Avstemning Hva tror du om søndagskampen?
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
Endelig tre poeng
22.64%
24 22.64%
Hjemmespøkelse fortsetter det ender uavgjort
6.60%
7 6.60%
Grøss og gru vi taper
4.72%
5 4.72%
Rijks skårer i sin andre kamp på rad
11.32%
12 11.32%
Riisnæs får målpoeng igjen (3 sist)
19.81%
21 19.81%
Sjøeng holder buret rent
10.38%
11 10.38%
Over 11 000 solgte billetter
13.21%
14 13.21%
Over 13 000 solgte billetter
0%
0 0%
Noen blir utvist
2.83%
3 2.83%
Håkans skårer det første målet
8.49%
9 8.49%
Totalt 106 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamtråd Enga-Stabæk Søn kl 17.00 Og hva tror du om årets kanskje viktigste kamp?
#61
Kampen på et fullsatt Ullevål taper vi garantert hvis vi fortsetter sånn!
Svar
#62
Lite energi på banen,benken og tribunen.

0 for 3 der altså..
Svar
#63
For et lag, for et sportslig apparat og for en klubb.
Her er det bare å stålsette seg for en rekke tapte poeng framover og håpe det snur før det er for sent.
Jeg har ingen tro på dette prosjektet, og det sa jeg tydelig når vi ikke fikk inn de spillerne som var nødvendig.
Bare å gratulere de som har troen på dette, dere må gjerne fortelle meg hva dere går på. Det er noe jeg også trenger skjønner jeg.

Heldigvis har vi hockey og damefotball!
Svar
#64
Vi suger så i forsvar at det er helt utrolig. Bakke kommer ikke til å bli sittende lenge hvis dette fortsetter. Han har hatt nok tid. Jeg er skuffet over forsvarsorganiseringen.
Svar
#65
(04-14-2024, 06:56 PM)Wild Touch Skreiv: Vi suger så i forsvar at det er helt utrolig. Bakke kommer ikke til å bli sittende lenge hvis dette fortsetter. Han har hatt nok tid. Jeg er skuffet over forsvarsorganiseringen.

Så langt er Bakke en katastrofe, en flopp av dimensjoner
Svar
#66
Lyn kommer for og trykke oss lenger ned i gjørma.
Svar
#67
Milde måne, så underholdende dette forumet må være for smurfene fra Bærum (og andre bønder).
Ja da, jeg er også skuffa. Jævlig skuffa. Men, å bruke opp helt finfine bokstaver på å skrive søppel om eget lag gidder jeg ikke.
Svar
#68
Hva skal man si? Rævkjørt av en 16-åring på Stabæks midtbane. Sørgelig innsats fra mange av våre utvalgte, men først og fremst er det jo helt strykkarakter for Bakke. Greier ikke å inspirere laget, tamt fra start, altfor omstendelig når vi har ballen, håpløst forsvarsspill, innbytter uten mål og mening (feil startoppstilling også, men forventet ikke annet etter Raufoss).
Vi er en klubb uten styring i alle ledd. Fra styrevervsgrossisten på toppen, via den storkjefta idioten JJ («spillerlogistikk»…) til «lagledelse» og ut på banen. Ingen som står frem. Vi tapte fortjent og har dessverre ingenting å klage på. Tviler på at jeg gidder å bruke søndagene fremover på dette. Egersund er 1 poeng bak oss med to kamper til gode. Bravo Bakke, din faens klovn.
Svar
#69
Var lunken til Bakke fra start av, og både timing og inngang til denne ansettelsen var dessuten katastofal.

Piffen ser ut til å være ute av oss, nesten før matchen er i gang jo, hva skjer på feltet og i garderoben?! Og hva er vår grand plan?

Er så lei av gjengen på Valle nå at siste flik av interesse er tynnslitt. All ære til dere som fortsatt gidder, klubben har langt bedre support enn de fortjener
Svar
#70
(04-14-2024, 07:04 PM)Glennsoe Skreiv: Lyn kommer for og trykke oss lenger ned i gjørma.

Glem det. De skal pisses på, ellers bye, bye trenerteam.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)