Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 3 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd Vålerenga - Lillehammer søndag 26. nov kl. 1700
#1
Tryner med dagens fotballkamp, og det er jo litt spesielt.
Aner ikke hvor "Pondus" er (sorry Sorum2, er lettere å skrive Pondus), så jeg forsøker å kaste inn en kamptråd.

Festningen skal forsvares sies det, og det må vi vel kanskje forvente selvom Lillehammer har steppa opp etter sist?

Skadesituasjonen ser slik ut:

Gabriel Koch, Daniel Rokseth, Diddik Nøkleby Svendsen og Mark Auk er ute, der sistnevnte har startet rehabiliterings-treningen og ligger foran alle prognoser for comeback på isen. Likevel vil han være utenfor spill på denne siden av jul.

De øvrige spillerne ventes tilbake på is innen kort tid.
Svar
#2
Valgte å veksle litt mellom fotballkamp og hockeymatch. Endelig fikk vi oppleve seier begge steder! Sliteseier i dag, og Lillehammer bør være godt fornøyd med Reichenberg. Vi på vår side bør jo være ganske godt fornøyd med Dostie. Han har levert fra start, og kan bli viktig utover i sesongen.
Svar
#3
(11-27-2023, 12:27 AM)andgus Skreiv: Valgte å veksle litt mellom fotballkamp og hockeymatch. Endelig fikk vi oppleve seier begge steder! Sliteseier i dag, og Lillehammer bør være godt fornøyd med Reichenberg. Vi på vår side bør jo være ganske godt fornøyd med Dostie. Han har levert fra start, og kan bli viktig utover i sesongen.

Ble litt fram og tilbake for meg og.
Enig med Dostie, for en spiller. Måten han spiller andre god på i tillegg til å score mål, er ganske sjeldent i ligaen.
Se bare på Bengtsson, har blitt en stjerne på laqet. Jeg hadde allerede sendt han hjem, men du verden så god han er om dagen.
Vi kan jo legge til Røya og, han hadde jeg bortimot avskilta. Men han har steppa opp sammen med de andre to slik at den rekka er jo vår beste om dagen. De legger stort trykk på motstander, og alle gutta er blant de raskeste på jerna i ligaen.

I år så tar vi alt Smile
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)