Avstemning Tipp på alt du tror
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
Vi har full pott etter tre kamper
15.56%
21 15.56%
Vi holder nullen for tredje gang på rad
3.70%
5 3.70%
Gabriel får mer spilletid enn Berisha
11.85%
16 11.85%
Sæter og Kevin er begge i troppen
16.30%
22 16.30%
Ambina starter
6.67%
9 6.67%
De selges over 15 500 billetter
8.15%
11 8.15%
Vi får minst to mål fra våre kanter og spiss (bjørdal regnes for midtbane)
5.93%
8 5.93%
Thorvaldsen og Sørensen starter på hver sin kant
18.52%
25 18.52%
Gabriel får sitt første målpoeng
5.93%
8 5.93%
Det blir minst fire mål i kampen
7.41%
10 7.41%
Totalt 135 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Enga - Viking Mandag 6. april 14.30 Tippekamptråd
En ganske middels prestasjon av oss. Vi har for dårlig presisjon i mye av det vi foretar oss med ball, og vi mangler også kreative fibre. Blir for mye langt etter min smak. Synes også vi har en del å gå på i presspillet, der var Viking mye skarpere.

Pleier sjelden å kommentere dommeren, men du verden for en svak dag Hansen hadde på jobb. Feilene gikk begge veier, det må sies, men fremsto matchavgjørende at de ikke ble redusert til 10 mann før pause, slik de burde og skulle
Svar
Tannløse offensivt idag. Hvis vi hadde en plan, så ble den ikke utført.
At Falchener ikke ble utvist er en skandale. Dommern fikk 2 sjanser på å gi gult nr. 2.
Falchener hadde blitt utvist i Bodø og Bergen for å si det sånn...
Svar
Rødt kort til jarl etter kampen og gult til Tripic for og juble f8ran benken vår
Svar
Grei første omgang selv om vi ikke skaper mye. Håpløs andre omgang. Null futt og fart. Samtlige spillere daffer rundt. Ingen som er interessert i å ta poeng.
Svar
(04-06-2026, 05:09 PM)Glennsoe Skreiv: Rødt kort til jarl etter kampen og gult til Tripic for og juble f8ran benken vår

Så den situasjonen og klarer ikke forstå at det skal være rødt... Det er jo ikke gult en gang, når man ser hvordan Viking-spillerne løper opp og pusher våre spillere. Det føyer seg bare inn i rekken over absurd dårlig dømming i dag.
Svar
(04-06-2026, 05:09 PM)Glennsoe Skreiv: Rødt kort til jarl etter kampen og gult til Tripic for og juble f8ran benken vår

Burde jo vært omvendt.
Rødt til Tripic og gult til Jarl.
Enda en vurdering av Hansen som gir Viking fordeler fremover.

Nå er sikkert Tshiembe ute endel kamper...igjen.
Og så Jarl nå i neste.
Blir ikke mange alternativene for Näsberg og Kiil Olsen mot Fredrikstad.
Svar
Vi spiller en utrolig svak kamp. Hedvall holder oss inne i kampen. BB etter min mening. Ellers var det svakt - omtrent på nivå med dommer. 2 av 10. Kanskje Bjørdal skal ha 4.
Svar
Motstander tatt i betraktning, så spiller vi ikke en "utrolig svak kamp", men presisjonen og tempo må opp fremover i banen.
Svar
Jeg synes faktisk Lange var god idag, sammen med Bjørdal og Hedvall.
Thorvaldsen er alt for omstendelig og har ingen sluttprodukt. Ingen oversikt i boksen ved innlegg, og meget svak til å avslutte. Da hjelper det fint lite å dra av en og to mann.
Sæter var ikke så verst, men får for lite å jobbe med.
Sørensen fungerte ikke idag.
Sjåtil synes jeg faktisk også var ok, han ble ikke dratt ut i pølseboden for å si det sånn.

Midtforsvaret derimot, er jeg svært kritisk til med ball. Uten ball er de gode nok, men vi ser jo at Bakke har bestemt at vi skal spille oss ut bakfra. Det nytter ikke med de 2 for å si det sånn.
Når i tillegg midtbanen er fraværende, men Sæter (!?) må bistå forsvaret vårt med oppspill, sier det litt om taktikk og gameplan.

Vi kan ikke legge skylda på midtforsvaret for at de ikke er gode nok med ball, men vi kan peke på trenerteamet for taktikk og spillemønster.
Det er jo ingen lag som ville brukt Ivan og Aron til spillende stoppere. Når man nå først har de bak der, må man legge opp planen deretter.

Jeg klarer ikke å se noen plan, og vi ble "out-coacha" idag for å si det pent.
Svar
(04-06-2026, 05:33 PM)Caanradi Skreiv: Motstander tatt i betraktning, så spiller vi ikke en "utrolig svak kamp", men presisjonen og tempo må opp fremover i banen.

Nei vel - jeg tror det vil vise seg at Viking ikke er med i gullkampen i år. Tipper 3-5 plass. Er det ikke der vi skal være med å kjempe ?
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)