Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2. semifinale VIF - Oilers tirsdag 02.04.24. kl. 1900
#11
1-1 deilig..

Godt det var flere enn meg som så at Karta spilte bra i dag.
Svar
#12
(04-02-2024, 09:49 PM)Goliat Skreiv: 1-1 deilig..

Godt det var flere enn meg som så at Karta spilte bra i dag.

Glemte å svare deg på det i første innlegget ditt. Han var aktiv idag og god.
Litt mer selvtillit og han vil ta bedre valg også.
Hans beste kamp for sesongen.
Svar
#13
Deilig å ta denne, selv om det satt langt inne! Vi gjør en god defensiv kamp, og gutta ofrer mye foran eget mål. Tuben står også bra i dag. Oilers er flinke til å stresse oss når vi har pucken, og vi går ikke satt vårt eget spill offensivt syns jeg. Mye slåssing i rundvant, og mye rot når vi først får tak i pucken.

Når det er sagt så MÅ vi få orden på overtallsspillet vårt! Herre min hatt så håpløst det er. Flem sa det godt, at når Sander Thoresen klarer å gå i offside to ganger, og vi ikke klarer å sende en eneste puck på mål på to minutter så begynner det å ligne en parodi.
Svar
#14
Det var ikke pent, men det var akkurat nok til å dra seieren i land!

Det lugger voldsomt i spillet, spesielt i oppspillsfasen. Da blir det lite tempo og mye dumping av puck uten at man klarer å grave pucken frem pucken igjen. Vi må finne en måte å takle styrspillet til Oilers på ellers er jeg redd vi spiller på oss brudd vi kommer til å bli straffet hardere på enn i dag.

En annen ting som må rettes på er overtallsspillet. Herre min som det kladder. Tempofattig, går stadig i offside. Lite trafikk foran mål. Ser ut som trenerteamet famler i blinde angående personell i pp.

Det var stigning fra sist match, men dette laget kan mye bedre. Håper vi får se det allerede neste match.
Banens beste var Tuben som var solid. Karterud var også bra i dag, men neste gang skyter du når du kommer alene inn i slottet!
Svar
#15
Mitt første innlegg her, selv om jeg leser ALT. Dette er skrevet i affekt og følelser timer etter match så bær over med meg. Mye gode analyser her fra mange som åpenbart har sett mye hockey.  Vil bare minne om at det ikke deles ut stilkarakter i hockey og jeg driter i hvordan vi vinner. Skikkelig sluttspillhockey er vi ikke altfor bortskjemte med de siste åra? Og vi vant akkurat en drittmatch og akkurat nå er jeg gla' og lykkelig (i hvertfall helt til neste match). Gidder ikke kaste bort tid på å sutre akkurat nå. Deilig å synge "det var så jævla enkelt" HAHA!
Svar
#16
(04-03-2024, 12:06 AM)Øystein Skreiv: Mitt første innlegg her, selv om jeg leser ALT. Dette er skrevet i affekt og følelser timer etter match så bær over med meg. Mye gode analyser her fra mange som åpenbart har sett mye hockey.  Vil bare minne om at det ikke deles ut stilkarakter i hockey og jeg driter i hvordan vi vinner. Skikkelig sluttspillhockey er vi ikke altfor bortskjemte med de siste åra? Og vi vant akkurat en drittmatch og akkurat nå er jeg gla' og lykkelig (i hvertfall helt til neste match). Gidder ikke kaste bort tid på å sutre akkurat nå. Deilig å synge "det var så jævla enkelt" HAHA!

Dritthockey kan avgjøre enkeltkamper, men ikke vinne bøtta.
Sånn vi spiller har vi ingen sjanse å vinne til slutt, så noe må skje kjapt.

Uansett, hyggelig med nye deltagere her inne Smile
Svar
#17
Kampen var rotete fra begge lag, og kunne vippet begge veier. Stavanger nærmest scoring, og flere ganger er vi regelrett ræva / sover i forsvar.

Vi er helt nødt til å komme oss opp i ringa allerede i morgen. Det her holder ikke i best av 7. Vinner vi i morgen, har vi hjemmefordelen.

Og; blir det en kamp 6 på Jordal, håper jeg at de skrur ned prisene....
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)