Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De andre 2024
#21
Leser at FFK jakter Holmè og Vinjor fra xxx. Det gjør vel ikke oss noe om de blir svekket nå inn mot sesongstart.
Svar
#22
RBK ser skarpe ut i år.
Svar
#23
(03-25-2024, 12:36 AM)NilsDN Skreiv: RBK ser skarpe ut i år.

Veldig ujevne ihvertfall. De har vel et ganske ungt mannskap, så det er ikke overraskende.
Svar
#24
Kudos til Lyn for billettpriser på byderbyet på Ullevål. 200 for voksne og 100 for barn. Legges iallefall opp til folkefest. Noe å lære for NFF, selv uvesentlige landskamper er ufattelig dyre.
Svar
#25
Joda, helt greit. Baktanken er vel at de får anledning til å si; "Se hvor mye VI selger", når fakta er at 80 % på stadion, kommer til å være Enga.
Svar
#26
Deilig at Moss slo Liin.
Sånn.
Svar
#27
Tok turen til Intility igjen igår for å se på våre naboer fra Ekeberg spille mot Ham-Kam. Må si de imponerte vesentlig mer enn oss. Åpenbart at de fortjente opprykket!
Riktignok lå de under frem til omtrent 90, men ekstremt ufortjent. Skaper haugevis av sjanser og er flinke til å variere i spillet. Bra tempo selv når HK ligger fryktelig dypt.

Hadde vi skapt i nærheten like mye mot Sogndal ville jeg ikke vært like sur som jeg fortsatt er. Kan blir spennende å følge Kåffa fremover. Presterer de som i går mot bedre lag holder de seg fort!
Svar
#28
Børven ute i 12 uker. Så i år har vi virkelig hatt "flaks" med timing på skadene til spissene vi slapp fra oss...
Svar
#29
Ålesunds midtstopper Frøysa mister resten av sesongen. 

Han kom til sommeren i fjor og spilte tretten kamper på høsten, i år spilte han hele første, men måtte ut med skade etter 12 minutter sist. Så han kan trygt kalles fast i laget. Det står at Ålesund vurderer å hente en erstatter, men da må de vel gå for en veldig ung eller kontraktsløs spiller? 
Skader er kjipt, det hadde stressa meg om vår faste midtstopper var skada. Men nå har ikke vi noen fast midtstopper da. Strandberg er jo skada men ikke fast. Kiil ikke helt fast selv om vi håper han blir det.
Svar
#30
(04-09-2024, 07:17 PM)Bohem33 Skreiv: Ålesunds midtstopper Frøysa mister resten av sesongen. 

Han kom til sommeren i fjor og spilte tretten kamper på høsten, i år spilte han hele første, men måtte ut med skade etter 12 minutter sist. Så han kan trygt kalles fast i laget. Det står at Ålesund vurderer å hente en erstatter, men da må de vel gå for en veldig ung eller kontraktsløs spiller? 
Skader er kjipt, det hadde stressa meg om vår faste midtstopper var skada. Men nå har ikke vi noen fast midtstopper da. Strandberg er jo skada men ikke fast. Kiil ikke helt fast selv om vi håper han blir det.

Du har fått med deg at Strandberg har lagt opp?
Han hadde en nær døden opplevelse med en ryggoperasjon.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)