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: NilsDN, 20 Gjest(er)