Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025
Tviler på at vi kan hente inn noe mer enn en uten å selge. Går bort noe lønnsmidler i Borch, men Vi får jo Promice inn og han eter opp litt av det.
At vi blir å handle for 20 mill skjer ikke. Selger vi f.eks. Reijks spørs det jo hvor mye vi får. Kommer det noe inn som styrker elleveren tipper jeg det blir lån.
Svar
Vi må bruke penger på Vinicius, så jeg tviler på at det blir 20 på toppen av det.
Svar
Ja Trøim må nok spytte inn en del penger om det skal være aktuelt å ruste opp stallen. Og det er penger klubben ikke bør ta i mot dersom man ikke har en klar plan for 2028. Dersom man ligger i rute til å drive seg selv fra 28 spiller det liten rolle hvor mye man tar i mot fra trøim nå.
Svar
Er det en ting jeg kan garantere deg så er det at vi ikke er i nærheten av det.

Men det er kanskje en annen diskusjon?
Svar
(Igår, 08:46 PM)Majorstuen Skreiv: Ja Trøim må nok spytte inn en del penger om det skal være aktuelt å ruste opp stallen. Og det er penger klubben ikke bør ta i mot dersom man ikke har en klar plan for 2028. Dersom man ligger i rute til å drive seg selv fra 28 spiller det liten rolle hvor mye man tar i mot fra trøim nå.

Den planen med at vi skal drive oss selv innen 2028 involverer jo flere år på rad med å kvalifisere seg til Europa osv. Jeg ser ikke helt den komme uten at vi har cash til å investere i spillere. Det her høres ut som før hvor vi skulle være best på talentuvikling, best på spillersalg og samtidig komme topp 4 samtidig.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 7 Gjest(er)