Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De andre 2024
#31
(04-09-2024, 09:21 PM)Kriger'n Skreiv:
(04-09-2024, 07:17 PM)Bohem33 Skreiv: Ålesunds midtstopper Frøysa mister resten av sesongen. 

Han kom til sommeren i fjor og spilte tretten kamper på høsten, i år spilte han hele første, men måtte ut med skade etter 12 minutter sist. Så han kan trygt kalles fast i laget. Det står at Ålesund vurderer å hente en erstatter, men da må de vel gå for en veldig ung eller kontraktsløs spiller? 
Skader er kjipt, det hadde stressa meg om vår faste midtstopper var skada. Men nå har ikke vi noen fast midtstopper da. Strandberg er jo skada men ikke fast. Kiil ikke helt fast selv om vi håper han blir det.

Du har fått med deg at Strandberg har lagt opp?
Han hadde en nær døden opplevelse med en ryggoperasjon.

Jada, utrolig trist med Strandberg. Poenget mitt var at han var fast (når han ikke var ute) men at vi ikke har andre som har blitt faste. Kiil var ganske fast på slutten i fjor, men ikke helt i år enda. Kreuz håper jeg ikke blir fast. Idumba ligger an til å bli det, men det er tidlig og han er bare innleid.
Svar
#32
Hjernedøde idioter fra Sarpsborg kaster bluss inn på banen. Bare å hente fram tjære og fjær og deretter sette en betongblokk rundt beina deres og pælma dem i Glomma. Snakker om å ødelegge. Flass!

Og så klarer jeg ikke skjønne noe annet enn at Sarp skal ja rødt kort. Men det evner selvsagt verken dommer eller VAR å få med seg. Det er så jævli svakt...
Svar
#33
Den situasjonen der er så villt stygg. Fare for liv. Hva faen er vitsen med VAR, hvis ikke sånt blir tatt.

https://www.nrk.no/sport/medisinsk-perso...1.16843145
Svar
#34
Sarpsborg-spilleren slipper unna. Har vel alltid vært sånn at dersom man får gult så er man "home free".
Samtidig, hvis man blir utvist så kan man jo slippe karantene hvis utvisningen var feil.
Det er jo ikke symmetri her.

Hvis ikke NøFF våkner nå og får endret regelverket skjønner jeg ingenting.
Andersen burde vært satt på tribunen i 5 kamper. minst...
Svar
#35
Lyn slo Aalsund 3-0 borte i kveld. Alle målene etter at Aalseund fikk en mann utvist etter en drøy halvtime.

Jaja, da er Lyn foran oss på tabellen og kommer med selvtillit før oppgjøret på lørdag...
Svar
#36
(04-15-2024, 09:06 PM)Caanradi Skreiv: Lyn slo Aalsund 3-0 borte i kveld. Alle målene etter at Aalseund fikk en mann utvist etter en drøy halvtime.

Jaja, da er Lyn foran oss på tabellen og kommer med selvtillit før oppgjøret på lørdag...

Og jeg er sikker på at ikke én eneste av våre spillere og trenere gleder seg til Lyn-kampen.
Svar
#37
Vet ikke helt hvor denne passer "best" men angående bilulykken på E6 ved Lillestrøm igår

En ex Enga spiller var involvert

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/s...ay-4595206
Svar
#38
Har lyst til å skryte av Mr. Berg i Glimt.
Det ble ropt homo/homse mot Glimt spillerne, og Berg var den eneste av samtlige på hele stadion som faktisk stod for de homofile og sa at det har uakseptabelt å bruke som skjellsord.

Stor respekt fra meg!

https://www.tv2.no/sport/fotball/elitese.../16681278/
Svar
#39
HamKam slo Sarpsborg 7-1 borte.
Et HamKam-lag som Enga slo ut av cupen nylig.
Bør vel bety at Enga er minst seks mål bedre enn Sarpsborg det da.
Og xxx er altså ytterligere to mål bedre enn det igjen Wink

Ikke alltid så lett å skjønne seg på hvordan det svinger i fotball. Litt kokos.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)