Hvem tror du det blir?
Hvem vil du absolutt ikke ha?
Hvis annen post i tråden
Hvem vil du absolutt ikke ha?
Hvis annen post i tråden
| Avstemning Jeg tror vår neste trener blir Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen. |
|||
| Petter Myhre fortsetter inn i evigheten i hvert fall til seriestart 2027 | 5 | 6.25% | |
| Kjetil Knutsen eller Ole Gunnar Solskjær | 4 | 5.00% | |
| Vi vender alltid tilbake til Reka | 3 | 3.75% | |
| Hans Erik Ødegaard gøy å stjele fra bøfla | 6 | 7.50% | |
| Vi trenger en danske siden de felste spillerne er danske | 3 | 3.75% | |
| Johannes Moesgaard eller Jørgen Isnes | 38 | 47.50% | |
| Kåre Ingebrigtsen, Eirik Horneland eller Alfred Johansson | 4 | 5.00% | |
| Gaute Helstrup eller Jørgen Vik | 6 | 7.50% | |
| Ivar Hoff, Ronny Deila, Dag‑Eilev Fagermo eller Vegard Hansen. Da blir vel alle glade? | 3 | 3.75% | |
| Annen, skriv hvem i tråden | 8 | 10.00% | |
| Totalt | 80 stemmer | 100% | |
| * Du stemte på dette valget. | [Vis resultater] |
|
Vår neste hovedtrener
|
|
Hvem tror du det blir?
Hvem vil du absolutt ikke ha? Hvis annen post i tråden
05-06-2026, 10:15 AM
(Dette innlegget blei sist endra: 05-06-2026, 10:16 AM av JohnF.
Grunn til ending: Komma
)
Jeg vet ikke hvem jeg vil ha, men jeg håper de ser etter egenskaper og ikke bare navn. Jeg er for eksempel ikke så sikker på at Horneland er rett mann selv om han har hatt ansvaret for Saint-Étienne. Han gjorde tross alt nøyaktig samme grep i RBK som Bakke hos oss og la om til 4-4-2 fire minutter før sesongen begynte, og tviholdt på det til spillerne gjorde borderline opprør.
05-06-2026, 10:19 AM
Ønsker en utenlandsk trener, utenfor Norden.
Skal det bli en Norsk, må det bli Mosgaard eller Gaute Helstrup. Kunne forsåvidt tenkt meg Ødegård men det er neppe aktuelt. Tegstrøm i Sandefjord, kunne også vært en mulighet.
05-06-2026, 10:24 AM
Argumentet mot Gaute Helstrup er at det ikke har gått det minste lille dårligere med Tromsø etter at han dro. Snarere tvert om. Det kan tyde på at det er organisasjonen som er velfungerende der oppe, mer enn individet. Det sagt så fikk han jo faktisk noe ut av spillerne sine.
05-06-2026, 10:24 AM
Tipper vi går for Moesgaard nå og at (en av) grunnene til at vi gjør dette nå er fordi vi ikke vil gi RBK klar bane.
Men kan jo hende jeg tar feil. Det som faktisk har gitt oss mest suksess er jo unge trenere i Rekdal og Martin. Så uansett hvem det blir håper jeg på en ung trener med en moderne spillestil
05-06-2026, 10:33 AM
Er nok ikke realistisk,men har alltid hatt sansen for Rekdal.Klubben,oss fans,spillere og han har (nesten) alltid vært hånd i hanske
05-06-2026, 10:38 AM
(05-06-2026, 10:24 AM)NilsDN Skreiv: Tipper vi går for Moesgaard nå og at (en av) grunnene til at vi gjør dette nå er fordi vi ikke vil gi RBK klar bane. Det er han jeg tror mest på og. Så er jo det store spørsmålet da om suksessen med en liten fille klubb som ingen bryr seg om er lett å gjenskape hos oss. Han vil utvilsomt få langt bedre trenings fasiliteter og forutsetninger på alt rundt, men det blir jo et helt annet trykk da.
05-06-2026, 10:38 AM
(05-06-2026, 10:33 AM)Ingar Skreiv: Er nok ikke realistisk,men har alltid hatt sansen for Rekdal.Klubben,oss fans,spillere og han har (nesten) alltid vært hånd i hanske Nei huff! Jeg har sansen for personen Rekdal, men som trener håper jeg han aldri kommer tilbake til oss. Det er jo det samme som å ansette Roy i hockey det.
Horneland og Moesgaard fremstår som de heteste kandidatene per i dag.
Solskjær ville kanskje vært en drømmesignering, men det er usikkert om han er motivert for å gå inn i norsk fotball nå. Samtidig er Mikkjal Thomassen et interessant navn – suksessen hans i FFK og ikke minst trykket som han opplevde i AIK gjør at han vet hva det innebærer å lede en klubb med høye forventninger. Men han har vel i likhet med Rekdal en kynisk måte å tenke fotball på. Personlig håper jeg på en energisk trener – en som våger å spille offensivt og som setter et aggressivt presspill. Uansett blir det veldig spennende å se hvilken retning klubben velger
05-06-2026, 10:49 AM
(05-06-2026, 10:33 AM)Ingar Skreiv: Er nok ikke realistisk,men har alltid hatt sansen for Rekdal.Klubben,oss fans,spillere og han har (nesten) alltid vært hånd i hanske Morsomste jeg har hørt på lenge. Moesgaard er spennende, og ville vært et friskt pust. I hvert fall en trener som ønsker å ta kommandoen i matcher. Engahjerte og en kul fyr. Virker også ganske tøff. Ville nok vært en drøm for han. Ellers noe heeelt nytt fra utlandet. |
|
« Neste nyere | Neste eldre »
|