Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Norgesmesterskapet 2024
#91
(05-01-2024, 06:37 PM)Jocke Skreiv: Herlig! Bra jobbet.. Kan vi gå hele veien da?! Spennende trekning i kveld
Som i 97  Big Grin
Svar
#92
(05-01-2024, 06:54 PM)Goliat Skreiv:
(05-01-2024, 06:37 PM)Jocke Skreiv: Herlig! Bra jobbet.. Kan vi gå hele veien da?! Spennende trekning i kveld
Som i 97  Big Grin

Nettopp! Ingen umulighet, og det har skjedd større undere enn om vi skulle nikke cupen på ny.

La oss uansett håpe at dagens kamp kan gi litt selvtillit, og at den forhåpentligvis kan representere et slags vendepunkt for oss. Hvem ønsker vi oss i neste runde da? Lsk? ?
Svar
#93
Deilig med seier. Men ble ikke mye klokere på dette laget. Forsvaret gir meg hjerteinfarkt og midtbanen gjør også så utrolig mange enkle feil. Og kontringer er vi fortsatt gjennomført rævva på.
Men nok om det. Trekninga blir spennende. Vil ikke ha lakng bortetur. Eidsvoll borte er vel drømmetrekninga kanskje. HamKam hjemme er også ok.
Svar
#94
En traurig kamp mot TIL, og seireren satt langt inn, men deilig med en opptur på hjemmebane.
Om vi antar at Sarpsborg slår Råde (4. div), og at Stabæk slår Alta (PostNord) er det 8 Eliteserielag, 6 OBOS-lag og 2 PostNord-lag igjen i cupen.
Trekker vi et Eliteserielag får vi hjemmekamp, uansett om vi trekkes først eller sist.
Trekker vi et PostNord-lag får vi bortekamp, uansett om vi trekkes først eller sist.
Trekker vi et OBOS-lag får vi hjemmekamp om vi trekkes først.
Det gir 53,33% sjanse for Eliteserie-motstand, 33,33% sjanse for OBOS-motstand, 13,33% sjanse for PostNord-motstand og 68,75% sjanse for hjemmekamp i neste runde.
Trekning 21:30 i dag. Kan sees live her: https://www.fotball.no/nfftv/
Svar
#95
Synes vi skal kjøpe Lasse Nordås, han virket som var ivrig etter avslutninger, en slik person trenger vi.
Svar
#96
(05-01-2024, 07:06 PM)hmchrist Skreiv: En traurig kamp mot TIL, og seireren satt langt inn, men deilig med en opptur på hjemmebane.
Om vi antar at Sarpsborg slår Råde (4. div), og at Stabæk slår Alta (PostNord) er det 8 Eliteserielag, 6 OBOS-lag og 2 PostNord-lag igjen i cupen.
Trekker vi et Eliteserielag får vi hjemmekamp, uansett om vi trekkes først eller sist.
Trekker vi et PostNord-lag får vi bortekamp, uansett om vi trekkes først eller sist.
Trekker vi et OBOS-lag får vi hjemmekamp om vi trekkes først.
Det gir 53,33% sjanse for Eliteserie-motstand, 33,33% sjanse for OBOS-motstand,  13,33% sjanse for PostNord-motstand og 68,75% sjanse for hjemmekamp i neste runde.
Trekning 21:30 i dag. Kan sees live her: https://www.fotball.no/nfftv/

Takk for info. Skulle akkurat til å spørre hvor man kunne se det. Kunne tenke meg LSK i semifinalen. Fullt hus, og penger i kassa. Med tanke på at vi forhåpentligvis blir bedre og bedre,  så kunne kanskje Ham Kam vært kuult i kvarten.
Svar
#97
(05-01-2024, 08:07 PM)Wild Touch Skreiv:
(05-01-2024, 07:06 PM)hmchrist Skreiv: En traurig kamp mot TIL, og seireren satt langt inn, men deilig med en opptur på hjemmebane.
Om vi antar at Sarpsborg slår Råde (4. div), og at Stabæk slår Alta (PostNord) er det 8 Eliteserielag, 6 OBOS-lag og 2 PostNord-lag igjen i cupen.
Trekker vi et Eliteserielag får vi hjemmekamp, uansett om vi trekkes først eller sist.
Trekker vi et PostNord-lag får vi bortekamp, uansett om vi trekkes først eller sist.
Trekker vi et OBOS-lag får vi hjemmekamp om vi trekkes først.
Det gir 53,33% sjanse for Eliteserie-motstand, 33,33% sjanse for OBOS-motstand,  13,33% sjanse for PostNord-motstand og 68,75% sjanse for hjemmekamp i neste runde.
Trekning 21:30 i dag. Kan sees live her: https://www.fotball.no/nfftv/

Takk for info. Skulle akkurat til å spørre hvor man kunne se det. Kunne tenke meg LSK i semifinalen. Fullt hus, og penger i kassa. Med tanke på at vi forhåpentligvis blir bedre og bedre,  så kunne kanskje Ham Kam vært kuult i kvarten.

Men først 8-delsfinale, da...
Svar
#98
Det gir 53,33% sjanse for Eliteserie-motstand, 33,33% sjanse for OBOS-motstand,  13,33% sjanse for PostNord-motstand og 68,75% sjanse for hjemmekamp


Alle som har sett en Enga trekning eller to før vet at det er 85 % sjanse for Molde og 14 % for viking. 

unngår vi det så gleder jeg meg enormt
Svar
#99
Oppvarma kuler etz. :-D
Svar
Fantastisk med seier, endelig litt stang inn. Hadde nesten glemt hvordan det kjennes.
Dette er kanskje vendepunktet. Gleder meg allerede til lørdag!
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)