Avstemning Hva tror du om kampen?
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
Vi slipper inn før minutt 10
7.14%
1 7.14%
Vi vinner med 2 eller mer
21.43%
3 21.43%
Både Brajanac og Rijks starter
0%
0 0%
Riisnæs scorer
35.71%
5 35.71%
Vi holder nullen
7.14%
1 7.14%
Uavgjort eller tap
28.57%
4 28.57%
Totalt 14 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sandefjord - Vålerenga 11. mai 17:00
(05-11-2025, 06:41 PM)MaxManus Skreiv: Hvordan har prestasjonen til Tshiembe vært i denne kampen?

Best av de bak
Svar
Synd ikke Riisnæs satte den etter 9 min (i stolpen).
Ville nok blitt en helt annen kamp.
Små marginer...som selvfølgelig går i MOT.
Svar
Jeg synes Bakke bør pådra seg et rødt kort.
Svar
Dette var langt unna hva jeg håpa på. Men når vi både gir bort et mål og drar på oss et tullete rødt kort så blir det tungt. Hvor mange mål har vi gitt bort i mål lissom. Det begynner å bli mange.. Fortsetter vi sånn blir denne sesongen blytung
Svar
(05-11-2025, 06:40 PM)papajoao Skreiv: Marcus Melchior, en unggutt fra Oslo som hadde flotte sesonger med Skeid og signerte gratis med Sandefjord. Antrekket hans, blant så mange andre gode Oslo-spillere som spiller for andre lag, irriterer meg virkelig.

Ja, underlig at lag som Sandefjord enten har bedre oversikt over Oslo-talenter eller har mer ‘pull’ når det gjelder å få signaturen på plass. Nekter egentlig å tro at det siste er tilfelle, så da er vi tilbake og må se på vår spillerlogistikk. Synes vi gjør mange rare vurderinger på det området, både med de vi kjøper og de vi overser.
Svar
(05-11-2025, 06:48 PM)Loffen Skreiv: Dette var langt unna hva jeg håpa på. Men når vi både gir bort et mål og drar på oss et tullete rødt kort så blir det tungt. Hvor mange mål har vi gitt bort i mål lissom. Det begynner å bli mange.. Fortsetter vi sånn blir denne sesongen blytung

Helt enig, men Bakke er ikke uten skyld her heller. Starte med "strykebrettet" hver kamp, i håp om at han plutselig skal bli god, er jo helt natta.
Byttene idag, legge om til 5 bak som vi ikke spiller, viser seg jo som en dårlig spøk. Rart ikke folk snart innser at 5 bak er helt feil. Det er på midten vi blir overspilt, ikke langs dødlinja.
Svar
Ikke sett de andre kampene, men andre scoringen til Sandefjord blir vel rundens mål.
SÅ typisk!
De 5 sek i en sesong hvor Sandefjord kan minne om Barca, så er det mot Enga.
Svar
Vi er et bunnlag.. Kan fort bli en ny sesong med ryggen mot veggen dette, synes ikke vi virker noe sterkere nå enn sist Bakke og co tok oss ned.
Svar
Innleggskvaliteten er så som så…

Ellers har vel Jarl for såvidt besvart min forundring over hvorfor han ikke startet… Dessverre like svak med ballen som Kiil.
Svar
Jeg syntes vif er et ganske stusslig lag egentlig. Vi mangler kvaliteter i alle ledd, gir bort mål nesten hver eneste kamp.
Bare å håpe de holder seg unna den værste gjørma
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 13 Gjest(er)