Tråder: 27
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
169
03-23-2026, 11:03 AM
(Dette innlegget blei sist endra: 03-23-2026, 11:05 AM av Bohem33.)
De andre lagene jeg følger mest med på i år er Brann, Tromsø og Viking.
Jeg tror dessverre at bodø uansett er foran oss, så de prøver å glemme. Så takker jeg ikke nei om de kollapser fullstendig. Skal vi oppnå noe stort i år (aka Europa eller helst medalje) så handler det mest om å komme forbi flest mulig av Brann, Tromsø og Viking.
Brann har fått en drømmestart sett med våre øyene, null poeng som du sier og de sliter fælt med skader og trommer der.
Det er ikke mange tap som skal til før alle snur seg mot alle der borte så det er bare å kjøpe inn popcorn og nyte showet.
Tromsø derimot har fått en mareritt start med våre øyne. Full pott de og, og foran oss på målforskjell. Det var veldig synd at ikke brann klarte å utligne på slutten i går.
Viking har fått en god start. De tapte i serieåpninga mot ham kam av alle lag, det var veldig gøy og de røk ut av cupen mot Reka . Så sablet de ned Molde.
De har vel også slitt med med skader og noe misnøye (Ruben Alte) og de har en ny førstekeeper som ikke får spille og store mangler på spiss plass.
I fjor så skrek de vel nesten om trener sparking etter å ha tapt mot oss i seriepremieren for så å vinne hele greia så det svinger fort der borte.
Sånn sett bli neste match en nøkkel kamp. Tar vi ett poeng eller tre der så har vi fått en fantastisk start og da har minst to av tre av våre tøffeste utfordrere fått en dårlig start så da går det jo virkelig an å drømme.
Så vet vi at overgangsvinduet fortsatt er åpent og at både brann og viking fint kan finne på å kjøpe inn noen. Det hjelper jo ikke.
Bak dem er det jo andre lag man ikke kan være helt trygg på. LSK kom skikkelig ned på jorda i går med 4-0 tap mot glimt i tullecupen.
De kommer til Europa og de om ikke Reka, KFUM eller Brann både vinner årets cup og super duper finalen.
Kan vi ikke vinne derbyet da så slipper vi å tenke noe mer på dem.
Molde har en del spådd som outsidere. De var ovelegne mot selveste rosenborg i første kamp så da var optimismen stor, men etter å ha blitt utklasset av viking så er folk kanskje mer skeptiske.
Herregud så deilig det er med fotball, vår og sol.
Så får vi bare håpe at hockeylaget vårt reiser seg i morgen.
Tråder: 4
Omdømme:
22
Morsomt å se Stengel i Obosligaen da. Han som var lei av å kjempe om 7. plasser med oss fikk jo ønsket sitt oppfyllt. Good for him.
Tråder: 4
Omdømme:
22
Hadde fått en bronsjemedalje da.
Tråder: 2
Omdømme:
165
Hittil har vi spilt en kamp mot Sandefjord som var et sted mellom 55-45 og 60-40 i vår favør. En kamp mot RBK som jeg vil si var 50-50 og en kamp mot Viking som var kanskje 40-60 i favør Viking. Heldigvis klarte vi å vippe de 2 første i vår favør. Dermed er alt greit.
RBK står med 2 vanskelige bortekamper mot Molde og Tromsø. Som jeg riktignok ikke har sett, og en jevn hjemmekamp mot oss som de likevel tapte.
Og dermed er det full krise for dem. Fotball er jevnt og tenker det like godt kunne vært oss. Så vi skal være glad det ikke er det.
Nå blir det 2 bortekamper mot FFK og Molde og en kamp mot LSK mellom der. Som kan gi alt fra 0 til 9 poeng (bortsett fra 8). Vi får bare håpe vi klarer å få med oss noe fra 3 antakelig jevne kamper sånn at det plutselig ikke er krise her og.
Tråder: 1
Ble medlem: Apr 2024
Omdømme:
32
Ny runde og mer hoderistende VAR avgjørelser
Blant annet takling med strake knotter av RBK spiller som brekker ankelen til motstanderen. Gult kort men ingen VAR sjekk..
År 4 med dette prosjektet og de har ikke blitt en tødd bedre..