05-27-2025, 12:12 PM
(05-27-2025, 11:12 AM)Leksa Skreiv: Bakke har en del bortforklaringer som jeg stusser på.
At han ofret lønn for at vi skulle få Myhre inn i trenerteamet er jo greit nok det men tviler på at klubben hadde det i planene.
B&M er sikkert gode teoretikere men er de flinke nok til å få ideene ut i praksis? Forstår alle hva de skal gjøre?
Det har godt en god stund der laget burde hatt en tydeligere identitet nå.
Glimtvis kan man se at vi får til litt en-touch og forsere ledd osv.
Dette handler ikke om spissen vår alts, men om veldig lite fremgang over lang tid.
Skulle gjerne hørt ett lengre intervju med kritiske spørsmål rundt lagets utvikling.
Ikke bare ett kose-intervju med Tina der medievante Myhre kan lire av seg velartikulerte salver. Som igjen kan minne om bortforklaringene til Bakke.
Fine fyrer og resten av trenerteamet er muligens bra men det er jo ikke vanskelig å se at dette kan bli skummelt.
Jeg vet om to fyrer som kommer til å kjenne på noia i september hvis dette fortsetter.
Ligger vi i bunnen i slutten av september er det ikke snakk om at B&M klarer å motivere spillerne til å unngå nedrykk.
I vår trodde jeg det ville gå seg til grunnet den gode midtbanen men nå kommer det snikende inn frykt om nedrykk og den tror jeg faktisk allerede har sneket seg inn i garderoben dessverre.
Jeg håper for all del vi klarer å holde oss men klubben bør begynne å se etter sterkere motivatorer i ett trenerteam som matcher hverandre. Vel å merke etter sesongen og etter forhåpentligvis etter unngåelse av nedrykk.
Jeg føler vel det her handler om å ta for lett på ting. Som vi har en lang tradisjon for å gjøre. Vi trodde og kanskje også fortsatt tror at vi hadde en slags gudegitt rett til å spille i Eliteserien nær sagt uansett hvor mye dumt vi foretok og foretar oss. Jeg er også til tider naiv og jeg trodde jo vi skulle komme opp revitalisert etter et år i OBOS, men den gang ei. For jeg mener vi ikke har brukt OBOS året til noe mer enn å rykke opp. Og veldig få av de underliggende problemene har egentlig blitt fjernet.