Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Norgesmesterskapet 2024
#21
Tromsø hjemme da. Ok.
Svar
#22
Den som vinner i morra får Tromsø hjemme. Kunne vært verre, kunne vært bedre også. Viktigst først å vinne i morra
Svar
#23
Ja, ja - da blir det hjemmekamp mot Tromsø i cupens 3. runde - DERSOM vi slår Oppsal i morgen.
Kunne vært verre. Kunne vært bedre. Krysser fingrene for at hjemmebane faktisk er en fordel og at hjemmestatistikken snur nå.
Svar
#24
Jeg snakka med Aslak Borgersrud og Jørgen Ingebrigtsen om kampen litt seinere i dag:

https://open.spotify.com/episode/0TUl4SKRqR6S5slm90i4JI
Svar
#25
I dag må vi gjøre jobben, gjør vi det så kan vi glede oss til hjemmekamp mot eliteseriemotstand i godt vær. 

Sogndal - KFUM Oslo
Kjelsås - Lysekloster
Bodø/Glimt - Lillestrøm
Eik Tønsberg/Fredrikstad - Rosenborg
Råde - Hønefoss/Sarpsborg 08
Strømsgodset - Kristiansund
Hødd - Molde
Tromsdalen - Viking
Egersund - HamKam
Sandnes Ulf - Odd
Alta - Stabæk
Arendal - Bryne
Eidsvold Turn - Åsane
Ranheim - Raufoss
Levanger - Brann
Oppsal/Vålerenga - Tromsø

Den tredje NM-runden spilles onsdag 1. mai (noen kamper kan bli flyttet til 2. mai).

Yr kan friste med 18 grader  Pent - Værvarsel for Helsfyr, Holdeplass, Oslo, Oslo, Norge 
Men det virker som det er en bug i modellen deres for de har også merkelig varmt vær etter midnatt som gir liten mening. 
Uansett bra vær blir det. 

Tromsø står med 0 poeng i serien etter tre kamper. De har tap mot brann, KBK og Haugesund. 
Laget ble nærmest rasert av den nyrike storbroren i nord og det er nesten så man føler litt med tromsøsupporterne etter å først ha tatt medalje. 
Det blir det neppe på dem i år, men det er ikke noen tvil om at vi må levere på øverste nivå for å vinne. 
Om vi da ikke går på et bananskall mot Oppsal i dag. 

Ellers har flere eliteserie og oboslag røket ut. Deriblant Lyn, xxx, Sandefjord, ålesund, Mjøndalen, Haugesund og Start. 

Det blir to eller tre eliteserieoppgjør i tredjerunde og så maks 10 eliteserielag kan være igjen i cupen om vi tar oss til runde fire. 
Målet må være å kopiere 97-sesongne, men da må vi først av alt vinne i dag.
Svar
#26
Har en ok følelse på kampen i dag. Vi skaper JO sjanser,må bare sette de..
Tror Mees putter i dag..
Svar
#27
Veldig ungt lag.
Svar
#28
Jeg liker ikke så veldig godt at vi stiller med et åpenbart B-lag i dag. Så er det sagt…
Joda, gutta som starter skal være bedre enn Oppdal, men våre nest beste briljerer ikke i 2. divisjon og møter et lag fra 3. divisjon. Synes det var tydelig i går at det er skummelt å undervurdere «antatt svakere» motstandere. Frykter at dette blir mer spennende enn jeg er komfortabel med, men tar veldig gjerne feil…
Svar
#29
(04-25-2024, 04:39 PM)hmchrist Skreiv: Jeg liker ikke så veldig godt at vi stiller med et åpenbart B-lag i dag. Så er det sagt…
Joda, gutta som starter skal være bedre enn Oppdal, men våre nest beste briljerer ikke i 2. divisjon og møter et lag fra 3. divisjon. Synes det var tydelig i går at det er skummelt å undervurdere «antatt svakere» motstandere. Frykter at dette blir mer spennende enn jeg er komfortabel med, men tar veldig gjerne feil…

Det er jo ikke serie-laget. Men det er jo ikke et rent B-lag heller.

Hedenstad, Idumba, Ambina, Kreutz, Riisnæs og Rijks. I tillegg er ikke Storevik mange hakk ned i forhold til Sjøeng. Men regner med at Kreutz tar venstrebacken og ikke midtstopperplassen da.

Så blir det Thorsensen for Hagen. Thorvaldsen for Strand. Og El-Abdellaoui for Håkans. Et lag som greit burde slå Oppsal.
Svar
#30
Kan bli jevnt dette når vi nå stiller med et tilnærmet Norsk Tipping-lag.
4 gutter som er 2006-modeller.
Med dette utgangspunktet vil jeg ikke kalle det noen bombe om Oppsal vinner. Dessverre.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)