11-30-2025, 01:27 PM
La oss bare gå rett til kjernen: jeg sliter med denne.
Viking er klar for fest og stadion er utsolgt.
For å unngå Viking-folk på vår del av stadion har man fått bortebillett enten ved å oppsøke sjappa fysisk eller sende mail samme sted.
Å være festbrems er jo fryktelig morro.
Samtidig, er vi festbrems så går gullet nordover (nok en gang).
Jeg orker ikke ta en avgjørelse på hva jeg egentlig ønsker. Det blir bare feil.
Minner meg litt om en Stabæk-supporter i 2004 som uttalte at hans drøm var at Stabæk slo oss samtidig som Lyn slo RBK med flere mål.
Han prøvde febrilsk å få meg med på at det var en god ide.
Nå er jo ikke nedrykk et tema for oss og mest sannsynlig blir vi nr 6 uansett om vi vinner eller ikke.
Nei, huffameg.
Heldigvis er jeg invitert i middag og får ikke meg meg runden uansett.
Laget:
Vi er altså uten Vini, uten Ambina og uten Bjørdal.
Thorvaldsen har ikke vært all verdens i det siste.
Pallas var bare sånn passe mot KBK.
Vi slapp også til enormt mye kontringer mot KBK. Vi blir straffa hardere mot Viking for sånne feil.
Da ønsker jeg meg ballkontroll på midten og at Sjøvold får sjansen over Hagen - ikke at jeg egentlig tror det kommer til å skje men...
Så da går jeg for følgende lag:
Hedvall
Hedenstad AKO Ivan Sjåtil
Strand Sjøvold Lange
Promise Grunde Sørensen
Viking er klar for fest og stadion er utsolgt.
For å unngå Viking-folk på vår del av stadion har man fått bortebillett enten ved å oppsøke sjappa fysisk eller sende mail samme sted.
Å være festbrems er jo fryktelig morro.
Samtidig, er vi festbrems så går gullet nordover (nok en gang).
Jeg orker ikke ta en avgjørelse på hva jeg egentlig ønsker. Det blir bare feil.
Minner meg litt om en Stabæk-supporter i 2004 som uttalte at hans drøm var at Stabæk slo oss samtidig som Lyn slo RBK med flere mål.
Han prøvde febrilsk å få meg med på at det var en god ide.
Nå er jo ikke nedrykk et tema for oss og mest sannsynlig blir vi nr 6 uansett om vi vinner eller ikke.
Nei, huffameg.
Heldigvis er jeg invitert i middag og får ikke meg meg runden uansett.
Laget:
Vi er altså uten Vini, uten Ambina og uten Bjørdal.
Thorvaldsen har ikke vært all verdens i det siste.
Pallas var bare sånn passe mot KBK.
Vi slapp også til enormt mye kontringer mot KBK. Vi blir straffa hardere mot Viking for sånne feil.
Da ønsker jeg meg ballkontroll på midten og at Sjøvold får sjansen over Hagen - ikke at jeg egentlig tror det kommer til å skje men...
Så da går jeg for følgende lag:
Hedvall
Hedenstad AKO Ivan Sjåtil
Strand Sjøvold Lange
Promise Grunde Sørensen

![[Bilde: 1080x1350_2025-2.png]](https://www.vif-fotball.no/nyheter/sesongens-siste-ellever/_/image/ead15f27-0e5f-492d-9552-ad3ae8ecfb24:fd705a7869ccf545b485ba820397ce6632b785bd/width-800/1080x1350_2025-2.png)