Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - Rosenborg
#41
Se på Børven, støttepasning fra 30 meter og helt hjem til midtstopper? Hvorfor? Han kan snu seg og gå mot mål, men neida..

(10-29-2023, 10:03 PM)idle76 Skreiv: Hagen, Ilic og Riisnæs. De andre kan selges eller gis bort. Sammen med Geir Bakke.

Enig..
Svar
#42
(10-29-2023, 10:03 PM)idle76 Skreiv: Hagen, Ilic og Riisnæs. De andre kan selges eller gis bort. Sammen med Geir Bakke.

 Hva gjør Hagen på denne listen ? Ekstremt begrenset spiller. Skjønner hvorfor Glimt tømte kontoen for å hente hjem Berg. Totalt bomkjøp.
Svar
#43
(10-29-2023, 10:12 PM)kaktus Skreiv:
(10-29-2023, 10:03 PM)idle76 Skreiv: Hagen, Ilic og Riisnæs. De andre kan selges eller gis bort. Sammen med Geir Bakke.

 Hva gjør Hagen på denne listen ? Ekstremt begrenset spiller. Skjønner hvorfor Glimt tømte kontoen for å hente hjem Berg. Totalt bomkjøp.

Dårlig kamp i dag, men er sammen med Riisnæs den eneste på midten som kan holde på ballen uten å spille den hjem hver eneste forbanna gang.
Svar
#44
Skjønner folk er frustrerte nå, men det har jeg gitt opp.
Forøvrig er dette den beste kampen vi har spilt under Bakke, men vi lekker som en sil bakover. Vi hadde flere sjanser og burde hatt en straffe til.
Sjøeng må tilbake i mål, det er helt sikkert. Jeg skjønner at Bakke vil ha rutine når vi ligger der vi ligger, men det er ingen kvalitet hos bakerste mann, da smitter det over på hele forsvaret.

Iilic var god, og det synes jeg Ofkir var også. Hagen meget god (hvorfor han blir bytta ut istedenfor Strand er en gåte).
"Killern" var god når han kom inn som høyre stopper, han starter nok de siste kampene nå. Meget bra innhopp.
Bjørdal var også god.
Riisnæs var ikke helt heldig, men Håkans var bedre enn sist.

Men Oldrup klarte ikke å spille en pasning framover idag, bare alt for lange baller eller tversover. Strandberg var helt ok, men å bomme på straffe er krise. Den ble avgjørende gitt, det er jeg sikker på.
Juklerød var faktisk ikke gal når han kom inn, men å bruke Børven er helt håpløst. Hva faan er det Bakke tenker der?

Uansett, dette har ikke noe med Bakke å gjøre. Greit vi har ikke fått oppsvingen vi håpet på, men ærlig talt folkens, den stallen vi har, og som enkelte av oss så FØR sesongen starta, den er ikke veldig mye bedre nå med unntak av Iilic. Hvem annen trener hadde fått dette laget opp på øvre halvdel?

Satsinga på det forpulte akademiet er grunnen, og jeg er drittlei av å si det.

Og som jeg pleier å avslutte, håper Spinner og Ziggy er fornøyde nå, det er jo helt i tråd med deres ønske å drive fotballklubb. (Jeg vet de er her under andre navn)

Edit: Strandberg var faktisk involvert i alle baklengsmåla, så stryk det jeg skrev over. Elendig kamp av han når han da bommer på straffe i tillegg.
Svar
#45
Godt vi har helter som Storevik og Strandberg. Går foran og viser vei.

Nei, skal vi redde en kvalikplass, så må vel poengene hentes borte mot Sarpsborg og HamKam.
4 poeng i de, så...
Hjemme er det jo helt natta.
2-2-9 på 13 kamper kunne jeg ikke ha forestilt meg i mitt verste mareritt.
Svar
#46
(10-29-2023, 10:15 PM)idle76 Skreiv:
(10-29-2023, 10:12 PM)kaktus Skreiv:
(10-29-2023, 10:03 PM)idle76 Skreiv: Hagen, Ilic og Riisnæs. De andre kan selges eller gis bort. Sammen med Geir Bakke.

 Hva gjør Hagen på denne listen ? Ekstremt begrenset spiller. Skjønner hvorfor Glimt tømte kontoen for å hente hjem Berg. Totalt bomkjøp.

Dårlig kamp i dag, men er sammen med Riisnæs den eneste på midten som kan holde på ballen uten å spille den hjem hver eneste forbanna gang.

Han gjør jo ikke jobben som DM. Vinner svært få dueller og klarer ikke å kontrollere midtbanen. Hadde man byttet ut Hagen med Oldrup og fått det samme resultatet så hadde Oldrup blitt slaktet på sosiale medier.
Svar
#47
Håper for guds skyld at vi ikke møter Tromsø i siste kamp med kniven på strupen, det blir stygt med masse Oslogutter..
Svar
#48
(10-29-2023, 10:25 PM)kaktus Skreiv:
(10-29-2023, 10:15 PM)idle76 Skreiv:
(10-29-2023, 10:12 PM)kaktus Skreiv:
(10-29-2023, 10:03 PM)idle76 Skreiv: Hagen, Ilic og Riisnæs. De andre kan selges eller gis bort. Sammen med Geir Bakke.

 Hva gjør Hagen på denne listen ? Ekstremt begrenset spiller. Skjønner hvorfor Glimt tømte kontoen for å hente hjem Berg. Totalt bomkjøp.

Dårlig kamp i dag, men er sammen med Riisnæs den eneste på midten som kan holde på ballen uten å spille den hjem hver eneste forbanna gang.

Han gjør jo ikke jobben som DM. Vinner svært få dueller og klarer ikke å kontrollere midtbanen. Hadde man byttet ut Hagen med Oldrup og fått det samme resultatet så hadde Oldrup blitt slaktet på sosiale medier.
Så du mener at Strand gjør det bedre som bare spiller støtte?
Hagen får jo knapt ballen. De bak spiller heller til Strand som spiller tilbake i støtte. Hagen er tilgjengelig MYE av kampen, men han får ikke ballen som sagt. Skal han styre kampen, må han jo få forhold til å gjøre det, og det starter med ballen.
Vi ser det sikkert forskjellig, men jeg mener iallefall at han er vår klart beste på midten totalt sett, og har størst potensiale av de vi har.
Svar
#49
Bare å begynne å planlegge for OBOS.

Spillemessig ikke en dårlig kamp men når vi sover defensivt og krydrer med en keepertabbe så blir det vrient.

Det svakeste RBK laget som har besøkt Oslo noen gang. Men vi er de hjelpesløses hjelper.

Ser folk bekymrer seg for at kampen mot Tromsø blir avgjørende. Jeg tror vi skal være glade dersom håpet lever helt ut til denne kampen.
Svar
#50
Man blir tom for ord..
Storevik starta bra for oss, men har hatt flere svake kamper for oss. K-O bør inn for Bitri. Strandberg liker å være "sjef" når han kjefter på gutta, men er en av de som virkelig sørger for at vi taper denne kampen. Kanskje nedrykk passer hans nivå bedre..
Bjørdal er vår beste sammen med Ilic.
Ofkir prøver mye, men lykkes stort sett ikke i noe av det.

Vi spiller med Håkans og Risnæs i posisjoner de ikke skal være i. Jeg vet rett og slett ikke hvordan vi skal komme oss ut av dette. Mentalt virker det som vi er helt ute å kjøre..
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)