Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd 4. kvartfinale Stjernen-VIF tirsdag 10.03.26 kl. 1900
Vi leder 2-1 i kamper men bør vinne denne for å kunne avgjøre hjemme torsdag.
Svar
Laget er klart. Arnkværn i mål. Vi mangler Olden, O’Reilly og Lasch. Tror ikke Lasch er skadet.
Svar
Hva skjer i Fredrikstad? Ingen oppdatering på vglive eller hockeylive.
Svar
Får ikke sett kampen på tv2 play heller…
Svar
(03-10-2026, 08:43 PM)andgus Skreiv: Får ikke sett kampen på tv2 play heller…

Bare la den loade en stund så kommer’n
Svar
(03-10-2026, 09:06 PM)BohemFraØst Skreiv:
(03-10-2026, 08:43 PM)andgus Skreiv: Får ikke sett kampen på tv2 play heller…

Bare la den loade en stund så kommer’n

Det sa brura å.....
Svar
Får ikke sett kampen, med ut i fra VGLIVE så har vi vel omtrent snart like mye utvisninger som skudd på mål?
Spiller de med verdens høyeste skuldre eller er vi nok en gang bare fryktelig udisiplinerte?
Svar
Funka med direktesport. Stjernen er flinke til å irritere og få våre spillere ut av fatning. Mange utvisninger begge veier. Alle tre måla har vel kommer i overtall til nå.
Og Huthamaa i målet til Stjernen har virkelig dagen…
Svar
En fortjent 2-1 seier og det burde vært langt mer mål i vår favør.
Vi pisser på Stjernen i 5 mot 5 og de har ingenting å komme med bortsett fra å knuffe, dytte og spille ufint hele veien. Ja vi får flere utvisninger i andre periode, men jeg mener to av de er feil. Saxrud gjør ingenting galt, dårlig dømt rett og slett. Husker ikke den som kommer rett etterpå, men mener den også var feil. Så blåser Koch pucken over vantet, 25 meter borte. Uheldig på den synes jeg.

Stjernen var gode i første overtall, og scorte på sitt første skudd på mål. Da ledet Vålenga 9-0 i skudd .....
Vi hadde neste 50 skudd på mål, Stjernen rundt 20.

Savner de andre rekkene dog. Vi har kun en rekke som spiller bra hockey, mens de 3 andre ikke helt fungerer. Modigs var allikevel meget god idag, og hans rekke med Caamano og Røymark gjør vel en grei kamp. Ellers er det sørgelig selvom vi har mye puck.

Tipper Lasch var satt på benken, han har vært langt under pari i det siste og jeg tror faktisk han blir for lett i et sluttspill. Alle vet han er farlig med puck og tar han ut tidlig.
Backene var gode idag, men jeg synes Koch gjør en del rart. Det virker som han enten spiller veldig bra, eller ikke spesielt imponerende. Det er ikke slik at han gjør en og annen blunder, det er litt under pari hele veien - men det er ikke hårreisende dårlig, derfor får han også godkjent.

Arnkværn er sjef, men ble vel ikke satt på de store prøvene idag. Målet han slapp inn kan han ikke lastes for. Det er puck mellom beina på direkte skudd fra motsatt side. Vanskelig å flytte seg over uten å åpne luka mellom beina ja.

En ting jeg stussa over er når vi vinner droppen og det er igjen 13 sekunder. Hvorfor forsøker vi å score på den? Det er jo bare å lempe den ut i midtsonen så er kampen ferdig.
Svar
Enig, Flem. En god kamp, iallfall de to siste periodene. Rekka med Karta og Olimbgutta er en fryd å se på når det stemmer. Synd det ikke blir bedre uttelling.

Vi kommer ikke til å skli på samme bananskall en gang til, så vi sikrer semi på torsdag.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)