Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Norgesmesterskapet 2024
#41
To klovnelag som møtes på Intility på onsdag.
Svar
#42
(04-28-2024, 06:48 PM)Trazan Apansson Skreiv: To klovnelag som møtes på Intility på onsdag.

Vi vet alle hvem som har tatt på seg rollen som de hjelpeløses hjelper de siste 10 årene. Så går mot klink B den kampen der
Svar
#43
(04-28-2024, 06:52 PM)Trasskuken Skreiv:
(04-28-2024, 06:48 PM)Trazan Apansson Skreiv: To klovnelag som møtes på Intility på onsdag.

Vi vet alle hvem som har tatt på seg rollen som de hjelpeløses hjelper de siste 10 årene. Så går mot klink B den kampen der

You bet. I tillegg til at vi er så ubegripelig ræva til å spille fotball, så er jeg usikker på hvor mye saft gutta har i beina.
Svar
#44
La oss krysse fingrene for at kampen i dag blir en gamechanger. To lag ute av form, men et positivt resultat i dag kan snu stemningen i et av de skakkjørte laga, og måtte det bli oss.

Til tross for at få er sterke i troen på dagens ledere og trenere, meg inkludert, vil lite glede meg mer enn at de klarer å snu skuta.

Noen som vet hvordan billettsalget er i dag?
Svar
#45
(05-01-2024, 09:54 AM)Jocke Skreiv: La oss krysse fingrene for at kampen i dag blir en gamechanger. To lag ute av form, men et positivt resultat i dag kan snu stemningen i et av de skakkjørte laga, og måtte det bli oss.

Til tross for at få er sterke i troen på dagens ledere og trenere, meg inkludert, vil lite glede meg mer enn at de klarer å snu skuta.

Noen som vet hvordan billettsalget er i dag?
Vi vet alle hvem som snur denne trenden i dag, må innrømme at jeg er jævlig skuffa over hvor lite kontroll de har oppe på Valle.
Svar
#46
Tromsø har åpnet med 4 tap og står altså med hele 0 poeng og ligger desidert sist i eliteserien. Kampen spilles på Intility Arena. Say No! More....
Svar
#47
Ønsker meg storevik
Borch Kjellsen idumba Hedenstad
Ambina Strand
Riisnæs
Håkans Jones
Rijks

Jeg har stor tro på kantene våre i dag. Jones er i form og Håkans kan få mye rom å løpe i. Tromsø står ofte halvhjerta høyt når de vil gjenvinne da er det gode muligheter om vi kontrer.
Svar
#48
(05-01-2024, 10:38 AM)Bohem33 Skreiv: Ønsker meg storevik
Borch Kjellsen idumba Hedenstad
Ambina Strand
Riisnæs
Håkans Jones
Rijks

Jeg har stor tro på kantene våre i dag. Jones er i form og Håkans kan få mye rom å løpe i. Tromsø står ofte halvhjerta høyt når de vil gjenvinne da er det gode muligheter om vi kontrer.
Jeg mener Storevik er en klart dårligere keeper enn Sjøeng. 
Skulke gjerne sett Jones som ren spiss i noen kamper, og det hadde vært veldig spennende å sett Riisnæs I en litt fri 10'er rolle.
Svar
#49
(05-01-2024, 10:38 AM)Bohem33 Skreiv: Ønsker meg storevik
Borch Kjellsen idumba Hedenstad
Ambina Strand
Riisnæs
Håkans Jones
Rijks

Jeg har stor tro på kantene våre i dag. Jones er i form og Håkans kan få mye rom å løpe i. Tromsø står ofte halvhjerta høyt når de vil gjenvinne da er det gode muligheter om vi kontrer.
Idumba og Ambina og Strand, slagkraftig, temposterkt og teknisk! Med de tre på banen vinner vi aldri noe, som å spille med 9,5 mann.
Svar
#50
Vises kampen noen steder?
Finner ikke noe.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)