Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd VIF - Oilers torsdag 07.03.24. kl. 1900
#11
Bare å gratulere Oilers med denne. I denne kampen kommer det (igjen) klart frem hvor karakterløs denne VIF-utgaven er. Myrvold og Andersson bærer ansvaret for fiaskoen, begge bør være ferdig i klubben etter sesongen. Hvis ikke denne diskusjonen kommer opp nå mistenker jeg at nevnte herrer har bestukket mediehusene..

Jeg gir VIF 35-40 prosent sjanse for avansement mot Stjernen/Frisk i kvart, så ille står det faktisk til men ingen med sportslig ansvar i klubben virker å være i stand til å ta det innover seg. Storhamar kommer uansett til å leke hjem pokalen, så sånn sett er det greit med rask sorti. Viktigste for VIF nå er å stake ut en bærekraftig kurs for kommende sesonger hvor det må en ordentlig vårrengjøring til på flere plasser.
Svar
#12
Fail !!!

Farvel Andersson !!!
Svar
#13
(03-07-2024, 10:07 PM)Goliat Skreiv: Partanen, Taimi, Auk, Olimb her er det mye dårlig. Skylde på Tuben her blir for dumt, fy faen å dårlig.. Solberg og Karta er eneste spellerne som står opp og ofrer seg og prøver. Resten kan ta seg en bolle!!

Tja, enig i at de fleste var elendige, men å frikjenne Tuben er feil.
Minst ett av målene er på hans kappe. Det jeg finner merkelig er hvordan han opptrer i mål.
Det ser ut som om det står 4 bildekk oppå hverandre hvor det er en stor åpning på motsatt stolpe hver gang. Var vel 3 ganger i motsatt metall?
Tuben er lekk som en sil, pukker går rundt overalt hvor han står, og nå også tvers gjennom.
Pucker som går rett på Tuben spretter ut igjen som om det er gummi som treffes, og han gir en rekke returer som gjør at motstand får beleira sonen gang på gang.
Se på motstanders keepere, de plukker ned skudd fra alle kanter og enten blokkerer eller slipper til medspiller. Dette klarer ikke Tuben å gjøre i det hele tatt.
Er det selvtilliten? Noe er galt iallefall.

Karterud seiler rundt der uten selvtillig og gjør ingenting riktig. Man ser det allerede på oppvarminga at han ikke har det bra.

Jeg peker på trenerteamet som har hovedansvaret for dette. Skal jo ikke være mulig å bli så pissa på i kamp etter kamp.

Oilers spiller så enkelt og effektivt. Lemper pucken inn og følger opp med hele laget. Vinner pucken fordi vi roter eller Tuben gir retur, værsegod, bare ta pucken.
Vi blir så baktunge og rekker knapt å bytte før en ny bølge er på vei.
De har vel dobbelt så mange skudd på mål idag?

Nei dette er triste greier. Hele laget sliter nå, og da er det ikke enkelte spillere sin feil, det er jeg forsåvidt enig i.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)