Trådvurdering:
  • 3 stemmer - 4.33 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykter og ønsketråd overgangsvindu vinter 2026
Kevin Tshiembe er vist tilbake for fult skal vi tro rapportene fra trikkeligaen.no
Får vi han tilbake i godt gammelt slag er jeg mindre bekymret for stopper situasjonen i år.
Svar
@papajoao, jeg husker du hadde en rapport på Kevin da vi signa ham om hvor stor forskjell det var i kvaliteten hans på om han spilte høyre eller venstre stopper. Hva tror du blir vårt beste stopperpar i år, hvis både Kevin og Ivan egentlig foretrekker venstre?
Svar
(02-19-2026, 11:46 AM)Fredmidt Skreiv: @papajoao, jeg husker du hadde en rapport på Kevin da vi signa ham om hvor stor forskjell det var i kvaliteten hans på om han spilte høyre eller venstre stopper. Hva tror du blir vårt beste stopperpar i år, hvis både Kevin og Ivan egentlig foretrekker venstre?

Ivan har en fordel fordi han har et progressivt spill, gode pasninger og god ballfordeling under press. Kevin er en mer solid forsvarer, men alt avhenger av hvordan den nye doble pivot-taktikken vil fungere, og bedre beskytte mellomrommene mellom linjene (vårt store problem i fjor). Dette avhenger også av hvordan Finnsson beskytter venstresiden. Vårt «problem» er egentlig høyresiden.

Fremfor alt er det trenernes preferanse som teller her, og de foretrekker Ivan mye heller.

Fremfor alt må vi være rettferdige overfor Aaron Kiil Olsens andre halvdel av sesongen. Han fortsetter å heve nivået sitt etter en svak første halvdel i fjor, med feil og uforsiktighet. Han jobbet hardt og viste forbedring i spillet sitt.

Jeg tror at hvis han fortsetter å forbedre seg, jobbe hardt og vise resultatene han viste etter sommerpausen, kan han enkelt sikre seg plassen i startelleveren.
Svar
Der er vi helt på nett @ NilsSmile og jeg antar at du nå også ser hensikten med å ikke gi Rayko en fast plass i A-lags troppen for fortWink

Er forøvrig også enig i at vi ikke har vært gode nok til å utvikle så mange andre enn kantspillere de siste årene. så der har vi et stort forbedringspotensial. Har ikke noen klare svar på hvordan dette kan gjøres i praksis, annet enn at vi må legge til rette for enda mer individuell oppfølging og utleie av spillere.
Svar
Kant er den posisjonen som utgjør minst risiko for laget, så sikkert derfor kantspillere fortere får tillit og spilletid. Bäck Risnæs er jo indreløper, men tillot med han ble plassert ute på kanten. Ellers har vi Sjøvold nå da, han virker veldig rolig og trygg i rollen på midten nå.
Svar
Jeg har en følelse av at det kan komme ett bud på AKO til sommeren.
Hvis Kevin holder seg skadefri tror jeg fort det blir Ivan og Kevin. Holder de seg skadefrie er det ett stopperpar det gjør vondt å møte.
Svakheten blir kanskje å demme opp bakrom. Vet ikke hvor rask Kevin er men er man fotball-klok bør det ikke bety så mye.
Svar
(02-19-2026, 07:51 PM)Leksa Skreiv: Jeg har en følelse av at det kan komme ett bud på AKO til sommeren.
Hvis Kevin holder seg skadefri tror jeg fort det blir Ivan og Kevin. Holder de seg skadefrie er det ett stopperpar det gjør vondt å møte.
Svakheten blir kanskje å demme opp bakrom. Vet ikke hvor rask Kevin er men er man fotball-klok bør det ikke bety så mye.

Hvis Kevin skal bli førstevalg må han få orden på kroppen og også holde seg skadefri.
Svar
(02-20-2026, 11:36 PM)Østblokka Skreiv:
(02-19-2026, 07:51 PM)Leksa Skreiv: Jeg har en følelse av at det kan komme ett bud på AKO til sommeren.

Hvis Kevin skal bli førstevalg må han få orden på kroppen og også holde seg skadefri.
Ryktene sier at han har hatt en bra oppkjøring. 
Vi visste hva vi kjøpte og at det var en risk grunnet skade-historikken.
Svar
Hva skjer med kontrakten til Rajkovic?
Svar
(02-23-2026, 06:21 PM)JackBlack Skreiv: Hva skjer med kontrakten til Rajkovic?
Hva med den?
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 12 Gjest(er)