Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 2 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bakke ut
#1
Nok sagt
Svar
#2
Denne tråden trenger vi ikke. Han kommer aldri til å få sparken.
Svar
#3
Du har helt sikkert rett, men jeg gleder meg ikke til 5-3-2 i OBOS.
Svar
#4
(11-12-2023, 08:07 PM)Trasskuken Skreiv: Denne tråden trenger vi ikke. Han kommer aldri til å få sparken.

Nei, han gjør ikke det, dessverre.
Svar
#5
5-3-2 er tidenes værste formasjon. En sesong i obos bør kunne brukes til å spille inn noe annet. Bakke jo greid å bygge lag før, og jeg håper han gjør det hos oss også. Men at han er verdens mest sexy trener, det skal han ikke ha på seg.
Svar
#6
Bakke er faktisk veldig medskyldig i det nedrykket her. Han har fullstendig mislyktes i å snu det, fremstår som en dinosaur og jeg vil veldig gjerne slippe å se han prøve og feile i OBOS også. Rykker vi ned så må vi opp på første forsøk. Går ikke det så er det fullstendig krise. Og jeg mener at Bakke ikke har gjort seg fortjent til den tilliten. Han er nøyaktig lik Fagermo som også tvilholder på en formasjon som helt åpenbart ikke fungerer.
Svar
#7
Krise. Bakke må gå.
Svar
#8
Kunne tatt nedrykk med en viss optimisme hvis det ikke hadde vært for at Bakke blir med på lasset. Det gjør det hele helsvart.
Svar
#9
Denne tråden blir lang gitt.

Men er vi seriøst tilbake til å skylde på treneren igjen? Det er INGEN trenere som får det til i VIF selv om de har vært gode andre steder. Bakke er foreløpig intet unntak. All den elendigheten over så mange år med denne klubben er ikke Bakke sin skyld, han er bare en i mengden som ikke får det til. På tide å se seg selv i speilet..
Svar
#10
(11-12-2023, 11:13 PM)Østblokka Skreiv: Denne tråden blir lang gitt.

Men er vi seriøst tilbake til å skylde på treneren igjen? Det er INGEN trenere som får det til i VIF selv om de har vært gode andre steder. Bakke er foreløpig intet unntak. All den elendigheten over så mange år med denne klubben er ikke Bakke sin skyld, han er bare en i mengden som ikke får det til. På tide å se seg selv i speilet..

Nei, det er ikke Bakke sin skyld alt som har skjedd før han kom hit. Men han er en viktig bidragsyter il et sannsynlig nedrykk. Han har et enda dårligere poengsnitt enn Fagermo.

Hva har imponert deg mest med Bakke så langt?
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: ForrestGump, 17 Gjest(er)