Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 3 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Postnord 2023
#31
(11-11-2023, 06:19 PM)Langbølgen Skreiv:
(11-11-2023, 06:00 PM)Trazan Apansson Skreiv:
(11-11-2023, 04:23 PM)HaraldsPokal Skreiv: Herlig, da slipper vi kanskje derby hvis vi rykker ned, og får kun fete kamper mot Raufoss, Moss osv.  Smile

For Lyn venter to kamper mot Tromsdalen, og så to kamper mot enten Jerv, Hødd eller Åsane.
Jeg håper de aldri rykker opp, men det er sikkert mange som ønsker seg byoppgjøret tilbake.

Helt enig. Håper vi aldri ser noe til Morgans svindlerklubb igjen. Men derbyspøkelset lever videre? Hvor mange dager er det nå?

Det er bare ett lag i Oslo.

5536 dager  Big Grin
Svar
#32
(11-11-2023, 09:50 PM)Trazan Apansson Skreiv:
(11-11-2023, 06:19 PM)Langbølgen Skreiv:
(11-11-2023, 06:00 PM)Trazan Apansson Skreiv:
(11-11-2023, 04:23 PM)HaraldsPokal Skreiv: Herlig, da slipper vi kanskje derby hvis vi rykker ned, og får kun fete kamper mot Raufoss, Moss osv.  Smile

For Lyn venter to kamper mot Tromsdalen, og så to kamper mot enten Jerv, Hødd eller Åsane.
Jeg håper de aldri rykker opp, men det er sikkert mange som ønsker seg byoppgjøret tilbake.

Helt enig. Håper vi aldri ser noe til Morgans svindlerklubb igjen. Men derbyspøkelset lever videre? Hvor mange dager er det nå?

Det er bare ett lag i Oslo.

5536 dager  Big Grin

Takk, og smask Big Grin
Svar
#33
I går: Lyn - Tromsdalen 1-2
Svar
#34
(11-16-2023, 11:19 PM)Trazan Apansson Skreiv: I går: Lyn - Tromsdalen 1-2

Måtte Tromsdalen gjøre jobben på Søndag.
Svar
#35
Ingen anelse hvorfor folk absolutt ikke ønsker Vålerenga - Lyn i terminlista. Det var det soleklart kuleste oppgøret vi hadde.
Svar
#36
(11-17-2023, 12:21 PM)Belhaven Skreiv: Ingen anelse hvorfor folk absolutt ikke ønsker Vålerenga - Lyn i terminlista. Det var det soleklart kuleste oppgøret vi hadde.

Akkurat nå synes jeg det er såre enkelt. Hvis vi rykker ned (måtte gud forby), vil jeg i hvert fall ikke ha de opp til Obos. Ikke ellers heller egentlig. De er en slitsom lillebror, som skal blande oss inn i alt. Holder fint med Lillestrøm, Rosenborg og Brann. Dagene går, og derbyspøkelset lever Big Grin

Ett lag i Oslo.
Svar
#37
Smak og behag. Jeg foretrekker byderbyer fremfor å spille mot klubber fra irrelevante forsteder.
Svar
#38
(11-17-2023, 01:34 PM)Belhaven Skreiv: Smak og behag. Jeg foretrekker byderbyer fremfor å spille mot klubber fra irrelevante forsteder.

100 % enig. Så kan man jo spørre seg selv hva klubben er best tjent med. Å dra inn billettinntekter fra byderby mot Lyn eller storkamp mot TUIL..
Svar
#39
Selvfølgelig ønsker jeg to kamper i året mot liin, men kan jo ikke sitte og heie på dem heller. De gangen jeg har gløtta på dem i sluttfasen av kampene i år, har det vært ekstremt irriterende å se dem avgjøre på overtid. Verst var det fra tribuneplass fra Valle. I tillegg er det et lite mareritt om det skulle vise seg at når vi endelig spiller i samme divisjon igjen så er det i OBOS.

La dem gjerne komme opp i eliteserien igjen, men jeg skal ikke heie dem frem.
Svar
#40
(11-17-2023, 08:43 PM)blaarizla Skreiv: Selvfølgelig ønsker jeg to kamper i året mot liin, men kan jo ikke sitte og heie på dem heller. De gangen jeg har gløtta på dem i sluttfasen av kampene i år, har det vært ekstremt irriterende å se dem avgjøre på overtid. Verst var det fra tribuneplass fra Valle. I tillegg er det et lite mareritt om det skulle vise seg at når vi endelig spiller i samme divisjon igjen så er det i OBOS.

La dem gjerne komme opp i eliteserien igjen, men jeg skal ikke heie dem frem.

Nettopp. Er du Enga, håper du da for faen ikke på at den klyseklubben lykkes. Det er rimelig patetisk.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)